Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

1 hnusné upršané pondelkové ráno...no zbadala som bývaleho učiteľa AJ, hneď pozdravili sme sa(nič viac) a hneď mi bolo v hlave slnečno. :-D Viem si predstaviť, aké mali myšlienky ostatní v škole. Všetci prispatí a spomalení, len Dena si zase niečo struhla. Tento dojem umocňovalo to, že som sa okolie vítala ,,Dobré ráno, že je dnes krásny deň?" :-D. Až neuveriteľné, už dlho som sa takto dobre ráno necítila.

No spolužiačka sa sťažovala, že je jej na vracanie. ,,Ak ti bude zle, tak do umývadla, nie do spolužiakovej tašky.", radím jej. Spolužiačka povedala, že každému zdvíham náladu svojím humorom :-D. Vďaka. :-)... A Skaza sa tiež mala zle. Ostriekalo ju auto, od kolien dole mala všetko mokré. ,,Príprava na Veľkú noc.", vravím jej.

 

pondelkové ráno, krásny deň, Príprava na Veľkú noc, pondelok ráno, Arsenal Londýn, obľúbený futbalový tím, past perfect, present simple, zabíjačka, odveci FIMO, notebook, lacný humor, dedičné choroby, Klinefelterov syndróm, bábkové divadlo, Pat a Mat, veľa šťastia

 

Angličtina: Bolo tam niečo o Shakespearovi a ja som prečítala ,,Trashruška.". ,,Je pondelok ráno, nemám náladu na vtipy.", učiteľka vraví, nech mlčí, kvôli nej som dnes ráno učiteľa IBA stretla, ale zase, kvôli nej (a jej materskej) som ho spoznala...Potom bol v 1 vete spomenutý Arsenal Londýn(obľúbený futbalový tím bývalého učiteľa). Musela som ho spomenúť...V 1 vete bol čas past perfect. ,,Ten sa tento rok nebudete učiť.", vraví učiteľka. ,,A čo mi spravíte, keď sa ho naučím?", ja na to. ,,Nič, ale niektorí nezvládajú aj present simple, past perfect by bola zabíjačka.", učiteľka na to. ,,Aj s prasaťom?", dorážam. :-D

 

Slovenčina: ,,Ako je to možné, že nie je zotretá tabuľa pred tak dôležitou hodinou ako slovenčina?", učiteľka sa nás pýta. ,,To preto, lebo sa týždenníci na ňu pripravovali.", pohotovo odpovedám...,,Nešťukaj do tej elektronickej škatuľky.", upozorňuje učiteľka spolužiaka. ,,To je doštička.", vravím svoj názor, mobily už dávno škatule nie sú :D...Učiteľka sa pýta spolužiaka, či by chcel frajerku, ktorá veľa číta. ,,Ja už mám frajerku.", odpovedá spolužiak. ,,A veľa číta?", učiteľka sa ho pýta. ,,Nie.", on na to. ,,A vie vôbec čítať?", učiteľka zabíja :-D...Spolužiačka sa bavila cez hodinu. ,,Čo to tam vykladáš? Chceš byť čarodejnica? Vykladaj karty.", učiteľka reaguje. :-D.

 

Prestávka: Učiteľka zase spomína svoju zákazku a ja sa zase pýtam učiteľky, či zmenila svoj názor na Martina Chodúra. Stále ho má negatívny. :-/ Dokonca povedala, že jeho piesne sú povrchné. Akože v dnešnej dobe, kde ani texty niekedy v piesni nie sú...Martin má ako 1 z mála spevákov normálne a krásne aj texty...a učiteľka povie pravý opak. No čo, nezbijem ju, radšej začnem tvrdiť učiteľke, že je totál odvecičo je i pravda, ja mám pocit, že učiteľka číta názory jeho fanúšikov a naschvál tvrdí, že má opačný názor. Korunovala som ju kráľovnou odveci...načo si ničiť nervy? Dnes mi už nič nepokazí náladu :-).

 

Matika: Učiteľovi nešiel notebook. ,,Predám ho za 5€.", povedal. Ja som k nemu pribehla s mešcom FIMO výrobkov, či nechce, nechcel. ,,Tak zajtra prinesiem 5€.", ja na to. No neprinesiem, rodičia mi ich nechcú dať, lebo vraj je to lacný humor, 5€ nie je podľa mňa lacných.

