Názory a myšlienkové pochody

(4.11.2016 20:58) http://detskycin.ludialudom.sk/detskycinroka/dusan-a-tomas-zachranovali-zivoty-pri-leteckom-nestasti/ < prosím, hlasujte. Kámoška ma poprosila, aby som si to dala na svoj blog, ale dávam to sem i preto, lebo si tiež myslím, že je to uznania vhodný čin. #respect

(viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Už dlhšiu dobu čakám/vyčakávam. Už dlhšiu dobu to v sebe dusím. No včerajšok(možno predvčerajšok?) bol posledná kvapka!!! Idem si pustiť na Youtube asi dvojhodinové video - playlist, ktorý som mala rozpočúvaný tak asi v polovičke. Zapínam video a som rada, že mi ho dalo presne ne to miesto, kde som minule skončila. No zrazu bum!!! Reklama. No oks, preskočím ju, potom druhá reklama! A aj tretia! Možno by bola aj štvrtá, ale to som radšej video vypla.

 

To naozaj musia byť tie reklamy všade? Nemám nič proti bannerom a pod., ale prosím, nech nás neobmedzujú. Aj v TV, človek ju niekedy ani nemá chuť zapnúť, lebo aj keď natrafí na nejaký program, tak skočí reklama, tak dlhá, že niekedy ozaj nemá zmysel ďalej pozerať.

Čo? Viete si predstaviť lepšiu ilustráciu k téme reklamy ako reklamu? :-D :-D

Moja mama mi vravieva, že nemám preskakovať z činnosti na činnosť, lebo mi preskočí(mala pravdu), toto presne ako keby tie reklamy chceli. Človeku sa nechce nečinne čumieť 10 minút na reklamu, zvlášť v dnešnej dobe. Pozeranie TV je naozaj relax, lebo pri tých reklamách si človek kľudne i zdriemne.

 

 

Ale vážne. Ja mám pocit, že všetky tie firmy, čo si platia reklamy a tí, čo ju s radosťou a hlavne ziskom propagujú, nás chcú za niečo potrestať alebo sa nám pomstiť. Nútia nás trpieť, no neviem prečo. Ako keby sa vyžívali a telepaticky odkazovali, že ,,Tu, sadaj, znova si niečo pozrieme (ty trpíš a ja si to vychutnávam)."

 

Kde sú tie časy, keď aspoň Youtube nebolo pokazené reklamami? Všade napchajú tú reklamu. Už sa mi dokonca stalo, že som si na nejakom internetovom denníku chcela pozrieť video, no prv sa mi tam hodila reklama(nič nečakané), možno i druhá, ale najväčšia haluz nastala potom: Nič! To video ani nešlo spustiť, lebo bolo už zmazané!

 

Teraz uvažujem nad tým, o koľko by boli služby a produkty z reklám lacnejšie, keby firmy nemuseli tie reklamy platiť. A vôbec, majú tie firmy z toho nejaký zisk, keď i tak všetky prachy minú na reklamy?

 

Hej, častokrát mám nutkanie si kúpiť niečo, čo vidím v reklame, no dosť často mám vzápätí chuť si to naschvál a natruc nekúpiť, len preto, že dotyční mi s tou reklamu tiež ničia život. Ale to je len také úbohé ani neviem čo. Možno, keby viacerí spojili sily...dosť fantazírovania.

 

Dnes sú ľudia často nespokojní a i také maličkosti(ktoré mimochodom už ani maličkosti nie sú) im tiež odoberajú optimizmus zo života. Je to šialené, ako sú tie reklamy ľuďom všade nútené, vážne čakám na to(a dúfam, že to čoskoro príde), že jedného dňa ľudia pochopia, že tade cesta nevedie a vydajú nejaký zákon, ktorý to zmierni.

