Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Keď som vchádzala do šatne, videla som Skazu, ako je zrovna pri svojej skrinke, odišla, asi do triedy. Šla som sa prezliecť a prišla Skaza. Divila som sa, že práve teraz prišla...asi tá Skaza 1. bol niekto iný, z diaľky som dobre nevidela. :-D I tak, desivé!

 

 

 

Ráno bolo krásne, dostala som 3,50€ za výrobky ,,HA! Ešte ani nezačala hodina a už som zarobila, toľko nezarábajú ani učitelia.", teším sa... Pribehla ku mne Kámoškostrofa ,,Tak stavíme sa o ten ananás?", hej, čítala môj blog, ja to vravela :-).

 

Slovenčina: Do triedy prišiel pán zástupca a zisťoval, koľkí nejdu na prijímačky, chcel nás spojiť do 1 triedy v deň prijímačiek, grrr...,,A koľkí nie ste prezutí?", pýtal sa ďalej. Kto sa prihlásil, ten bol nielen poslaný sa prezuť, ale ho i potom učiteľka vyvolala, aby prečítal reklamáciu, čo sme si mali napísať na DÚ. Ja som reklamovala bankomatovú kartu MasterCard, lebo v slogane sa vravelo ,,Sú veci, ktoré si za peniaze nekúpite. Na všetko ostatné je tu MasterCard." a mne tá karta prestala fungovať, keď som si minula kreditale v slogane sa nič o výške kreditu nepísalo :-D. A bola som prezutá, čítala som dobrovoľne. Učiteľka mi dala + a mala som 1 :-). Niekto písal, že chce vrátiť od NAY elektrodom peniaze v plnej hodnote. ,,Hodnote nie, malo to byť sume, hodnota peňazí klesá a určite za to nemôže NAY elektrodom v Trenčíne.", učiteľka opravuje. ,,Ako viete?", ja na to. ...,,Máme poslednú hodinu SJ pred prijímačkami, chce niekto niečo zopakovať, najlepšie zo SJ, akože vedela by som vysvetliť aj matiku...", učiteľka sa pýta, Dena sa ozýva ,,Ako vyrátame 3. uhol v trojuholníku, ak...".

 

Matika: ,,Dúfam, že pred odchodom do divadla každý použije naše sociálne zariadenia, nieže sa bude v divadle krčiť, že mu treba na WC.", vraví učiteľ :-D.

 

Prestávka: Skazu a Kámoškostrofu obímali dievčatká z 1. stupňa. ,,Pomoc!", kričí na mňa Skaza. ,,Nepomôžem ti, sama si za to môžeš, že si taká dobrá a majú ťa rady.", ja jej na to. Aj mňa 1 dievča objalo ,,A takto sa získava láska.", povedalo. Ja som mala skôr pocit, že chce zo mňa získať tú časť desiaty, ktorú som už mala zjedenú, ale hej, bolo to milé, našťastie tretiačky nemajú až tak pevný stisk :-D.

 

Dejepis: Učiteľka šla po učebnice do vedľajšej triedy, kde bola matika. ,,Bola som v triede a tam taký vtip, že pri násobení nulou výjde vždy nula, 1 žiak to nechápal a učiteľ mu povedal, že keď ho vynásobí nulou, tak bude riadna nula.", aj nám dáva učiteľka zasmiať. A dnes mala nejaké preklepy: ,,...zajacom, teda pardon, zajatcom...", alebo ,,V spojení so svetlom, teda svetom.." :-D. Inak sme dosť kecali aj tak psychologicky na tému Afrika.

 

Prestávka: Prišla som na zaujímavú vec: Vravím pani učiteľke, v čom bol ,,pre mňa" výnimočný rok 1989 ,,Narodil sa vtedy Martin Chodúr.", vravím učiteľke a pokračujem ,,A viete, prečo som včera kukala koncert ku Dňu víťazstva v TV? Lebo tam vystupoval Martin Chodúr.". A aby toho Chodúra v dejepise nebolo málo, tak ,,Ja mám čistý zošit bez linajok, tak potrebujem podložku a čo mám z druhej strany podložky?", pýtam sa a ukazujem fotku Martina Chodúra. A pointa? Martin nejako ten dejepis priťahuje, on je príťažlivý pre všetkých, všetko a vždy :-)...