 

Biola: Učiteľka dlho nechodila. Na tabuli bola tabuľka, kde boli rôzne látky, ja som tam chcela pripísať FIMO, no Drzá mi to 2x zmazala. Dokonca aj spolužiak to tam napísal a ona to i tak zmazala :-/. Potom, keď prišla učiteľka, som sa k nej rozbehla a objala ju, akoby som ju 35 rokov nevidela. Potom sme robili PZ, učiteľka dosť zvykne hovoriť, čo máme ako podškrtnúť a tak, . ,,*niečo* si podškrtneme vlnovkou.", vraví, ja som v úžase ,,A počkaj si, ešte mám prerušovanú čiaru.", ona na to. ,,*niečo* si podškrtneme.", vraví ďalej. ,,Ako?", ja na to. :D. Ona mala byť dizajnérka. ,,Môžem ísť na WC?", hlási sa Srdiečko. ,,Čo ti je z toho zle?", pýta sa učiteľka. ,,Hej, je, lebo vlnovka jej pripomína kľukatú cestu a z tej je jej zle.", konšpirujem nad Srdiečkiným odchodom na WC...Učiteľka načapala spolužiaka s mobilom, tak si ho poprosila. ,,Ale to je iba kryt.", povedal jej...Rozoberali sa dedičné choroby a Klinefelterov syndróm. ,,Vtedy sú nefunkčné semenníky, však ja mám pocit, že ti niečo chýba.", vraví učiteľka a prihovára sa k spolužiakovi :-DD, ja ho i trocha ľutujem...:-D

 

Dejepis: Niektorí písali písomky. 1 spolužiačka sedela vedľa mňa, chcela som jej radiť, no nešika Dena stratila zošit z dejáku a teraz si to vyčíta a iffsdfs mláti hlavou do klávestnice. Chcela som jej viac pomôcť.

 

Výchova umením: Šli sme predvádzať bábkové divadlo Pat a Mat. Prv som šla na WC, v ruke som mala Pata/Mata? Skaza ma nechela pustiť, lebo vraj s chalanom na WC :-D. Potom som vystrihla hranaté kolečko z papiera, namaľovala tam tvár a ako je značka ,,dámskych", tak som tam tú tvár prilepila namiesto hlavy v podobe čierneho kruhu. Skaza nemohla ,,Idem za zabiť.", ,,Veľa šťastia!", ja na to :-D. Inak divadlo dopadlo celkom vpoho. Bábky sme dali potom ŠKD.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno mi vymetalo. Videla som Bielu pani, ako ide s malým dievčiskom do školy. Potom som znova videla, ako ide Biela pani do školy. Ok, asi tá prvá Biela pani bola niekto iný a ja som sa iba zle pozrela. Ale keď som videla ísť cez dvere Najmúdrejšieho, otočila som sa a znova som ho videla vchádzať, musela som pôsobiť trocha nepríčetne, keď som sa ho pýtala, či medzitým ešte vyšiel von. :-D Pekne sa ten deň začína.

 

 

 

Dnes bol v škole Deň narcisov, to sedí, lebo iba narcis by bol schopný tak nebezpečne prišpendliť narcis na môj outfit. Radšej som ho dala Skaze, nech sa radšej pichne ona :-D.

 

Chémia: ,,Vláknina to má v živote ťažké, človek ju potrebuje a nakoniec sa na ňu i tak vytoto.", vravím učiteľka. ,,Čuš, píš!", chúďa sa nezmôže na nič iné povedať. :-D (narážka na to, že vláknina je potrebná pre správnu funkciu čriev)

 

Angličtina: Učiteľka si odbehla a Múdra si sadla na jej miesto, akože je učiteľka :-D. 

 

Fyzika: Učiteľka dlho nechodila. Neviem, dnes tí učitelia na nás kašlú, neva, to je len dobré. Písali sme. ,,Veď je deň učiteľov, teda narcisov.", vraví spolužiačka, ktorá nechce písať. Nepomohlo, super, lebo ja mám 1, ale väčšinou boli 5.

