Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

V šatni sa bavila Biela pani s partiou: ,,Stála som v Coca-cole...", potom asi prehodili tému a vymenovávali členov rodiny či čo. ,,Tí všetci stáli v Cole?", pýtam sa prekvapene, ach, tie random zapájania sa do debaty :-D.

 

 

 

,,Koho mám zabiť?", pýta sa spolužiačka...ja sa radšej v sebaobrane krčím. ,,Teba nie.", ukľudňuje druhá. :-D

 

Angličtina: Písomka...inak z toho testu z piatku mám 1/2, v piatok som dostala ešte 2 zo SJ. 2 2 v piatok a to nebolo ani 13...ja to s tou smolou a šťastím mám obrátene. A Skaza má 4/5. Zmlátila som ju tým testom, lebo som nechápala, ako môže mať takú zlú známku, keď ešte odo mňa odpisovala :-D...A perla z testu: Dievčisko vravelo, že chce byť veterinárka ,,I want to be a vet.", a niekto počul, že chce byť reklama(advert)...a ten niekto som bola ja :-D

 

Prestávka: Skaza jedla krájanú papriku, čo vyzerala ako hranolky. ,,Neupečené hranolky.", ,,Paprika." ,,Neupečené hranolky.", ,,Paprika.", začíname sa trocha hádať, Kámoškostrofa z nás tú hádku najhoršie psychicky znáša xD.

 

Litika: Hrala vianočná pieseň na zvonení (Little drummer), vravím to Skaze (cez celú triedu na ňu kričím) a ona facepalm. :-D...,,Môžem ísť na WC?", pýta sa spolužiak. ,,Nie.", učiteľka na to. ,,Neva, aj tak mi netreba." :-D. ,,*Spolužiak a Haluzista, sem sa obráťte.", upozorňuje učiteľka. Spolužiak sedel úplne vzadu a Haluzista pred ním. ,,Však ja som obrátený.", dorazil učiteľku spolužiak. Všimla som si, že pri mojej lavici boli mravce :D, ktoré boli ako dnešné haluze, málo ich bolo a boli akési spomalené, ako keby (si) užili omamné látky. ,,Čawce mravce!", vravím im :-D.

 

Prestávka: Diskutujem so slovenčinárkou skloňovanie slova preteky. ,,Pretekom, ale niekto vraví aj pretekám, je to diskutabilné.", špekulujem, učiteľka zase svoj nesmrteľný humor: ,,Akože to si vraví umývadlo, keď ho upchaju a niekto nechá pustenú vodu, že pretekám?" :-DDD.

 

Matika: Učiteľ oznámil, že bude veľká písomka. ,,A k akej slávnostnej príležitosti bude tá písomka?", pýtam sa. ,,Trištvrteročná písomka.".

 

Prestávka: ,,Ešte raz to uvidím a repráky pôjdu ku mne.", triedny hnusne zatrhol Haluzistovi zábavku - púšťanie songov cez prestávku, tá morálka a pravidlá...hrôza.

 

Biola: Bol interaktívny test, učiteľka sa pýtala na správne možnosti spolužiakov, keď odpovedali zle, tak sa objavil plačúci smajlík. ,,Pačem.", keď odpovedali dobre, tak sa objavila veselá opica. ,,Gratulujem, si šimpanz.", vravím tým, ktorí odpovedali správne :D.

 

Dejepis: Suplovala školská psychologička, celkom zaujímavo sme si pokecali. Ona spomínala niečo Ying a Yang - dobro a zlo - čierna a biela. ,,To je rasizmus.", ja na to xD.

 

Prestávka: Videla som, ako mal niekto vo fľaši Coca cola Zero vodu. ,,Ona je ozaj zero.", vtipkujem.

Hodnotenie používateľov: 5 / 5

Hviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívneHviezdy sú aktívne

 

 

 

Ráno som si dala na svoju skrinku v šatni menovku: ,,Milý anonym, nešahaj mi na menovku! Dík.". Totižto, už 2.krát mi niekto roztrhal menovku. Haters gonna hate!