 

A ľudkovia, zatiaľ dám menší návod ako sa vyhnúť reklamám: Zapnite si Adblocker (asi to čoskoro urobím i ja). A ak máte TV, kde sa dajú programy pretáčať a znova spúšťať, tak tie programy normálne kukajte cez archív a reklamy pretočte.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Na Blog.cz je Téma týždňa Človek na baterky. Mne napadla taká teória. Predstavte si, že by sa dala aj z človeka urobiť ,,batéria". Najlepšie z nejakého tlstého, ktorý chce schudnúť. Žeby tie kcal ľahko bez námahy minul napríklad na prácu na notebooku, na zahriatie rýchlovarnej kanvice, na rozsvietenie žiarovky. Človek by ušetril peniaze za elektrinu a ešte by aj schudol. A navyše, čím viac by jedol, tým viac energie by mal zadara. Hej, aj jedlo niečo stojí, ale z tohto by bol dvojitý úžitok. :D

 

 

To je ale nereálne(asi), uvažovala som ďalej a pri tejto úvahe mi napadlo, že fit centrá by mohli byť zadarmo, teda, neboli by to klasické fit centrá, ale napríklad nejaká namáhava práca, kopanie zeme a pod. Keď sú robotníci platení za prácu, ľudia musia platiť za prístup do fitka, týmto riešením by sa to vyrovnalo a bola by posilka pre človeka zadara a aj práca pre nejakú firmu zadara. Symbióza. Však, keď môžeš robiť nezmyselné pohyby vo fitku (hej, majú zmysel, cvičenie, ale tým to končí, žiadna práca sa tým nespraví), tak môžeš robiť aj pohyby, ktoré majú nejaký väčší zmysel. Alebo by sa mohla kinetická(pohybová) energia v posilkách využívať na výrobu el. energie :-D. Ideš si zacvičiť a popritom si nabiješ notebook, mobil, tablet, ďalší mobil, baterky do TV ovládača...:-D

 

A to ma dostalo k ďalšej trocha odveci teórii - koleso pre škrečka ako generátor na energiu pre napr. mobil, zapojíš koleso k mobilu a dokým bude škrečok bežať v kolese a dokým neprekúsne kábel, mobil sa bude nabíjať.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(zdroj obrázka)

Neviem, či som jediná, ktorá je v niektorých smeroch z aktuálnym školským systémom nespokojná, ale podľa mňa aspoň niekto mi dá aspoň v 1 veci za pravdu. Nemám odvahu písať na Ministerstvo školstva, tak píšem aspoň tu, že čo by som zmenila, keby som mohla. Teda samozrejme s rozumom, nie ako iní by rovno hneď že celá škola do vzduchu :-D. Už som raz taký článok písala, ale po dlhšej dobe chcem napísať podobný, no aj s inými vecami.

1. Zákaz vstupu chorým.
Pamätám sa, ako triedny upozornil Brvu, že nie je prezutý, a to, že je chorý, to mu bolo jedno. Však, keď už chceme dodržovať hygienu v škole, tak nezáleží iba na tom, že či je niekto prezutý, čistý, má vyprané oblečenie a pod., záleží hlavne(alebo aspoň v rovnakej miere) na tom, aby bol aj zdravý. Je dokázané, že pobyt v blízkosti niekoho chorého môže človeka nakaziť. Možno si poviete, že tá dnešná mládež je aj tak stále chorá alebo im je to jedno, ale nebola by, keby sa dodržovali aj takéto hygienické zásady. Povedala som svoju ideu mame a jej ešte napadlo, že by bol na škole, ako školský psychológ, aj školský lekár, kde by chodili žiaci, pri ktorých by mal učiteľ podozrenie, že šíria nákazu.

2. Na WC aj cez hodinu.
Ja by som osobne nebránila žiakom chodiť aj cez hodinu na WC(samozrejme, po prihlásení a vypýtaní). Veď im môže byť aj špatne, niečo zlé zjedli, alebo im jednoducho veľmi treba a keď ich učiteľ nepustí, tak buďto ,,bojujú" a majú z toho zle, alebo trpia. Že príjde o poondiatých pár minút z hodiny? Jeho/jej problém, navyše, ak mu treba, tak by sa aj tak nesústredil. A aj keď nie, nesústrediť sa môže aj tak. A že hrozí porušenie šk. majetku alebo úraz?(i keď to, že sa cestou na WC zabije na schodoch je asi tak pravdepodobné, ako to, že vyhraje v športke) Tak by to bolo na vlastnú zodpovednosť, ak by sa po hodine našli stopy vandalizmu, ktoré tam pretým neboli, ako prvého by upodozrievali toho, kto šiel.