 

Matika: Opakovali sme, bola to krása :-), čím viac opakovania na Testovanie 9, tým lepšie, podľa môjho názoru by sa nemala už v tomto období UČIŤ matika a slovina, iba OPAKOVAŤ. No nakonci triedny povedal, že už s nami opakovať nebude. Vtedy konečne bola trieda ticho, lebo celú hodinu kecala, to je i dôvod, prečo to povedal. ,,Díky trieda.", hnevám sa na spolužiakov.

 

Litika: Mali sme čítať vlastný text na tému ,,Ako spoznať zamilovanosť". Učiteľka sa pýta Haluzistu. ,,Ja to mám problém prečítať.", vraví. ,,Máš problém to prečítať, lebo to nemáš, že?", učiteľka ho odhalila. ,,Chce to niekto prečítať?", pýta sa učiteľka triedy, nikto sa nehlási. ,,Nikto? Takže *Drzá.", ,,*Drzá nie je nikto!", bránim ju. Úloha súvisela s literárnym dielom Roman Brat - Mordovisko, kde sú dvaja chalani okolo 10 rokov. ,,Predpokladám, že teba už 10 roční chalani neoblietajú.", vraví učiteľka. ,,Si už pre nich stará ježibaba.". Potom sa jej pýtala, ako by mohol dotyčný zamilovaný pomôť druhej osobe. ,,Predstavme si, že Branko miluje Matildu, ktorej umrela babička, akoby jej pomohol, ako by jej babičku nahradil?". Úžasné mená :-D. Nejaká spolužiačka trepla, že ,,Povedať jej, že takto je to možno lepšie..."

 

Doučko z matiky: Bola úloha na tému rímske číslice, ako zapísať 1999. Mňa prekvapilo, že MIM, lebo som sa učila, že sa majú zapisovať zvlášť 1000, 100, 10, a jednotky. ,,Dnes si chcú ľudia všetko zjednodušiť.", vraví učiteľ. ,,Tak nech zrušia Monitor.", ja na to, ,,Tak čo mám teda dať, ak bude taká úloha?". ,,Daj to v krížovkarskej verzii MIM.", radí učiteľ. ,,Ale ak to budem mať kvôli vám zle, tak si ma neprajte.", ja na to :-D. 1 z najhorších vecí na Monitore je to, že to kontroluje stroj, ktorý berie iba tú presnú možnosť, nijakú inú, i keď je tiež ,,správna" :-/.

Hodnotenie používateľov: 1 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno sme s Kámoškostrofou vyčítali Skaze, že nechodí na triedny FB chat: ,,Doma ti vyčítajú, že tráviš plno času na nete, my ti budeme vyčítať, že tráviš málo času na nete.", vravím jej. ,,No, kde je lepšie?", ,,Na nete.", odpovedá pohotovo Kámoškostrofa :-D.

 

Slovenčina: Skaza sa nesústredila a robila si svoje ,,Čo píšeš list vlkovi?", pýta sa učiteľka :-D. ,,V texte budete hľadať vety s prístavkom.", vraví nám učiteľka. ,,To sú všetky vyznačené.", prekukla som ju. ,,Len aby.", učiteľka na to. ,,Len aby je moja hláška, len preto, že máte rovnakej farby nohavice, ako ja mikinu, neznamená to, že môžete po mne kopírovať.", ja na ňu :-D.

 

 

 

Prestávka: Máme debatu so Skazou, či ja nerozumiem učiteľke SJ alebo ona mne :-D,,Je to taká symbióza.", ja na to :-D. Kámoškostrofa hľadala vzorce z matematiky, našla ich na podložke ,,Ja mám lepšiu.", ukazujem svoju podložku. Jo, foto s Martinom Chodúrom mi počas písomky asi moc nepomôže, ale zato nedokážem bez neho žiť mimo písomky...:-)

 

Matika: PÍSOMKA(nič moc hlášky, skôr môj myšlienkový pochod):Prečo neurobiť chybu hneď v 1. príklade? Učiteľ vás na to upozorní, vy sa potom budete chcieť urobiť celú písomku rýchlo, aby ste sa k nemu potom vrátili, keď prirátaš trému a náhle, tajné vypadnutie vzorca z hlavy...Koncom hodiny ťa ,,osvieti", tak aspoň ten 1 príklad si opravíš, no ,,osvieti" ťa aj tam, kde nemalo, neistý čas do odovzdania(predpoklad: 1 minúta), zbadáš chybu, opravíš ju...nakoniec tam tá chyba ani možno nebola a ten výsledok bol predtým dobre. Prirátaj k tomu zle poveternostné podmienky a hospodársku krízu vo svete a potom sa nediv, ak...

