Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne
 

Pred vyučkom pani učiteľka(parťáčka šk. psychologičky) povedala, že výsledky Monitoru bude mať za 15 min, to znamená, že nás možno príde navštiviť cez matiku.

 

 

Matika: ,,Možno sem príde *učiteľka s výsledkami Monitoru.", vravím triednemu a v tom sa otvárajú dvere a v nich PoPo. ,,Ja že si *učiteľka.", vravím jej :-D.

 

Prestávka: Výsledky!!! Boli na dlhých papierikoch/prúžkoch a i to napätie a všetko mi pripomínalo tehotenský test. Ale k téme. Medzi deviatakmi boli len 2 osoby, ktoré mali v Monitoroch iba 1 chybu. Najmúdrejšia a...ja!!! Dala som to a nejdem na prijímačky!!! Mám 95% z matiky a 100% zo sloviny!!! Aby tej haluzi nebolo málo, myslela som si, že to bude skôr naopak (že zo SJ budem mať horšie). Najmúdrejšia má o cca percento viac bodov, lebo ona urobila chybu v slovine, kde bolo viac úloh, tak aj 1 chýbajúca úloha odobrala menej %, ale technicky sme rovnako najlepšie medzi deviatakmi9.b je najlepšia! A Najmúdrejšia dnes chýbala, takže dnes som bola kráľovnou ja. :-D

 

Nemčina: Pani asistentka suplovala, tak som bola v triede, ale mala som od nej prácu, nezabudla na mňa :-/. Spolužiačky sa rozhodli jesť. ,,Snáď mi tu nechcete začať jesť, alebo ak to musím takto povedať, žrať na hodine?!", hnevá sa učiteľka. ,,Fressen!!!", ozývam sa, lebo to je 1 z mála slovíčok, ktoré viem. xD

 

Prestávka: Celú triedu naháňam, aby si nalepila mnou vytlačené tabuľky jazykové štýly do zošita. Nech aspoň nejaké máme, keď tie, čo sme dostali predtým od učiteľky sme vlastne nedostali.

 

Biola: Boli sme v skupinkách pre praktické aktivity. Moja linajková podložka s Martinom Chodúrom bola veľmi veľká, tak som si požičala druhú ,,Práve som Martinovi neverná.", vravím. Potom si požičala moju podložku Drzá ,,Teraz je Martin neverný mne.", komentujem. ,,Nie, ja ho nechcem, ja chcem za ním urobiť hrubú čiaru.", Drzá to myslela doslovne, lebo podložku použila ako pravítko :-D. No i tak, keď som opäť držala podložku, pozrela som sa na Martina a povedala: ,,Sme si kvit." :-D... V tej praktickej sme mali plno krytosemenných raslín a museli sme pri každej vypisovať, že je krytosemenná. ,,Sa cítom ako na autogramiáde, vkuse píšem to isté.", vraví spolužiačka. ,,Tvoje meno je krytosemenná?", pýtam sa jej :D A viete čo, budem ju tak volať, a jej BFF budem volať Nahosemenná, aby sa vedelo, že patria k sebe :-DDD. Potom došla reč na tému samovražda, dievčatá špekulovali, akoby to urobili. Drzá navrhovala kyanid,,Ten mi nechutí.", odpovedám. No i tak vravím ,,Po spáchaní samovraždy vám i tak bude jedno, ako ste ju spáchali.", jo, filozof xD. Na záver ešte chválim: ,,Každý dáva rady do života, iba vy do smrti, ste originálne.". ...Súčasťou pokusu boli aj pH indikátorové papieriky. ,,Vyzerá to ako tehotenský test.", dnes sú všade :-D. ,,Tehotenský test vyzerá ako teplomer.", poúča ma Dlhá, ,,Hej, a v ňom papierik...počkať, ako to vieš? Máš nejaké skúsenosti?" ja na to....,,Ja som narcis.", vraví Dlhá. ,,A ja púpava." ja na to. ,,Ja som tulipán, rád sa túlim a som pán.", vraví ďalej Dlhá. ,,Nie, ty si pani.", špekulujem. ,,Nie, ja som kozorožec.", ona na to. ,,Ja som panna.", ozýva sa Drzá ,,Ty budeš potom navždy panna.", vravím jej a nedá mi nepodpichnúť, ,,Ale aj taká, aj taká.". :-DDD Drzej začalo tiecť pero, ako ona povedala, po*** perotakže po*** znamená vytečené a asi ten atrament je stolica, tak keď ho potom Drzá utierala, povedala som jej ,,Prebaľuješ ho?".

 

Prestávka: Prišli na návštevu druháci/tretiaci zo strednej školy, bývalí žiaci ,,Tak pani učiteľka, čo sme sa to mali naučiť?", originálne privítanie. ,,Neprepadli? Vyzerajú staršie.", miešam sa do haluzí ja. ,,A čo budeš, ak doštuduješ?", pýta sa jedného z nich učiteľka. ,,Štastný!", odpovedám za neho :-D

 