3. Kratšie hodiny a neskorší príchod do školy.
Ja by som priemerné vyučko (asi 6hod) skrátila o pol hodiny, z každej hodiny by som odobrala 5 min. O tú polhodinu by sa šlo do školy neskôr. Samozrejme, uvítala by som aj menej hodín. Ja sama nechodím na všetky hodiny, som z nich oslobodená, preto si neviem predstaviť tých, čo trávia 6 hod. každý deň v škole a na strednej dokonca aj 7+, čoho sa obávam aj ja. Podľa mňa je toho moc, ja by som dala na strednej maximálne 30 hodín týždenne. A to skoré vstávanie, to je tiež na mačku, hej, môžeš ísť spať skôr, ale i tak, jednoducho, kedysi sa chodilo o 8:00 do školy, teraz to presunuli na 7:50(ako kde)...

4. Viac etiky/náboženstva
Lebo podľa mňa to ľudstvo viac. Čo je väčší problém? To, že mladí(aj starší) sa nevedia správať, alebo to, že nevedia definíciu alkánov? A keby na etike viedli žiakov k tomu, že učenie, pracovitosť a slušnosť im na niečo bude, tak by podľa mňa sa žiaci aj lepšie učili. Viem, toto vie každý, ale keď to do teba hustí niekto celú hodinu, možno aj zábavnou formou, tak si to uvedomíš viac. Aj učiteľov som povedala, že by viac trebalo náboženstva a etiky, a oni súhlasili (síce je pravda, že obaja učili tieto predmety, ale i tak :-D).

5. Povinný krúžok (?)
V prípade, žeby vyššie ročníky mali týždenne iba 25- hodín, čo je krásna predstava. Aby ste si nemysleli, že ich chcem nechať flákať sa, ale kľudne by mohli navštevovať nejaký krúžok a robiť niečo, čo ich baví, pomáha im to v rozvoji a je to dobré(stále lepšie, ako upadať na duchu).

6. Literatúra nepovažovaná za hlavý predmet.
Chápem, že človek musí robiť prijímačky/maturitu zo slovenčiny, tú potrebuje ovládať, gramatiku, vzory a typy súvetí(to už menej) atď. Chápem, že človek musí robiť prijímačky/maturitu z matiky, i keď by niektoré veci podľa mňa nemusel ovládať, ale oki, základné veci potrebuje k životu a ostatnými znalosťami si trénuje mozog. Ale načo mi bude v živote vedieť, aký autor napísal aké dielo, prípadne na maturite aj jeho životopis alebo podobné fakty nepodstatné pre budúci život? Akože som rada, že litika existuje, keby som toto nenapísala, tak by ma asi vášniví čitatelia hackli :-D. Ale pozrime sa na to takto. Nerobia sa maturity a prijímačky z toho, kto aký obraz namaľoval, kto akú pieseň zložil(maximálne tie, čo sú spomenuté aj v litike), ani z nejakých iných predmetov, ako napríklad dejepis, chémia, biológia...tak nechápem, načo by sa mali robiť z toho, kto čo napísal!? Ak až tak veľmi chcete robiť ešte z 1 predmetu prijímačky/maturitu, tak dajte všobecný prehľad...a aj otázky, z ktorých budú tvorcovia testov čerpať + aby tie otázky mali aj nejaký zmysel, len to podstatné.

7. Možnosť opravy známky.
Ja by som dala možnosť žiakom každý väčší test opraviť s tým, že predošlá známka by sa vymazala a platila by tá nová alebo tá lepšia. Takisto by som dala možnosť hocikedy priniesť referát alebo projekt za dobrú známku(niektorí učitelia to tak robia, ale niektorí, napr. matikár by sa isto čudoval, keby som mu priniesla do triedy referát o Pytagorovej vete v tvare pravouhlého trojuholníka...), normálne do školského poriadku pre učiteľov, takisto ako aj to, že každá písomka musí byť prv ohlásená(s tým učitelia nemajú podľa mňa problém, aspoň na našej škole), inak ju môže učiteľ oznámkovať iba tým, čo naozaj chcú.

8. Milší učitelia na škole.
Zvlášť 1. stupeň. Ako decká sme kukali idylické rozprávky, že žiaci prídu do školy, tam ich víta milá učiteľka, ktorá je empatická, a aj keď niečo zle vyvedú, tak im v pokoji vysvetlí, že sa to nemá atď. No prišla som do školy(hlavne škôlky) a zistila som, že tie učiteľky sú jednoducho oproti ideálu horšie! Zakazujú plno vecí v záujme naučiť deti sa prispôsobiť, kričia atď. Samozrejme, nie všetky. Škôlka nekomentujem, 1. triedna už vôbec, ale moja 2. triedna, tá bol iný prípad, tá dokázala byť milá, ach jo...to boli časy...3.-4. ročník(či odkedy som ju mala), na to predtým radšej ani nespomínam...A i na 2. stupni by sa niektorí mohli krotiť. Nech sa potom nedivia, že sa nám do školy nechce ísť a že je všade zlosť, keď po nás kričia, ale oni zase po nás kričia, lebo sme nevychovaní, ale dalo by sa to zmierniť, bodom 4.