 

Cez prestávku poviem Skaze: ,,Písomku som zvládla.", a dodám ,,Pre mňa je úspech to, že som sa nerozrevala a že som neumrela..."

 

Dejepis: Dávali sa známky, známka a zvlášť hviezdička pre tých, ktorí vyriešili otázky ku karikatúre. Preto nebolo ,,vôbec" divné, ak 1 žiačka dostala 4* :-D. Učiteľka vyvolala Skazu, lebo Skaza zle pochopila význam ktorá udalosť je staršia. ,,Kto je starší, ja alebo ty?", pýta sa jej. ,,Vy.", odpovedá Skaza. ,,To je neslušné takto hovoriť.", ja moralista :-D. Inak potlesk a poklona pre najlepšiu učiteľku dejepisu na planéte: Do konca roka budeme učivo IBA preberať, žiadne písomky a skúšania, hej, takto by sa mal učiť dejepis, on je i trocha zaujímavý, ale naozaj sa mi ho nechce učiť :-D. Ale budeme robiť ešte seminárku v podobe knižky, zaujímavé. Ja som sa pýtala na detaily a učiteľka si hneď myslela, že som minulú hodinu chýbala, ani o tom neviem :-D.

 

Prestávka: Triedny odchádza z 9.a s písomkami, pýtam sa ho na výsledky a on divný hlasom odpovedá. ,,Vám tie písomky robia dobre, že?", pýtam sa ho, on súhlasil.

 

Angličtina: ,,Viete, prečo sa trpný rod volá trpný?", pýtam sa učiteľky a vzápätí odpovedám ,,Lebo pri ňom trpíme." :-D.

 

Cez prestávku ma ešte 1 učiteľka zastavila s tým, že ma dlho nevidela, či som bola chorá...ja som bola v škole! ,,Asi dokážem byť neviditeľná.", komentujem.

 

Všimla som si, že dejepisárka si zabudla u nás mapu. Idem k zborovni, klopem a pýtam sa ďalšej učiteľky, či tam je. Učiteľka odpovedá, že nie a zo zadu sa ozve ,,A odkáž Deniske, že nevie vzorce.", jo jo, to môj podarený matikár xD. Potom ide ku mne, blíži sa ku mne...moja tvár je od jeho vzdialená prv pol metra...štvrť, 10 cm...5cm...2cm a to už vystrašene uskočím, zaujímalo by ma, čo by robil, ak by som ostala na mieste :-D. Trocha nahnevane sa na mňa díval za tie vzorce :-D. Irónia je, že na nevedomosti tých vzorcov som sa vduchu smiala žiačkom, ktorí ich nevedia a sama som na tom zlyhala, presne z toho dôvodu som svoje posmešky v sebe dusila...nechápem to, som z toho smutná, mám 2, tá známka má váhu 3x, čiže som dnes dostala ako keby tri dvojky, kazí mi to priemer(to sú problémy, viem...). Najdesivejšie je na tom to, že 2 dni dozadu sa mi snívalo, že tom tú písomku pokazila na 3, našťastie realita až tak hrozná nie je, ale i tak, viem veštiť?!