Slovenčina: Učiteľka videla mobily ,,Skúste prestúpiť na inú školu, síce sa na vás budú dívať vyjavene, ale možno na inej škole je dovolené používať mobily. Skúste trebars *škola.", vraví nám učiteľka, mne nedalo ,,Alebo *škola, tam učí aj pán angličtinár!". ,,Tak tam prestúp.", učiteľka na to. ,,Nie, vás mám radšej.", ja na to. Predsa nebudem prestupovať do inej školy kvôli fešnému učiteľovi, keď ho môžem vidieť aj po vyučku (špehovanie v kríkoch). :-D Bavili sme sa o výsledkoch. Krytosemennej ušla 1 otázka do hranice nad 90%. ,,Aj mne ušla 1 otázka.", povedala som zo srandy, lebo ja som bola na tom lepšie, keďže mne ušla naozaj iba 1. Potom som začala: ,,Ale zle napísaný Monitor nie je najväčšia tragédia, spomeňte si na to, že koľko ľudí by dalo čo všetko za to, aby mali IBA zle napísaný Monitor...", prehováram triede do duše. Trieda sa mi smeje, učiteľka si dáva dlane na tvár a aj spolužiak, ktorý dokonca padol z toho na zem (vážne, žiadna metafora!!! :-DDD). Hej, znie to ako gýč, ako aj s tým, keď si Missky želajú svetový mier, ale vyzneje to tak iba preto, lebo to každý hovorí, a viete, prečo to každý hovorí? Lebo na tom niečo bude, mali by sme sa zamyslieť, nie len sa smiať preto, lebo je to opakovaná fráza. Nakoniec mi i tak učiteľka dala za pravdu. :-)...Kontrolovali sa i tabuľky ,,Neviem, odkiaľ ich máte, ale dám vám +.", povedala učiteľka ,,Od Denisky, našej záchrankyne.", ozýva sa PoPo, to je milé :-). Niektorí dostali vďaka mne 3. +, čiže 1. :-) Učiteľka vyrátavala, koľko hodín budeme mať ešte SJ - 33hod. ,,To je skoro deň.", ozýva sa spolužiak :-D...Pýtala sa na administratívny štýl, že s akými úradnými listami sa stretávame. ,,Faktúry.", vravím a učiteľka sa diví. ,,Ja robím rodičom faktúry, keď predávajú stropné ventilátory a LED svietidlá.", síce som klamala, faktúry si robia sami, ale čo človek neurobí pre srandu? :-D. ,,Úmrtný list.", povedala spolužiačka :-D. A ja som vraj divná xD.

 

Prestávka: Špekulujem so slovenčinárkou: ,,Aký umelecký jazykový prostriedok je život ťa naučí?", ,,Personifikácia.", odpovedá učiteľka. ,,Personifikácia prenáša zo živého na neživé, takže život je neživý?", nedá mi pokoj.

 

Doma som mamu(foter už výsledky vedel) ponaťahovala, na papier som napísala SJ 80% MAT 65% a z druhej strany napísala APRÍL(aby jej docvaklo, keď to otočí, že tie výsledky sú falošné). Mama mi zo začiatku verila, keď som jej povedala, aby otočila papierik, tak povedala ,,Hej, apríl, mesiac v ktorom boli výsledky.". Ach, moja mama je taká, že hodíš po nej klavír a ona sa ťa spýta, že akú pieseň chcem, aby zahrala. Niekedy jej to nedocvakuje, to je i výhoda, no ,,chyba" je vo mne, že nemám to srdce jej klamať, i keď by mi na to možno niekedy ani neprišla. Pre dôveru medzi nami. Preto som aj nabrala odvahu a povedala jej pravé výsledky, bola nadšená :)

 

Doučko z matiky: Stretla som pani upratovačku, tak som sa jej spýtala, že aká sme trieda po čistotnej stránke. Vraj najčistejšia. Asi preto, lebo ako jediní nemáme skriňu - magnet na odpadky. 9.a je na tom horšie, už vo dverách má diery ,,zamaskované" pierkami :-DDDD. A veru sa za tými dverami dejú veľmi zvláštne veci...Ale 9.b je najčistejšia a najmúdrejšia!!!

Na samotnom doučku som bola iba ja a Najmúdrejší(a triedny). Moc som matiku nevedela, lebo sme preberali už aj stredoškolské učivo. Ale bola haluz, keď triedny začal hovoriť, aké strašidelné veci sa budú diať na gympli, že ak nenapíšem písomku ani v opravnom termíne z dôvodu choroby, tak 5 a aké to bude komplikované, keď čoby len týždeň vymeškám...,,Vy by ste mali natáčať hororové audioknihy.", vravím mu. :-D A potom špekulujem. ,,Niektorí sa flákajú po večeroch v baroch s divnými kámošmi a pijú, ja sa doučujem poobede s najmúdrejším žiakom triedy a učiteľom matiky...mám to naopak.", hej, ono je to vlastne také, bola som tam cca 2 hodiny! Keď som prišla domov, váha ukazovala skoro o kg menej(ale bola som hladná a smädná)!!! Ale späť k téme. Partia zložená z najmúdrejšieho žiaka triedy, triedneho učiteľa a vášnivého tipéra (to preto, lebo mne tá nová matika narozdiel od Najmúdrejšieho skoro vôbec nešla). Po doučku som videla na katedre drevenú doštičku v tvare ruky. ,,Myslíš si, že tým niekedy fackali neposlušných žiakov?", pýtam sa Najmúdrejšieho. Ešte som sa od neho dozvedela, že medzi vyučkom a doučkom(asi 40min)bol za mestom na studničke po vodu , síce na bicykli, ale i tak. ,,Ty by si mohol byť nie len na vedomostnej olympiáde, ale aj na skutočnej.", vravím mu. A Najmúdrejší nevytiahol Monitor nad 90%, ale tiež celkom slušne ho dal, tak som mu povedala: ,,Gratulujem k výsledkom, a nič si z toho nerob, že ideš na prijímačky, aspoň ti pogratulujem aj vtedy, keď ich spravíš, ty budeš mať 2 gratulácie a ja iba 1."