9. Menej domácich úloh.
Zvlášt vo vyšších ročníkoch, kedy je už tej školy dosť v škole. Doma je školy tiež dosť, lebo sa musíme učiť na ďalšie dni, tak načo ďalšie úlohy, maximálne sem tam nejaký refarát alebo sloh, ale to málokedy. Naučiť sa látku stačí, nech sa ju každý učí, ako vie, veď nezáleží na tom, či som si spravila úlohu 104/12, ale to, či tú látku ovládam.

10. Menej zodpovednosti pre učiteľov.
Aspoň v smere, že od momentu začiatku vyučovania je učiteľ zodpovedný za žiaka, či je v škole, alebo nie. Veď to je na hlavu, ako môže byť učiteľ zodpovedný za niekoho, koho v ten deň ani nevidel. Mal by byť za neho zodpovedný iba v priestoroch školy, prípadne na prechádzke, a ak žiak zdrhne, bude to jeho chyba, veď to by museli byť tí žiaci inak priviazaní na vodítku, čo by bolo mimochodom možno ešte nebezpečnejšie, lebo by hrozilo zadusenie sa.

11. Natáčanie hodín.
Napríklad, keď niekto chýba, aby sa mohol učiť aj z domu. (alebo keď niekto miluje učiteľa a chce sa na neho dívať aj doma). Alebo, keď si chce niekto urobiť videokoláž z hlášok z vyučovania, aby sa raz neovládol a dal to na blog. Dobre, dosť o mne. Keby sa vyučovanie natáčalo, tak aj tí žiaci, ktorí by chýbali, by dokázali dohnať látku, lebo by videli odborný(odporný?) výklad od učiteľa. Vedeli by, akú látku práve preberajú, aké hlášky sa povedali v škole...alebo aspoň presný popis toho všetkého na stránku školy.

12. Hudobné zvonenia.
Neviem, ako u vás, ale nám, keď zvoní na hodinu/prestávku, tak nám zahraje namieso zvončeka nejaká melódia a mne sa tento systém páči, určite je to lepšie ako nudné a uši trhajúce cŕŕŕŕ...Človek by neveril, ako mu môžu maličkosti zmeniť náladu k lepšiemu.

13. Dovolenka
Ja by som žiakom dala aspoň 5 dní voľna, ktoré by mohli kedykoľvek ľubovoľne využiť. Veď aj učitelia a hocijaký zamestnanec má právo na voľno, tak prečo žiaci nie. A 1 deň voľna za pol roka mi príde naozaj málo. 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ach, nemá to cenu ďalej tajiť. Mala by som vám konečne napísať, čo chcem vlastne v živote ďalej robiť, keď vyrastiem. Začnem pekne od začiatku. Keď som bola malá, hádam moje prvé vysnené zamestnanie bola kvetinárka. Potom som zistila, že kvety sú síce pekné a pestré, ale nie sú až tak chutné ako sladkosti, tak moje 2. vysnené povolanie bola cukrárka, ale aj z toho nejaké zišlo, cukrárov je všade veľa, ale aj keby nie...neviem, jednoducho som tento sen upustila.... Nejako okolo 4.triedy som chcela byť profesionálnou keyboardistkou a hrať nejakej kapele, dokonca som aj rok chodila do hudobky. Donedávna som chcela byť módnou návrharkou alebo dizajnérkou, jednoducho navrhovať niečo pekné. Ale dosť často, keď som sa rozprávala s mojou mamou o psychológií a takých veciach, tak mi vravela, že by som mala ísť za psychologičkou (alebo za psychologičkou xD?). Stále som chcela byť nejakou tou dizajnérkou, trocha som ako nad druhou variantou, keby sa mi nepodarilo dostať do školy, uvažovala aj nad krajčírstvom. No čím viac sa blížil koniec základky, tým viac nám prišla dizajnérska škola nereálna, lebo bola moc ďaleko. Až 6 km od domu! V porovnaní so základkou, ktorú mám 20m od domu je to rozdiel. Nechcelo sa mi predstavovať si, ako si budem každé ráno privstávať a čakať na autobus, viem, som trocha rozmaznaná, ale snáď by som to nejako utiahla. Keby sa 12.5.2014(viem to na deň presne, lebo vtedy som napísala článok na tú tému, ktorý som ešte nezverejnila) vo mne niečo nezlomilo. Mama mi po našej spoločnej debate už asi 107.krát povedala, že by som mala ísť za psychologičkou. Tak sme v ten deň naozaj nad tým začali reálne uvažovať. Môj ďalší sen do budúcna - psychologička. Pôvodne som chcela ísť aj na umeleckú školu a potom na výšku študovať psychológiu, lebo na gympel som ani za svet nechcela ísť...ani neviem, kedy a prečo sa to vo mne zlomilo, lebo teraz zase bojujem za to, aby som sa na gympel dostala :-D, asi je najbližšie...:-D.  