 

Angličtina: Preberali sme nepriamu reč. ,,U nás na Slovensku, keď sa povie, že ona povedala, že je chorá, tak nemeníme čas.", vysvetľuje učiteľka a Drzá kýchla. ,,Je to pravda.", no ja som našla ďalšiu spojitosť. ,,A aj je chorá!". Potom sa strhla debata na tému mizerné školstvo a vzdelávanie, čo mi bolo ukradnuté a asi ako jediná v triede som si riešila úlohy z učebnice. Ale potom sa i čítalo. Vyberalo sa, že kto bude čítať čo. Bol tam chalan Rich a mne napadlo ,,Ja chcem byť bohatá!!!"

 

Prestávka: Som pri pani šk. psychologičke pýtať sa jej ohľadom prijímačkám na 2. SŠ, vraj tam nemusím ísť, keď už som (takmer) prijatá na gympel(:-D!),,To je super, lebo 1. nemám plány ísť na tú školu, 2. načo robiť prijímačky, keď som mala Monitor nad 90%, 3. zakazujú kalkulátory(tak bolo napísané v pozvánke na prijímačky) a po 4. kalkulačky volajú kalkulátory.", našla som hneď 4 dôvody, prečo sa nezúčastniť :-D.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Smrť, zrada, intrigy, záchrana, pravé priateľstvo, falošné priateľstvo, drzosť, milosť, faloš, úspech, sláva, obdiv, zúfalstvo, omyl, pomsta...to nepopisujem najnovší filmový trhák, to popisujem dnešný deň(a xy kľúčových slov, vďaka ktorým bude mať tento článok miliónovú čitateľnosť) :-D.

 

 

Cestou do školy som videla mŕtveho vtáka...skoro ma opustili moje raňajky, hnus!

 

Angličtina: Odpadla.

 

Prestávka: Tá angličtina, čo odpadla...neodpadla...moja 1. neospravedlnená hodina!!! Našťastie bola i tak voľná. Zastavila ma bývalá pani asistentka a začala mi vravieť, aká som úžasná atď....tesne po takejto rebélii...divný pocit, ale na 2. stranu i dobrý :-). ,,Máte žehličku?", pýtam sa mojej aktuálnej pani asistentky a vravím jej o tom, čo sa mi ,,podarilo" a že to potrebujem vyžehliť.....Stretla som Kámoškostrofu, ktorá chystala na triedneho pomstu: Sladkosť na parapete, ktorou ho chcela provokovať. ,,Super a čo máš z tej písomky?", pýtam sa jej. ,,Asi 5.", vraví. ,,Tak mu tam daj až 2ks sladkého.", ja na to, muhaha!!!

 

Fyzika: Projekt aj so Skazou, ktorá ho vôbec nevedela(som povedala na poslednú chvíľu, že dnes budeme prezentovať). Tak sa na mňa asi nahnevala. Bola chúďa vymletá. ,,Čo je zdrojom slnečnej energie?", pýtam sa jej, prv nevedela, no asi Mesiac nie :-D. ,,Máte nejaké sedatíva?", pýtam sa učiteľky, trieda sa smeje :-D. Nakoniec sme dostali ja 1/1 a Skaza 1/3. ,,Dnes je pekný dátum?", pýtam sa učiteľky a ona súhlasí. ,,Je to pravda.", vravím v inotajoch. Myslela som to tak, že učiteľka má asi veľmi rada číslo 5, keď sa s ním vkuse vyhráža a dnes je 5.5.2015. :-D Ale svojou snahou tento dátum stratil význam, lebo som dostávala len 1 :-).

 

Prestávka: Som sama s fyzikárkou a zase som ju ,,zviedla" na odpoveď. Som jej začala mlieť, čo som sa naučila, ona mi dala ďalšiu 1 :-).

 

Matika: Z písomky mám 1 :-). A chvíľa na zamyslenie...že k matike dávam najmenej hlášok? A to je triedy taký exot...

