Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne
 

Chémia: ,,Máte opravené praktické aktivity?", pýtam sa učiteľky. ,,Nie, nestihla som, na svete sú aj dôležitejšie veci.", učiteľka ,,Takže praktické aktivity nie sú najdôležitejšie?!", nachytala som ju :-D. Spolužiak chýbal a mal mať prezentáciu. ,,Ale on ju má.", prihovára sa Srdiečko. Ten spolužiak je inak dosť lajdák. ,,Buďto tu nie je on alebo jeho práca.", vravím. ,,Múdro.", povedala učiteľka ,,A pravdivo.". ,,Hej, múdre veci sú väčšinou pravdivé", špekulujem. Nejako došla reč na...,,Jedli ste nugát? Kočkovská predajňa predáva výborné nugátky.", dávam učiteľke tip. Rozosmiala ju tá otázka, ale neje ich, lebo ,,Nemôžem, dosť sladkostí mi nosia deti.", zdôvodňuje. ,,Tak odteraz vám budeme nosiť nugátky a bude to 2 v 1.", dávam návrh. ,,Mne nechutí nugát.", učiteľka. ,,A rumové pralinky?", vyzvedali žiaci, čo chce učiteľka. ,,Nič.", odpovedá.(už toto zaváňa psychickým masochizmom) ,,1 nič tu zrovna mám." a dala som jej nič,,A teraz mám nič od celej triedy.", vraví učiteľka. ,,Vidíte, koľko toho máte, môžete to začať predávať.", radím jej :-D... ,,Čo pomáha na preťažené hlasivky?", pýta sa Drzá. ,,Byť ticho!", odpovedá učiteľka. Konečne jej to niekto povedal! Potom odpovedal Haluzista. ,,Máš tu dve 5, vlastne až tri.", vraví mu učiteľka. ,,Rozmnožili sa.", napadá mi. ,,Ale nie, tieto 5 sa nerozmnožujú.", učiteľka. ,,Čo sú neplodné, sterilné?", vyzvedám. ,,Spýtaj sa ho.", radí mi. Tak sa ho pýtam :-DD... 1 z otázok odpovede bola, že na čo sú citlivé bielkoviny ,,Na tento predmet."(chémia - chemikálie), vravím. :-D. Haluzista moc nevedel. ,,Čo by si si dal?", pýta sa ho. ,,Nugátku!", odpovedám za neho, dostal 3...,,Neviem, čo budeme robiť zvyšok roka, ak sa vám nechce učiť.", lamentuje učiteľka. ,,Jesť nugátky!", ozývam sa. ,,Choď si nejakú kúpiť po hodine.", vraví učiteľka. ,,Nemôžem, nepustia ma zo školy.", snažím sa byť podstivá. ,,Ja ťa púšťam.", učiteľka vraví. Tak som šla za dvere a vrátila sa po ,,Ešte peniaze...aj tak žiadne pri sebe nemám, možno nabudúce.". Keby ste videli učiteľkin face, ako sa tvárila, no zaskočene ale mala kútiky hore :-DDDD. Nakoniec som sa dobrovoľne ponúkla, že nabudúcu hodinu prinesiem fakty o ľudskom tele. Úloha navyše, masochizmus začína... Na konci hodiny som sa dozvedela, že pri škole rastie šafrán ,,Ale ten je vzácny, vytrhám ho a budem predávať.", špekulujem. ,,Prečo niekedy niečo nedaruješ?", pýta sa učiteľka. ,,Tak vám ho darujem." ,,Ja mám šafránu dosť.", ,,Tak, *Najmúdrejší(stál vedľa), máš šafrán?", ,,Nie.", odpovedá. ,,Tak ho darujem tebe.", nakoniec som sa rozhodla.

 

 

 

Prestávka: Drzá si i tak vyspevovalaja dnes ten masochizmus vidím na každom rohu.

 

Angličtina: Suplovaná pani asistentkou. Bola voľná hod. V triede sa 6 žiakov hralo na mobile a 1 sa učil geografiu. Jo, bola som to ja. Inak sprísnili ten trápny zákon o zákaze požívania mobilov cez hodiny a aj prestávky. Tým sa dosiahlo len to, že sa ten zákon stal ešte trápnejší, lebo každý na neho kašle. Pekne vidieť, že učitelia na nás nemajú. Ako keby si to robili naschvál, so masochistic...A okrem toho som dala úvahy: ,,Keď vytečie bielitko, tak sa vybieli a zmizne?" alebo ,,Sviatok práce sa oslavuje nepracovaním...logika..."

 

Fyzika: Tiež voľná, boli sme vonku, ja som radšej zostala dnu a učila sa fyziku(dobrovoľne). Sýkorka povedala Haluzistovi, nech sa otočí, že má vzadu špinu a oprašovala ho. ,,Nič tam nemáš, ona len chce zámienku, aby ťa mohla obťažovať.", vtipkujem.