 

Doučko zo SJ: Spolužiačky sa bavili o bývalom učiteľovi AJ. ,,Ty si bola tiež do neho?", pýtam sa jej. ,,Nie, lebo ja mám narozdiel od teba oči a nos.", ona na to (akože už sa naozaj stávam neviditeľnou a začína čo očami a nosom?) ,,A ja mám oči a nos, preto som sa do neho zamilovala...", ja na to :). ,,Veď nič nás nenaučil.", spolužiačka ho vkuse kritizuje, nechápem, čo proti nemu všetci majú...asi som im ho sprotivila..,,To je dôkaz toho, že si namiesto učenia nad ním slintala.", nachytala som ju :-D. A budem ju volať Ihelníčka, lebo sa dobre podpichuje(ako všetci) Potom sa pripojila aj Srdiečko. ,,Ty si bola tiež do neho?", pýtam sa jej. Súhlasí. ,,Chceš sa biť?", ja na to, súhlasí. ,,Nie, zvieratká nebijem.", vzdávam sa :-D

 

Keď prišla učiteľka, tak sa riešili testy na vetné členy. Všade ticho, len Najmúdrejší smrkal, učiteľku to rozosmialo a komentovala: ,,Soplík musí ísť von...soplík - podmet, musí ísť - prísudok, von - príslovkové určenie.", ja napájam. ,,Príslovkové určenie miesta, že?". Bola reč, či si zoberieme na Monitor nejaký talizman. Potom sa čítali odpovede z testu. Žiačka nevedela a učiteľka jej vraví ,,Ty si tých talizmanov zober radšej veľkú kapsu.", radí jej učiteľka...,,Mne tie 3 týždne(tak dlho preberáme vetné členy) veľa dali.", vravím učiteľke. ,,A mne veľa zobrali.", ona na to...pekná nepriama úmernosť. ,,Asi si skočím z okna, síce by som toho moc nedosiahla, maximálne to, že by ma uvideli družinári...", uvažuje zúfalá učiteľka. Po chvíli je optimistickejša, ale...,,Dobre, ale z toho okna si i tak skočím." :-D...Keď som odchádzala, učiteľka mi povedala, nech si nezabudnem rozum. ,,Ten som si zabudla doma.", ja na to.

Hodnotenie používateľov: 1 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Múdra chce študovať tvorbu reklám, ihneď som jej dala ,,skúsenú" radu: ,,Dávaj reklamy s Martinom Chodúrom, mačiatkami a šampónom na vlasy, kde sa spomína vplyv polymérov...ja ti aj v nejakej zahrajem, najlepšie v tej s Martinom Chodúrom.", mm...byť s ním v 1 reklame...:-). Potom som provokovala Drzú: ,,Pekná košeľa.", vravím jej, ,,Ale ja nemám košeľu.", ona na to. ,,Ja viem, preto to vravím.". Trololo :-D

 

 

Matika: Oprava písomky. Ja mám 2 a Skaza tiež. Lenže ja mám 2 známku a Skaza má 2 body a známku 5 :D. Ale mám i 1, za predošlú písomku.

 

Prestávka: Vidím 2 dievčiská v pruhovaných tričkách ,,Im by som asi nemohla ukázať moju reklamu na podložku.", vravím nemčinárke a robím reklamu na z 1 strany nudnú podložku(kde sú pruhy, ktoré by urazili ich outfit) a z 2. zaujímavú(kde je vytlačený Martin Chodúr), pri tomto sa dozvedám, že aj učiteľka mu fandí :-). Spriaznená duša...

 

Nemina: Bol dialóg s poštovými známkami a ich cenou, trebalo tam trocha rátať, ja som to rátala na kalkulačke :-D... Zapisovali sa známky z písomky, ktorú som nepísala, žiaci nemali ŽK. ,,Ja tu mám ŽK, ale zase nemám známku.", komentujem.

 

Prestávka: Skaza je pečivo a na ňom nátierku Perla. ,,Ona je preto samá perla, lebo je veľa Perly.", vravím učiteľovi matiky. Neskôr Skaza komentuje ,,Učiteľ hraje so svojimi perami ako s hudobným nástrojom.", ja idem k nemu a začínam spievať ,,Mohli by sme byť hudobné duo.", učiteľ s mojím nápadom nesúhlasil a potom sa ma pýtal, že či viem, ako sa robí Perla. ,,V perlorodkách? Akú perlu máte na mysli?", uvažujem nad dvojzmyslom. Učiteľ myslel to maslo.