 

Prestávka: Som pri pani šk. psychologičke(nepreplo mi, i keď hej, bola som tam z iného dôvodu, ohľadom SŠ). Na monitore, kde bol kamerový záznam toho, čo sa práve dialo na chodbe, som videla xy tretiakov. :-D. Po chvíli prišla pani asistentka ,,Ja tu nie som!", zažartovala som, lebo tí tretiaci prišli kvôli mne a zákazkám, nakoniec z toho vysvitlo, že iba dali už definitívny zoznam, čo ma veľmi potešilo, lebo naozaj, keď sa na vás vrhne tucet detí a každé niečo chce, tak v tom človek začne mať trocha chaos, povedala by som, že som to úžasne vyriešila a oni úžasne spolupracovali. Keď zvonilo na SJ, hrala melódia Včielka Mája :DDDDDDDDDDDDD

 

Slovina: Určovali sme jazykové štýly a slohové postupy, teda presnejšie povedané, ja som určovala. ,,Umelecký štýl je to preto, lebo ten text vyvoláva pocit krásna, krásna literatúra.", vravím, ,,Konečne sa cítim krásna.". Potom tam bol administratívny štýl a úradná listina ešte z roku 1996. ,,To je staré.", komentujem. ,,Ak to nie je staršie ako ty, tak to nie je staré.", vraví učiteľka. Bolo to staršie. Takže som krásna a mladá :-). Za určovanie som dostala +, učiteľka povedala, že 1., ja že 3., lebo to tam bolo nejako doškrtané ,,Pošlem ti rozsudok.", nakoniec rozhodla učiteľka. Povedzme, že to bola ďalšia jednotka v dnešný dátum. :-D(ak učiteľka rozhodne, že to predsalen bolo 3.)...,,Keď píšeš úradný list, tak ho nepíšeš ako súkromný, ten ste písali v 5.ročníku(ako úlohu).", vraví nám učiteľka. ,,My si píšeme súkromné listy doteraz.", ozývam sa. 

 

Prestávka: Idem na 1. stupeň po listy so zákazkami. Všetci si pekne napísali zoznam, len trieda, kde učila moja 1. triedna, tam to nestihli, tak to muselo byť online. Učiteľka mi síce hovorila často slová ako miláčik, princezná...,,Dúfam, že nie Pyšná princezná.", vravím jej. ,,Nie, láskavá, dobrosrdečná....", ona na to. Ale nemôžem si pomôcť, tú prirodzenú sympatiu tam nemala, bolo vidieť, že je prísna (minúta ticha pre ich žiakov). Ale neva, papiere mám bez chaosu, už len tvoriť, naozaj originálny nápad. 

 

Geografia: Bola reč, že v Martine vznikol 1. detský časopis Slniečko. ,,Martin je celý slniečko.", zasnela som sa. (pochopíš, ak uvidíš toto video). Do PZ sme nali napísať, ktoré kraje susedia so Žilinským krajom, neviem ako sa mi podarilo napísať, že Žilinský :-D.

 

Chémia: Odpovedalo sa, učiteľka sa pýtala spolužiačok, že čo sa vyrába z tukov. ,,Obezita!", ozývam sa. ,,Prv, ako chceš niečo povedať, tak si umy ústa mydlom.", radí mi učiteľka, prv som si myslela, že to má na mysli tak, že idú z mojich úst nezmysly. ,,A Listerine nemôže byť?", pýtam sa jej. ,,Nie, lebo to nie je mydlo.", odpovedla a až vtedy mi došlo, že tou ,,radou", napovedala spolužiakom (odpoveď: mydlo). Bola reč aj o škrobe ,,Ako sme dokázali škrob v pudingu?", pýta sa učiteľka. ,,Kukli sme zloženie.", ozývam sa :-D. Potom sa učiteľka pýtala, že kto má akú prezentáciu: ,,Ty máš drogy?", pýta sa Drzej. ,,To vážne?", ja na ňu :-D. A priniesla som i fakty, ale nestihli sa prečítať, ak by stihli, mala by som ďalšiu 1 v tento 5kový dátum. xD Okrem iného som zachránila Kámoškostrofu, ona vie :-D. Bola mi za to vďačná a navyše číta môj blog(stavím sa o ananás, že mi zajtra povie v škole, že tento článok čítala). Ona by mala byť príkladom...

 

Po vyučku som znova stretla chemikárku a ako som držala xy vecí, tak mi povedala, že posilujem, že si to všimla, to som iba 6 min. včera cvičila...