 

No nič, dám vám sem článok, ktorý som napísala v osudný deň 12.5.2014. V podstate všetko v ňom platí, až na bod ,,hnusný gympel" a na to, že som ôsmačka. Doteraz nechápem, ako som mohla tak zmeniť názor na gympel...

.

.

.

Čo takto, keby som bola psychologičkou?

 

 

Prečo by som chcela ísť?

-Lebo haluz: Vraj mám/mala som(keď mala, to je dôkaz, že som nemala, lebo autizmus máš od narodienia do smrti) ľahšiu formu autizmu a predstavte si: Autista psychológ! To by som sa možno dostala do Televíznych novín!!!(bez toho, aby som musela niekoho zabiť/okradnúť a pod.), ako vraví moje heslo:Pre lásku čokoľvek, moja láska je haluz.

 

-Lebo by som chcela zmeniť svet: Muhahá!!! Ale teraz vážne, nevravím, že všetky moje názory sú ok a že som zjedla všetku múdrosť sveta, ale podľa mňa určite sú v niektorých smeroch moje názory lepšie, napríklad niekto je na niekoho zlý a ja by som mu poradila, nech nie je, nech sa porozprávajú (zjednodušene).

 

-Lebo chcem pomáhať: Jo, jo, ja vždy musím robiť niečo užitočné(ak nerátam hodiny strávené počúvaním hudby), najlepšie, ak niekomu tým aj pomôžem. Keby som bola psychologička, tak by som mohla pomáhať ľuďom a svet by bol krajší. 

 

-Lebo sa aj ja niečo naučím: Viac hláv, viac rozumu, viac príbehov, viac poučení...spôsob vyriešenia problémov iných mi pomôže pri spôsobe vyriešenia mojich problémov alebo problémov ďalších iných, je to kolotoč, ale taký dobrý.

 

-Viac voľného času: Keby som bola napríklad učiteľkou, nemala by som moc voľného času, musela by som opravovať písomky a ešte neviem čo a psychológ? Príde domov a môže si robiť čo len chce. Môže tvoriť z FIMA alebo dávať haluze z práce na blog(Psychológia, to je základ srandy!), ozaj, myslíte si, že lekárske tajomstvo platí aj pre psychológov? Asi hej :-/ xD 

 

A prečo by som nechcela ísť?

-Hnusný gympel: Na gymnázium by som určite nechcela ísť, tam sa všetko skúma dopodrobna a človek nič nerobí, len sa musí učiť a učiť, ako na základke, ja som rada, ak nejako vyštudujem základku a potom budem mať od všetkých fyzík, dejepisov, geografií(prečo píšem v množnom čísle?) a podobných pre život takmer nepodstatných predmetov pokoj. Ja mám svoje záujmy(FIMO) a učenie nie je určite na 1. mieste.

 

-Čo ak budem nakoniec namiesto psychologičky ja ten pacient?: Počúvať problémy iných, to dá človeku zabrať, je mu z nich potom smutno, môže spadnúť do ťažkých depresií a jednoducho.... Ale mama mi vraví, že ma bude tešiť to, že niekomu pomôžem, za ten risk by to stálo.