 

3. hodina: Suplovaná biológia, boli sme v učebni fyziky s bývalou fyzikárkou. Ja som si čítala článok o zákonoch - bola občianska. Mali sme cez notebooky riešiť príklady (najviac nelogické, že učiteľka nám notebooky rozdala, ale frflala, keď niekto vytiahol mobil), takže bola i informatika. A Skaza povedala, že mám pripísať aj technické vyučko, lebo sme skúšali pružnosť svietiacich náramkov, ktoré mimochodom vôbec nesvietili :-D. Učiteľka zalievala kvety a pridávala aj hnojivo, ja som nechcela zalievať, ,,Nechcem zase niečo pohnojiť."...Na obrázku bol Albert Einstein. ,,Vyplazoval jazyk, pošahaní majú výnimočné nadania, aké máš ty, Skaza?", pýtam sa :-D.

 

Slovenčina: ,,Na ťahák nebol čas.", vraví Haluzista a sadá si ku mne. ,,Na učenie nebol čas.", vravím mu, aby si nebol mnou taký istý. Preberali sme učivo veta a súvetie ,,Treba vedieť rátať do 2, že, *spolužiak?", učiteľka sa pýta spolužiak a on začína rátať ,,1, 3, 20...." :-D... ,,Mohli by ste prestať frflať?", pýta sa našej triedy učiteľka. ,,Nie.", pohotovo odpovedám :-D....Riešili sme úlohy z učebnice, ako jediná som sa hlásila ja, ,,Denisa, nie stále ty.", vraví mi učiteľka. ,,Ďakujem za kompliment.", ja na to....,,Kukala som si to učivo na nete.", odpovedám a typická slovenčinárka ,,Kukať je citoslovec a znamená vydávať zvuky...", ,,Presne to som robila.", napájam. A jej obľúbená veta na určovanie vetných členov: ,,Babka pečie kura, dúfam, že vás nikto nebude piecť."

 

Prestávka: ,,Pani učiteľka, vy ste nelogická, vyvolávate iba tupých žiakov a sťažujete sa, že ako celá trieda nič nevieme.", vravím učiteľke SJ. 

 

Doučko z matiky: Bola som iba ja, Najmúdrejší a Ihelníčka, tým dvom sa čudujem, dnes bola chemická olympiáda, oni tam boli a šli i na doučko. A najviac Najmúdrejší, 3. olympiáda tento rok(!!!),,Ako si dopadla?", pýtam sa Ihelníčky. ,,Si 3., čo sa ma to pýta.", ona na to. ,,Do tretice všetko dobré.", odpovedám.

 

Inak doučko ok, celkom som vedela, dokonca sa mi podarilo vyriešiť príklad, ktorí ešte žiaci s našimi vedomosťami nevedia (tie sinické a kosinické haluze). Úlohou bolo vyrátať uhly v kosoštvorci, no ja som si ho narysovala a odmeriala ich, rebel :-D

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

,,Budúci utorok tu nebudem, idem na chirurgiu a sono.", zdôveruje sa mi Skaza. ,,Ty si...tehotná?", pýtam sa jej, čo rozosmialo Kámoškostrofu. Cestou na hodinu Kámoškostrofe vravím ,,Radšej jej kúp tehotenský test.".

 

 

 

Angličtina: Bol prítomný aj pán zástupca :-D. Bola reč o pôvode peniazoch a o výmennom obchode ,,Akože ja vám dám FIMO výrobok a vy mi dáte váš peračník.", napadá mi odveci príklad. ,,Ale to musia byť ručne robené výrobky.", učiteľka vysvetľuje, v čom má podstatu výmenný obchod. ,,Moje výrobky sú?...Váš peračník nie je? Môj život nebude nikdy taký, ako predtým!", dramatizujem...Sedela som blízko tabule, na ktorej sa písalo fixkou a mne už to začali byť nepríjemné tie výpary, tak som ju upozornila, nech si ju zatvorí. Cestou z hodiny sa sťažujem Skaze, že som sa z toho zhulila :D.

 

Prestávka: ,,Vidíš toho jednorožca, ako sa na nás díva?...Prečo zelenáš a vyrastajú z teba hríbiky?", predstieram nepríčetnosť(vlastne ani moc nemusím predstierať xD). Skaza ma švacne po hlave učebnicou CHE. ,,Ďakujem.", už som ,,normálna." Cez prestávku dievčatá vzadu mali laky na nechty...totál chemikáliový deň.