 

A viete, ako som si vychvaľovala ten nápad, že si trieda napíše sama zoznam zákazok a potom mi ho dáPekne nedomyslený nápad!!! Vďaka nemu mám, až som sa začala smiať, že koľko zákaziek, mama tipovala 35(moje obľúbené odveci číslo). Kiežby...179!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD Ale len dnes som ich už vyrobila asi 12.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Pred vyučkom pani učiteľka(parťáčka šk. psychologičky) povedala, že výsledky Monitoru bude mať za 15 min, to znamená, že nás možno príde navštiviť cez matiku.

 

 

Matika: ,,Možno sem príde *učiteľka s výsledkami Monitoru.", vravím triednemu a v tom sa otvárajú dvere a v nich PoPo. ,,Ja že si *učiteľka.", vravím jej :-D.

 

Prestávka: Výsledky!!! Boli na dlhých papierikoch/prúžkoch a i to napätie a všetko mi pripomínalo tehotenský test. Ale k téme. Medzi deviatakmi boli len 2 osoby, ktoré mali v Monitoroch iba 1 chybu. Najmúdrejšia a...ja!!! Dala som to a nejdem na prijímačky!!! Mám 95% z matiky a 100% zo sloviny!!! Aby tej haluzi nebolo málo, myslela som si, že to bude skôr naopak (že zo SJ budem mať horšie). Najmúdrejšia má o cca percento viac bodov, lebo ona urobila chybu v slovine, kde bolo viac úloh, tak aj 1 chýbajúca úloha odobrala menej %, ale technicky sme rovnako najlepšie medzi deviatakmi9.b je najlepšia! A Najmúdrejšia dnes chýbala, takže dnes som bola kráľovnou ja. :-D

 

Nemčina: Pani asistentka suplovala, tak som bola v triede, ale mala som od nej prácu, nezabudla na mňa :-/. Spolužiačky sa rozhodli jesť. ,,Snáď mi tu nechcete začať jesť, alebo ak to musím takto povedať, žrať na hodine?!", hnevá sa učiteľka. ,,Fressen!!!", ozývam sa, lebo to je 1 z mála slovíčok, ktoré viem. xD

 

Prestávka: Celú triedu naháňam, aby si nalepila mnou vytlačené tabuľky jazykové štýly do zošita. Nech aspoň nejaké máme, keď tie, čo sme dostali predtým od učiteľky sme vlastne nedostali.

 

Biola: Boli sme v skupinkách pre praktické aktivity. Moja linajková podložka s Martinom Chodúrom bola veľmi veľká, tak som si požičala druhú ,,Práve som Martinovi neverná.", vravím. Potom si požičala moju podložku Drzá ,,Teraz je Martin neverný mne.", komentujem. ,,Nie, ja ho nechcem, ja chcem za ním urobiť hrubú čiaru.", Drzá to myslela doslovne, lebo podložku použila ako pravítko :-D. No i tak, keď som opäť držala podložku, pozrela som sa na Martina a povedala: ,,Sme si kvit." :-D... V tej praktickej sme mali plno krytosemenných raslín a museli sme pri každej vypisovať, že je krytosemenná. ,,Sa cítom ako na autogramiáde, vkuse píšem to isté.", vraví spolužiačka. ,,Tvoje meno je krytosemenná?", pýtam sa jej :D A viete čo, budem ju tak volať, a jej BFF budem volať Nahosemenná, aby sa vedelo, že patria k sebe :-DDD. Potom došla reč na tému samovražda, dievčatá špekulovali, akoby to urobili. Drzá navrhovala kyanid,,Ten mi nechutí.", odpovedám. No i tak vravím ,,Po spáchaní samovraždy vám i tak bude jedno, ako ste ju spáchali.", jo, filozof xD. Na záver ešte chválim: ,,Každý dáva rady do života, iba vy do smrti, ste originálne.". ...Súčasťou pokusu boli aj pH indikátorové papieriky. ,,Vyzerá to ako tehotenský test.", dnes sú všade :-D. ,,Tehotenský test vyzerá ako teplomer.", poúča ma Dlhá, ,,Hej, a v ňom papierik...počkať, ako to vieš? Máš nejaké skúsenosti?" ja na to....,,Ja som narcis.", vraví Dlhá. ,,A ja púpava." ja na to. ,,Ja som tulipán, rád sa túlim a som pán.", vraví ďalej Dlhá. ,,Nie, ty si pani.", špekulujem. ,,Nie, ja som kozorožec.", ona na to. ,,Ja som panna.", ozýva sa Drzá ,,Ty budeš potom navždy panna.", vravím jej a nedá mi nepodpichnúť, ,,Ale aj taká, aj taká.". :-DDD Drzej začalo tiecť pero, ako ona povedala, po*** perotakže po*** znamená vytečené a asi ten atrament je stolica, tak keď ho potom Drzá utierala, povedala som jej ,,Prebaľuješ ho?".