 

 

 

Chémia: Učiteľka sa pýtala Haluzistu, či vie cukry. Povedal, že hej. ,,Viete prečo?", pýtam sa učiteľky, no ona môj koment nechce počuť, neva, napíšem ho tu i tak...lebo je sladký xD...,,Načo je dobrá vláknina?", pýta sa učiteľka (na správnu funkciu čriev) ,,Na vlákninu sa môžeme doslova vytoto.", ozývam sa :-D. Potom musel písať na tabuľu chemické rovnice,,Ja by som bola radšej, keby sa to nenabiflil, ale išiel na to logicky.", vraví mu učiteľka. ,,Mali by ste byť rada, že sa to vôbec naučil.", ozývam sa, ach, tí učitelia, nevieme to, zle je, vieme to, zle je....,,Prečo máš vždy posledné slovo?", pýta sa ma učiteľka. ,,Nemám, vy máte.", ja na to. ,,Máš.", učiteľka na to ,,Ja by som len chcela mať.", som ticho, aby som jej dokázala, že to tak nie je, no nevydržím to a vzdychnem si ,,Ja by som chcela toľko vecí...". Potom skúšala aj Dlhú(myslím). ,,Aké sú škodlivé látky?", ja jej našepkávam ,,Kyanid!"...Inak sa celú hodinu skúšalo(mňa nie), takže som mala pohodu...

 

Angličtina: Robili sme počúvací test, pohodka...až na ten záver: ,,Viem, že to asi budem ľutovať, ale spýtam sa to, bolo to na známku?", pýtam sa. ,,Áno.", učiteľka na to. R.I.P pohoda.

 

Fyzika: Suplovaná manželom pani riaditeľky. Haluzista chcel púšťať songy z reprákov. ,,Jedine Hapka a Horáček.", vraví učiteľ :-D... ,,Sadnite si, či chcete stáť?", zašpásoval na začiatku hodiny. PoPo povedala, že chce, tak som sa pridala aj ja a stála som :-D. Bola voľná hodina, a keby učiteľ nepovedal, že sa ide von, tak by som zvyšok hodiny stála :-D. ,,Niééééééééééééé", zakričala na to rozhodnutie Všetkolennieona. ,,Óóóóóóó.", pridala som svoj ,,soprán". :-D ... Ja a Skaza sme ostali vo vnútri, šli sme do vesťáku a kecali. ,,Keby to vedela pani riaditeľka, tak nás vyhreší.", Skaza na to. ,,Povedali by sme jej, nech vyhreší svojho manžela, ktorý nám to dovolil.", napadá mi :D. Videli sme aj 1.stupeňdievčatká mali sukničku a boli vonku vykonávať tradíciu pálenie Morény. ,,Brr...taká zima, ja by som kľudne išla na miesto tej Morény, len nech sa zahrejem.", trocha brutálny humor dávam. Videl nás aj suplujúci učiteľ a spýtal sa, či nechceme vidieť zatmenie Slnka. ,,My máme zatmenie Slnka tu...", vravím mu ,,Ja vidím skôr zatmenie mysle, v našej triede, každý deň.", vtipkujem. Hej, je to tak. :-D...Šla okolo žiačka a vypadol jej kapesník. ,,Asi jej mozog.", šepkám Skaze, ale nemyslím to vážne :-D.

 

Prestávka: Drzá a ešte nejaké spolužiačky po sebe kričali ,,FIMO!".

 

Matika: Suplovala školská psychologička. Bola písomka (skôr rysovka). Aj tak sa opisovalo a radilo...pohodička.

 

Prestávka: Triedny DJ - Haluzista, sa postaral o diskotéku, púšťal songy, niektoré žiačky chceli, aby som ich učila tancovať. Tak som učila, všetko po mne opakovali. Skúsila som ukázať dlhý nos. Urobili to isté, zasmiala som sa tomu, aj ony :-D. ,,To musím využiť, učte sa, nový tanec.", a zobrala som si do ruky zošit, aj ony. ,,Ja mám nad nimi moc, musím to nejako využiť, som diktátorka, muhaha!", zlodušsky som sa zasmiala, aj ony :-D.

 

Slovenčina. Bola písomka. Boli autori, ku ktorým sme mali pripísať 3 HOCIJAKÉ fakty o nich. Ja som moc nevedela, tak som napísala dielo + muž + beloch, čo mi učiteľka neuznala. ,,Ale vy ste povedali, že hocijaké fakty!", bránim sa, no dvojke som sa nevyhla, kašlať na ňu. Mohla som napísať ich národnosť(to by uznala), ale dobre, že nie, ešte by som skončila ako PoPo, ktorá napísala, že Pavol Országh Hviezdoslav bol Maďar :-D. Zvyšok hodiny sa opravovali písomky, takže tiež veget.