 

Fyzika: Skaza bola pri mne a kreslila mojími drahými akvarelovými farbičkami, však, nechaj ju. Potom si vypýtala škvarkový pagáč odo mňa...ok, povedz Skaze nie :-D. Ona ma vycucáva! :-DDD

 

Prestávka: Pchám do seba Marťanka ,,Aj ty si taký Marťanko, všetci sme.", vravím, dnes sme mali zase tie ružové absolventské tričká, ale vyzeráme skôr ako Ibalgin, tak či onak, sme liečiví. :-D.

 

Slovenčina: Učiteľka vysvetľuje učivo, iní sa bavia. ,,Kto to vkuse rozpráva?!", pýta sa nahnevane. ,,Vy!", stručne odpovedám, našťastie to asi nepočula :-D...,,Kto je numizmatik?", pýta sa učiteľka. ,,Človek, čo zbiera mince z rôznych období...", vysvetľujem. ,,Dobre, že si tam dala to s tými rôznymi obdobiami, lebo ja akurát zbieram 8,50€ na pracovný zošit zo slovenčiny a ako numizmatik sa necítim.", učiteľka na to. :-D. Na SJ sme tiež čítali text na téma prachy :-D. Učiteľka dala DÚ a ja som ju už mala ,,Cítim sa ako na angličtine, čítame o peniazoch a DÚ robím na hodine.", ja na to xD. Koncom hodiny začali Najmúdrejšia a Múdra učiteľke vyčítať, že nás podceňuje tým, že vkuse vraví, že nič nerobíme, že ten Monitor nedokážeme urobiť atď. Ja ich v tom podporujem, konečne to povedal aj niekto iní, ako ja.

 

Geografia: Nitrianský kraj - nachádza sa tam Zubria obora. ,,Odtiaľ mám rodičov!", ozýva sa spolužiačka. ,,Oni sú zubri?", divím sa. ,,Áno.", odpovedá. :-D

 

Chémia: ,,Vy by ste potrebovali vrtuľu do zadku, aby ste rýchlejšie vyšli po schodoch.", vraví učiteľka. ,,Ale to by sme sa potom veľmi otáčali cez hodinu.", špekulujem...Tá istá spolužiačka, čo má rodičov zubrov mala prezentáciu na tému hormóny. PZ nemala urobený, ale prezentáciu mala peknú. ,,Čo by si si dala?", pýta sa jej učiteľka(pre tupcov - známku) ,,Obed!", ozývam sa :-D. V tej prezentácií bolo niečo, že je hormónktorý spomaľuje imunitu. ,,Načo je taký hormón dobrý?", pýtam sa. ,,Aby si sa mohla čudovať.", Haluzista na to. ,,To nie je dostačujúca odpoveď.", učiteľka sa do toho mieša. ,,Mne stačí.", končím...,,Estrogény spôsobujú, že sa dievčatá pekne zaguľaťujú(rast prsníkov a bokov).", rozplýva sa učiteľka. ,,Niektoré až moc.", ozývam sa mrzuto...Alebo ,,Keby sme nejedli, tak by sme umreli od hladu.", vraví učiteľka ,,novinku" ,,Prv by sme umreli od smädu.", haluzím :-D.

 

Po chémií spolužiačka uvidela moju podložku(z 1. strany linajky, z 2. foto s Martinom Chodúrom, zalaminované) ,,Nie je moc praktická, keď si budeš slintať na zošit.", povedala. Huh, však preto je zalaminovaná...prečo mi táto hláška nenapadla skôr?! Čo už, lepšie neskôr ako nikdy xD.

 

A po hodine ma zase Skaza provokuje: ,,Miluješ Pekného Zdena a chceš ho bozkávať v posteli!", ja sa ale bránim: ,,To nie je pravda! ... Chcem ho bozkávať na gauči." xDDD Tá Skaza mi cestou domov lepila na bundu obojstrannú lepiacu pásku a chcela, aby sme sa o ňu naťahovali, potom mi s ňou skoro odišla, ale vrátila mi ju a skoro sa nasáčkovala do môjho(rodičových) bytu. Takúto kámošku ja mám...riadna skaza :-D.