 

Prestávka: Prišli na návštevu druháci/tretiaci zo strednej školy, bývalí žiaci ,,Tak pani učiteľka, čo sme sa to mali naučiť?", originálne privítanie. ,,Neprepadli? Vyzerajú staršie.", miešam sa do haluzí ja. ,,A čo budeš, ak doštuduješ?", pýta sa jedného z nich učiteľka. ,,Štastný!", odpovedám za neho :-D

 

Slovenčina: Učiteľka videla mobily ,,Skúste prestúpiť na inú školu, síce sa na vás budú dívať vyjavene, ale možno na inej škole je dovolené používať mobily. Skúste trebars *škola.", vraví nám učiteľka, mne nedalo ,,Alebo *škola, tam učí aj pán angličtinár!". ,,Tak tam prestúp.", učiteľka na to. ,,Nie, vás mám radšej.", ja na to. Predsa nebudem prestupovať do inej školy kvôli fešnému učiteľovi, keď ho môžem vidieť aj po vyučku (špehovanie v kríkoch). :-D Bavili sme sa o výsledkoch. Krytosemennej ušla 1 otázka do hranice nad 90%. ,,Aj mne ušla 1 otázka.", povedala som zo srandy, lebo ja som bola na tom lepšie, keďže mne ušla naozaj iba 1. Potom som začala: ,,Ale zle napísaný Monitor nie je najväčšia tragédia, spomeňte si na to, že koľko ľudí by dalo čo všetko za to, aby mali IBA zle napísaný Monitor...", prehováram triede do duše. Trieda sa mi smeje, učiteľka si dáva dlane na tvár a aj spolužiak, ktorý dokonca padol z toho na zem (vážne, žiadna metafora!!! :-DDD). Hej, znie to ako gýč, ako aj s tým, keď si Missky želajú svetový mier, ale vyzneje to tak iba preto, lebo to každý hovorí, a viete, prečo to každý hovorí? Lebo na tom niečo bude, mali by sme sa zamyslieť, nie len sa smiať preto, lebo je to opakovaná fráza. Nakoniec mi i tak učiteľka dala za pravdu. :-)...Kontrolovali sa i tabuľky ,,Neviem, odkiaľ ich máte, ale dám vám +.", povedala učiteľka ,,Od Denisky, našej záchrankyne.", ozýva sa PoPo, to je milé :-). Niektorí dostali vďaka mne 3. +, čiže 1. :-) Učiteľka vyrátavala, koľko hodín budeme mať ešte SJ - 33hod. ,,To je skoro deň.", ozýva sa spolužiak :-D...Pýtala sa na administratívny štýl, že s akými úradnými listami sa stretávame. ,,Faktúry.", vravím a učiteľka sa diví. ,,Ja robím rodičom faktúry, keď predávajú stropné ventilátory a LED svietidlá.", síce som klamala, faktúry si robia sami, ale čo človek neurobí pre srandu? :-D. ,,Úmrtný list.", povedala spolužiačka :-D. A ja som vraj divná xD.

 

Prestávka: Špekulujem so slovenčinárkou: ,,Aký umelecký jazykový prostriedok je život ťa naučí?", ,,Personifikácia.", odpovedá učiteľka. ,,Personifikácia prenáša zo živého na neživé, takže život je neživý?", nedá mi pokoj.