 

Na záver som bola sama v triede, spolužiaci šli na TV. Haluzista nestíhal, rýchlo pribehol do triedy, odložil reprák a povedal mi ,,Zatvoríš za mnou potom okno, prosím?". I keď som nechápala, súhlasila som. Haluzista otvoril okno, zobral stoličku a preliezol ním na školský dvor, kde boli ostatní chalani. Keď som to videla, mala som ústa otvorené asi tak doširoka, ako on otvoril to okno. Skvelý záver týždňa. :-DDD

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Dnes som priniesla do školy asi najdokonalejšiu vec na svete - linajkové podložky pod zošit s Martinom Chodúrom!!! Pre mňa je to dokonalosť, je tam kombinácia 3 mojich veľkých ,,lások": 1. Martin Chodúr, 2. Podnikanie a kreativita(dôvod, prečo milujem FIMO) a 3. je to celkom haluz. :-D

 

 

Podložku mám v pláne predávať s mojími autorskými kresbami(kópiami), však už mám aj 1 ks na Sashe.sk/relevator.

 

Podložku som ukazovala spôsobom, že som prv ukázala linajkovanú stranu a presviedčala ostatnýchže je to nuda (hlavne, že sama som mala pruhovaný sveter :-D), potom som optimisticky ukázala 2. stranu, tú oveľa zaujímavejšiu, dotyčnému/hej so slovami, ktoré vraveli, že tá podložka nie je nudná a obyčajná, také prekvapko.

 

A prečo taký názov článku? Lebo škola bola dnes niekedy tááááka nuda, ale boli aj hlášky :-)

 

Ráno som tu podložku ukázala ako prvej Skaze. :-D

 

Slovenčina: ,,Je dobré, že je strapatá, to je dôkaz toho, že nemala čas sa česať, lebo sa učila.", vtipkuje učiteľka :-D. Potom kontrolovala pracovný zošit, chcela som dať svoj, ale učiteľka ho nechcela, lebo mám vraj plno 1 :-DDD. Tak kontrolovala Haluzistov. Skoro nič tam nemal. ,,Čo navrhuješ?", pýta sa ho. ,,Co takhle dát si špenát?", ozývam sa a potom si spomínam na ,,Baklažány...zapekané!"(kto dlhšie číta moje články, pochopí). :-D Došla reč aj na temu maturita,,Čo urobíš o 4,5roka?", pýta sa učiteľka. ,,Utečiem do lesa.", ozývam sa :-D. Drzej sa zlomila ceruzka. ,,Lepšie je si zlomiť ceruzku, ako necht. A lepšie je si zlomiť necht, ako zub.", učiteľka, na to. ,,A lepšie je si zlomiť zub, ako nohu.", ja na to. ,,O tom by som diskutovala.", učiteľka... Inak bola nuda, riešili sme PZ, ktorý som už dávno mala hotový, tak som ho len kontrolovala, čo trvalo dosť dlho, lebo iní ho online riešili. Učiteľka dávala vetu: ,,Moja rodina prišla na oslavu", a dodala ,,dúfam, že aj odišla v pôvodnom počte". Ku koncu hodiny zadala vety na tabuľu, kde bol spomenutý ,,nemenovaný žiak", ktorý včera močil na brezu, žiaci učiteľku opravili, že to bol smrek. :-D. Na úplny záver povedala učiteľka, že doučko bude o (13:)35, čo je skoro moje obľúbené číslo ,,O 35,4!", vravím jej.