 

Prestávka: PoPo hrôzostrašne zotiera tabuľu, napriek tomu, že už bola od triedneho x krát upozornená, i tak to nevie, alebo je tiež masochista. ,,Ona to zotieranie tabule paroduje.", vravím svoj názor triednemu.

 

Matika: V učebnici bol príklad, ktorým som si nebola istá, že či ho vyrátať. ,,Šikovnejší môžu, ako napríklad ty.", vravel učiteľ. ,,Môžem, ale nemusím, ale i tak urobím.", ja na to. A padali divné slová ako napr. kosci (ti, čo kosia) alebo na 6 ixtín (6/x).

 

Prestávka: PoPo mala hrušku. ,,Vieš, kto je to Láďa Hruška?", pýtam sa jej. ,,Nie.", nevie! ,,Neva, i tak si kanibal." :-D

 

Litika: Zase mi bola zima, tak som, kým prišla učiteľka, cvičila. ,,Čo je to tam za nadskakujúcu sa opicu?", diví sa učiteľka. ,,Nie opica, ale pavián!", vravím jej, som si pomohla :-D. Potom sme mali z textu vypísať nejaké údaje. ,,Čo si nad tým tak zaseknutá?", diví sa učiteľka. Asi nechápe, že som ten text zrovna čítala. A bola i úvaha: ,,Keď sa zubný lekár volá zubár, očný lekár očiar, ako sa volá gynekológ?", zaujíma učiteľku. ,,Reproduktor!", hej, mala som pravdu, keď sa zaujíma o reprodukčné orgány, tak ako inak by sa volal? :-D..Spolužiačka odpovedala a 1 jej špatná odpoveď bola Ján Francisci. ,,Ja ti dám Ján Francisci, bodaj by ťa dnes o polnoci prišiel strašiť!", želá jej učiteľka.

 

Prestávka: Haluzistovi spadol mobil na zem. Ja som mu ho zdvihla a on namiesto toho, aby ho zobral, ukázal na zem na znak toho, že chce, aby som ho tam naspäť položila. Logické ako ananás, nechápem, ale pobavil, ako vždy :-D.

 

Doučovanie z matiky: Prišla som cca 13:40 Totál fiasko, keď som šla do triedy, už tam pani upratovačka upratovala. Nikde nikto. Myslela som si, že budem jediná a ani učiteľ nepríjde, no potom prišiel a divil sa, že je nás tak málo ,,Aj pani upratovačka prišla na doučko.", vtipkujem. Ešte jej triedny odkázal, že ak sa bude pýtať Najmúdrejší, že kde sme, že sme v dielni. ,,To je ten s dlhými vlasmi?", overuje pani upratovačka. ,,Hej, ten čo má veľa vlasov a rozumu.", vtipkujem. :-D. V dielni sme boli sami, riešili sme sústavy rovníc. 1 príklad som/sme vyriešili zle: ,,Prečo ste ma neupozornili, že som spravila chybu?", pýtam sa ho, ,,Ale čo ja? Dokým si nepožila kalkulačku, tak nám to išlo.", povedal triedny, ,,Tak sa dohodnime, že je to chyba kalkulačky.", navrhla som :-D. ,,Inak ja som taký trocha masochista, vôbec som tu nemusela byť, lebo asi na prijímačky nepôjdem, no som tu, masochistom je dobre, ak im je zle a mne je dobre, len je otázne, že prečo....", melem, a hej ASI NAOZAJ NA PRIJÍMAČKY NEPôJDEM!!!! Len to nesmiem zakríknuť. Pri rátaní príkladov som strašne často narážala na číslo 35 :-D. Jo, 35 ma vystihuje*. Na konci šiel učiteľ do zborovne, ja som sa zbalila, rozlúčili sme sa. Kukla som hodiny, 14:20, krátke doučko :-D. Cestou do šatne som ho stretla znova. Stretla som aj pani upratovačku a pani družinárku, kde bol rozhovor: ,,Ako sa máš?" ,,Zle.", ,,Ja sa mám tiež zle" a ja do toho ,,To som tu jediná, ktorá sa má dobre?". Asi tiež masochistky, načo sa majú zle, keď nemusia? Keď som vychádzala zo šatne, tak som triedneho stretla zase, aj som s ním išla krátku časť cesty domov. Doma som ho už našťastie nestretla :-D, ale zistila som, že mám zle nastaveného hodiny, lebo nebolo 14:20 ale 15:20Dobrovoľne sa učiť stredoškolské učivo na základke po vyučovaní v piatok 1:40h a mať pocit, že to bolo o hodinu menej, to naozaj dokážem len ja. 

 

*Hlavné fakty o mne:

-Chovám doma žaby

-Fandím Martinovi Chodúrovi

-Milujem kreativitu a podnikanie (hláška FIMO)

-Hláška ,,Dám to na blog"

-35 :-D