 

Doma som mamu(foter už výsledky vedel) ponaťahovala, na papier som napísala SJ 80% MAT 65% a z druhej strany napísala APRÍL(aby jej docvaklo, keď to otočí, že tie výsledky sú falošné). Mama mi zo začiatku verila, keď som jej povedala, aby otočila papierik, tak povedala ,,Hej, apríl, mesiac v ktorom boli výsledky.". Ach, moja mama je taká, že hodíš po nej klavír a ona sa ťa spýta, že akú pieseň chcem, aby zahrala. Niekedy jej to nedocvakuje, to je i výhoda, no ,,chyba" je vo mne, že nemám to srdce jej klamať, i keď by mi na to možno niekedy ani neprišla. Pre dôveru medzi nami. Preto som aj nabrala odvahu a povedala jej pravé výsledky, bola nadšená :)

 

Doučko z matiky: Stretla som pani upratovačku, tak som sa jej spýtala, že aká sme trieda po čistotnej stránke. Vraj najčistejšia. Asi preto, lebo ako jediní nemáme skriňu - magnet na odpadky. 9.a je na tom horšie, už vo dverách má diery ,,zamaskované" pierkami :-DDDD. A veru sa za tými dverami dejú veľmi zvláštne veci...Ale 9.b je najčistejšia a najmúdrejšia!!!

Na samotnom doučku som bola iba ja a Najmúdrejší(a triedny). Moc som matiku nevedela, lebo sme preberali už aj stredoškolské učivo. Ale bola haluz, keď triedny začal hovoriť, aké strašidelné veci sa budú diať na gympli, že ak nenapíšem písomku ani v opravnom termíne z dôvodu choroby, tak 5 a aké to bude komplikované, keď čoby len týždeň vymeškám...,,Vy by ste mali natáčať hororové audioknihy.", vravím mu. :-D A potom špekulujem. ,,Niektorí sa flákajú po večeroch v baroch s divnými kámošmi a pijú, ja sa doučujem poobede s najmúdrejším žiakom triedy a učiteľom matiky...mám to naopak.", hej, ono je to vlastne také, bola som tam cca 2 hodiny! Keď som prišla domov, váha ukazovala skoro o kg menej(ale bola som hladná a smädná)!!! Ale späť k téme. Partia zložená z najmúdrejšieho žiaka triedy, triedneho učiteľa a vášnivého tipéra (to preto, lebo mne tá nová matika narozdiel od Najmúdrejšieho skoro vôbec nešla). Po doučku som videla na katedre drevenú doštičku v tvare ruky. ,,Myslíš si, že tým niekedy fackali neposlušných žiakov?", pýtam sa Najmúdrejšieho. Ešte som sa od neho dozvedela, že medzi vyučkom a doučkom(asi 40min)bol za mestom na studničke po vodu , síce na bicykli, ale i tak. ,,Ty by si mohol byť nie len na vedomostnej olympiáde, ale aj na skutočnej.", vravím mu. A Najmúdrejší nevytiahol Monitor nad 90%, ale tiež celkom slušne ho dal, tak som mu povedala: ,,Gratulujem k výsledkom, a nič si z toho nerob, že ideš na prijímačky, aspoň ti pogratulujem aj vtedy, keď ich spravíš, ty budeš mať 2 gratulácie a ja iba 1."

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Angličtina: Zistili sme, že angličtina odpadla a my sme boli o hodinu skôr - dlhšie v škole. Neva, pani asistentka nás strážila, ja som si kreslila. Drzá spomínala čosi, že sa z nej nedajú trhať peniaze ,,Lebo keby sa dali, tak by som ťa roztrhala.", vravím ja. ,,Alebo skôr, keby sa potriasla.", zapája sa do debaty pani asistentka. ,,To by som ju položila na tú vibračnú podložku na formovanie postavy a dala pod ňu kýbel.", špekulujem. Drzá už oslík je, možno bude aj Oslík potras sa! (iba humor!) Potom som šla s pani asistenkou k zborovni, ona chcela, aby som jej postrážila veci, kým si odskočí ,,Aj postraším.", haluzím. Keď sa vrátila, tak povedala ,,Asi si ich moc nepostrašila, keď neušli." :-D. ,,Cítim sa ako kaktus, tá husia koža sú ako ostne.", napadlo mi prirovnanie, bola zima, tak som si trocha zabehala vo vestibule na zahriatie a spolužiak sa ma pýtal, že čo robím. ,,Chudnem do plaviek.", vravím mu.