 

-Vysoká škola: Tiež ťažká vec, ale toto by mi asi až tak nebránilo v rozhodovaní. Všetky tie reči, že sa študenti musia učiť po nociach, príde mi, že sa dá tomu vyhnúť. Ak si správne rozdelíš čas a neučíš sa na poslednú chvíľu, alebo ak už nemáš dieťa a iné časovo náročné starosti, tak sa to dá podľa mňa v kľude zvládnuť, navyše pre jednotkárku...

 

-Autista?: Toto by som skôr povedala, že prečo by som nemohla byť. Človeku, o ktorom sa také niečo šuškalo, tak neviem, či mu dovolia byť psychológom. 

 

Však som iba ôsmačka, uvidím, ako sa to všetko vyvinie, možno nakoniec skončím ako napr. modelka(éra nedokonalých modeliek aj tak čoskoro príde!), alebo niečo oveľa nereálnejšie. Ale asi skončím buďto ako psychologička, alebo dizajnérka(alebo hocičo iné, kde treba kreativitu). 

.

.

.

Gympel(ak sa mi podarí dostať) sa študuje 4 roky, uvidím, či za ten čas znova nejako zmením rozhodnutie, ale snáď mi vydrží, veď už aj tak to všetkým tvrdím, že gympel, to je moje...ale mám vyhliadnutú ešte 1 školu(ako inak, v našom meste), ktorá je ľahšia, takže ak by aj gympel neklapol, nebudem mať z toho takú smutnú hlavu, lebo aspoň pôjdem na ľahšiu školu :-D, ja to nechám na osud, ale radšej by som išla na gympel, lebo tam pôjdu aj niektoré spolužiačky.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Vianoce oslavuje snáď každý, každá ,,skupinka" má iné tradície, aj bloggeri. Hoci som už dávno nenapísala na
fantóma Hellgirlll.blog.cz, Blog.cz a blogy na ňom navštevujem pravidelne, tak som si všimla, čo frčí medzi
bloggermi tento rok.

Nedomyslené adventné kalendáre
Už som videla asi na troch blogoch takmer rovnaké adventné kalendáre, odlišovali si iba tým, že každý bol s
inou celebritou/kapelou. Charakteristické znaky boli: 1 obrázok a v ňom 24 okienok, samozrejme okienka nešli
porade, každý deň sa vložil nový článok, kde sa odhalilo nové okienko, obrázky v okienku boli podľa mňa malé,
ak si nekukol minulý deň alebo nejako nevydedukoval z popisu, o aký obrázok ide, tak si ani nevedel.
Mne to príde divné. Akože je to super, len ja by som dala pod ten kalendár ešte tú fotku aj vo väčšom
rozlíšení, neviem, prečo to tak nerobia aj iní, tie fotky sú tam strašne malé a nevieš zistiť, o akej fotke je
v ten deň reč(skúsení fanúšikovia možno hej, aj to pochybujem, že stále).

Štastné a skoré
Polovica bloggerov píše šťastné a veselé Vianoce aj pár dní dopredu, neviem, možno niektorí nebudú mať k
dispozícií internet cez Vianoce(minúta ticha pre nich), ale žeby ich bolo až toľko? Vlastne na tom nie je nič
,,až tak" zlé, ak dovtedy nenapíšu žiadny iný článok, kde by to tiež mohli napísať. 23. sa to dá pochopiť, ale
tí, čo to písali 2 týždne dopredu(ale zase ich až toľko nebolo), však hej, na veselé Vianoce treba prípravvu.

Štastné a ufrflané
Kedysi to boli sviatky pokoja, posledné roky to sú skôr sviatky chamtivosti(či už darčeky alebo cukrovie),
tlačeníc a zhonu. Tento rok frčí zase frflanie na všetok ten zhon a pretvárky. Evolúciu nezastavíš, som
zvedavá, čo príjde ďalej. Ale ako ok, každý môže pripomenúť, čo je pravý zmysel Vianoc, ale niekedy mám z tých
článkov pocit, že ľudia si na tom ničia nervy a bráni im to vychutnať si tú atmosféru, čo je zlé.

Návšteva, ktorá poteši
Aj tento článok bol tak trocha ufrflaný, ale teraz asi najoptimistickejší odstavec. Každý blogger, ktorý aspoň
chvíľu bloguje a má na blogu niečo vianočné vie, že Vianoce sú veľmi vďačné obdobie, čo sa týka návštevnosti.
Včera sa zase zlomil rekord(133), ďakujem :-).