 

 

 

Prestávka: Pýtam sa Srdiečka, ako bolo na koncerte Kýbel mačiek a či náhodou ju nepoškriabali, vraj nie.

 

Litika: Niekedy teraz sa budeme fotiť. ,,Neviem kedy, vieš čo, nos stále na sebe to absolvetnské tričko, dokým sa nebudete fotiť, aj sa v ňom umývaj.", radí učiteľka Dlhej. Čítali sme ukážku Džínsový denník (Zuzka Šulajová), o dievčine, ktorá v svojich zápiskoch lamentovala, že nemá dosť času na vyrátanie príkladov z matiky. Irónia je to, že text vyznel tak, ako keby tie zápisky robila priamo na hodine. :-D. Bola tam aj dievčenská bitka, učiteľka by si to vedela predstaviť ako dramatizáciu, spolužiak na to hneď zaútočil na Srdiečko. ,,Však môžeš hrať dievča.", vtipkuje učiteľka. Potom Skaza písala na tabuľu ,,nadvezujú.", učiteľka ju napomenula ,,Ale je tam široké ä" a Skaza? Prepísala na ,,nädvezujú." :-DDD Bravo! Haluz je, že potom, keď už písala na tabuľu iba umelecké jazykové prostriedky, kde záležalo na ich určení a nie na pravopise, zrazu písala lepšie :-DDD a všimla si to aj učiteľka. Skaza to robí naschvál a aj si to dávnejšie priznala :-D Skaza......,,Nechápem, prečo sa huspenina volá huspenina, keď tam nie je hus a ani to nepení.", zamýšľa sa učiteľka....

 

Prestávka: Haluzista kýve hlavou ,,nie", ja mu kývem hlavou ,,áno" dosť dlhú dobu, je mi z toho do smiechu. Potom mi ukáže vztýčený prostredník a ja mu ukážem vztýčený palec, však prst ako prst :-DDD Inak Haluzista ukázal, že má tehličky na bruchu, asi robil skracovačky ako učitelia skrátili náš rozvrh :-D. 

 

Matika: Písomka. Učiteľ mi kukol do písomky a zobral ju skôr ako ostatným, asi mám 1, inak by mi ešte nechal čas na opravenie(dúfam).

 

Prestávka: Kámoškostrofa mi povedala, že si mám dať na blog, že si žiaci nesmú nechávať desiatu na parapete, keď majú hodinu matiky, lebo im ich chce triedny zjesť :-D.

 

Biola: V PZ bol znak Svetový fond na ochranu prírody (tá panda), učiteľka sa pýtala, že čo je to za znak ,,Kung-fu panda", ja na to :-D.

 

Prestávka: Po triede sa váľala menštruačná vložka (zabalená, nepoužitá), tak som ju dala spolužiakovi na lavicu. ,,Chceš urobiť z muža ženu?", pýta sa ma Kámoškostrofa :-D.

 

Výchova umením: Odpadla, :-D

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno som videla, ako si dievčatá predo mnou písali pracovný zošit zo slovenčiny. Bola som prekvapená, že sme ho mali mať (v pondelok a utorok som nebola v škole). Tak som si ho začala robiť. Prišiel Najmúdrejší a tiež som sa ho spýtala, či sme ho mali mať. ,,Neviem, nič sa nevravelo, ja ho tiež nemám.", odpovedal. ,,Tak ak ho nemáš ty, tak si ho neurobím ani ja. Najmúdrejší musia držať spolu.", povedala som mu.

 

 

 

Slovenčina: ,,Celý deň ste na to mali, prečo ste si ten zošit neurobili?", pýta sa učiteľka. ,,Môžeme mať na niečo aj celý rok, ale ak nevieme, že to máme urobiť, neurobíme to.", vraví učiteľke múdrosť dňa...Učiteľka sa pýtala spolužiačky na správnu odpoveď v teste. ,,Ááá-ááá...", nôtim si a učiteľka na mňa čumí ako potápač na Saharu. A spievala som si to preto tak, aby som jej napovedala, že správna odpoveď je a)...Haluzista chcel predať svoj PZ. ,,Nikto ho nebude chcieť.", učiteľka mu vraví. Musela som podržať kámoša - kolegu, tak som sa prihlásila. ,,A koľko by si za neho dala?", pýta sa ma učiteľka. ,,2 FIMO figúrky.", ja na to. Potom učiteľka prikázala dorobiť PZ a mňa si prizvala ku katedre, aby so mnou vybavila zákazku. Ak sa pýtala na cenu, tak som trvala stále na rovnakej: ,,Mne bude stačiť, ak zmeníte váš negatívny názor na Martina Chodúra.".... ,,A budeš mať na to čas na výrobu? Príprava na prijímačky a začnú Majstrovstvá sveta v hokeji.", pýta sa ma učiteľka. ,,Na hokej sa nedívam a na prijímačky podľa všetkého nepôjdem.", odpovedám. Učiteľka si myslí, že bývam v inom svete. ,,Radšej, ako v tomto, tu je veľa smogu.", vysvetľujem :-D. PoPo a Dlhá si chceli ísť kúpiť bagetu do vestibulu ešte pred zvonením,,Budeme sa tváriť, že sme šli na WC.", presviedčali učiteľku. Ja som začala uvažovať ,,Ako sa tváriš, keď ideš na WC?" ,,Niekedy dosť desivo.", odpovedala učiteľka

 

Matika: Zajtra by mali byť výsledky Monitoru!!! Som veľmi zvedavá, koľko mám %.

 

Prestávka: Dopisujem matiku a asi 5 ľudí sa ma spýtalo, že čo robím :-D...,,Už si zdravá?", pýta sa ma pani asistentka. ,,Čo si si dávala(lieky)?". ,,..*premýšľam nad vtipnou odpoveďou*...Články na blog!"

 

Dejepis: Spolužiak si pýtal odo mňa a aj pre Srdiečko kapesníky, spoločne potom smrkali v lavici, aj mne trebalo, tak som sa vysmrkala aj ja :-D. Haluzista vyrušoval. ,,Máš poznámku, choď za dvere, tam si môžeš rozprávať a ešte aj dostaneš pokarhanie od riaditeľa.", vyháňa ho učiteľka. ,,To je výhodné!", ozývam sa. A Haluzista vyrušoval aj predtým, cez hodinu šiel k spolužiačke. ,,Čo tam robíš?", pýta sa ho učiteľka. ,,Niečo pekné.", odpovedá. :-D. Koncom hodiny sme šli na školský dvor trúbiť do vuvzely (vuvuzela - africká trúbka), ten kto zatrúbil najhlasnejšie, dostal 1 :-D. Mne dnes pripísala do elektronickej ŽK pani učiteľka 1, hoci som ani raz netrúbila, bola som vo vestibule a dívala sa na nich cez okno (hej, zase mi bola zima). Ale počula som, ,,Jeleni pri ruji!", som im tam kričala, lebo mi to pripomínalo. A asi mám 1 za aktivitu na hodine :-).

 

Prestávka: ,,Smer je vlastne One Direction, v preklade 1 smer.", špekulujem, keď sa dívam na SMER-ácke balóny v našej triede. A 1D to rozhodne nebolo, bolo ich dosť.

 

Angličtina: Suplovaná, učiteľka dala za úlohu urobiť PZ presne po takú stranu, po ktorú mám ja. A ja sa tešila, že som popredu a nebudem mať dlhú dobu DÚ a ono toto :-/.

 

P.S.

Dnes nás prišla kuknúť učiteľka, ktorá je na materskej, mojamama predpokladala, že príde bývalý učiteľ AJ, síce netrafila osobu, ale udalosť hej - návštevu niekoho, kto momentálne u nás neučí, ale učil.

 

P.S. 2

2x dnes odo mňa pýtali bielitko aj kapesníky, oni sa na mňa dohodli!

P.S.3

3x som dnes stretla v škole Kámoškostrofu na miestach, kde by som to nečalaka, ako keby sledovala každý môj krok :-D. Však aj sleduje, jediná denná čítateľka mojich článkov. Zase pozdravujem :-)

 

P.S.4

A keby ste videli 1.stupeň! Mám cca 35 zákaziek!