 

Prestávka: Nemenovaný žiak vošiel do triedy. ,,Ahoj nemenovaný žiak!", zdravím mu, inak on tú vetu na tabuli prečítal. :-D

 

Matika: Žiaci vyrušovali. ,,Som rád, že sa máte čím baviť.", vraví učiteľ. Mne hneď napadá: ,,Pán učiteľ, teraz budem taká otvorenejšia...", váhavo sa ho pýtam, ,,....ale vy ste masochista?",,Mám rád mäso.", triedny na to :-D. Potom sa pýtal spolužiačky, že čo využívame pri určovaní stredovej súmernosti, ja sa usilovne hlásim so slovami ,,Mňa, mňa!", učiteľ ma nechce vyvolať a pýta sa ďalej spolužiačky. ,,Čo musíme narysovať?" ,,Mňa, mňa!", ja na to dychtivo. :-D

 

Prestávka: Prezentujem Kámoškostrofe moje podložky. Keby ste videli jej reakciu. Neviem, či bola pobavená, zaskočená, zúfalá alebo sama nevedela, že čo je, ale úžasný bol na ňu pohľad (a zvuk) :-DDDDDDDDD

 

Dejepis: Písomka! Konečne! Celkom som vedela, aj som sa zasmiala nad tým, že učiteľka napísala že ,,Ňemecko". :-D

 

Prestávka: ,,Dnes sa mi snívalo o Alexandrovi Veľkom alias Šanim, čo chcel počuť bzučať muchu.", vravím Skaze a ona sa diví, koho myslím, myslela som svojho bývalého dejepisára...:-DDD

 

Angličtina: Začiatkom hodiny bol taký hluk, chaos, tak som si povedala, že aj učiteľke odprezentujem svoj originálny nápad :-D....Inak nuda pokračuje, riešili sme PZ, ktorý som už tiež mala spravený, tak som random vravela. Malo byť Present Perfect, ja som sa ozvala s ,,Perfektný darček.", malo byť ,,Is it all right if blabla...", ja som doplnila: ,,No, it isn´t. It is all left". Alebo bola veta: ,,Could you lend me £10?", a ja som to prečítala: ,,Could you lend me 10 grandmothers?"(10babiek :-D). A podobné slovné hračky. Spolužiak sa hlásil na WC, učiteľka sa divila, prečo sa hlási na WC pri jej hodinách, optimistka, on sa hlási na WC na každej hodine. xD...

 

Prestávka: Najväčší predajný trapas mojej histórie: Šla som ukazovať tie podložky k štvrtákom: ,,Že sú tie linajky nudné?", pýtam sa ich. ,,Nie sú.", odpovedajú. :-D ,,Ale oproti tomu, aké zaujímavé je to na druhej strane...!" a odhalím tajmstvo podložiek. Však ok, keby neprišla učiteľka, ktorá mi naozaj pomohla ovplyvniť dav. ,,Ale to nie je dobré, to sa bude šmýkať ten papier! Navyše vy také podložky ešte ani nepotrebujete...", jednoducho začína vymenovávať dôvody, prečo sú tie podložky nápad na mačku...,,Radšej prines tie *nezmysly, napr. náramky atď.", dodáva, čo sa urážam. ,,Takže to sú podľa vás nezmysly?!". Mimo triedy mi učiteľka ešte vysvetľuje, prečo sú tie podložky zbytočné pre štvrtákov...teda vysvetľuje, skôr ma hreší...ach jo, ale beriem to z pozitívneho hľadiska, aspoň mám čo dať na blog.

 

Keď som mame klopala na dvere, aby mi otvorila, tak som dala pred kukátko fotku Martina, takže, ak mama kukla, že kto to klope, tak to vyzeralo, ako keby Martin Chodúr :-D.

 

Doučko zo SJ: Veľká párty - doslova. Kým učiteľka neprišla, žiaci si púšťali hudbu až sa steny triasli. Bola tam  diskotéka :-D. Potom ale už učiteľka prišla. Žiačka na doučku kecala. ,,Zalepíme to páskou.", učiteľka jej chce zalepiť ústa. ,,Obojstrannou!", ozývam sa :-D. Bola reč o slovenskej hymne a o tom ako vznikla a že v tom období sa bojovalo proti maďarizácii. ,,Igazan?", pýtam sa :-D.

 

Na konci doučka si učiteľka naopak priložila na ústa musli tyčinku, kde bol kreslený úsmev :-D. Potom ju dala Skaze. Dozvedela som sa, že učiteľka chcela byť v detstve smetiarka a že Skaza chce byť cukrárkou. ,,S tvojimi koláčmi, určite sa zamestnáš v nejakej firme, ktorá vyrába jed na potkanov.", vtipkujem so Skazou už cestou domov, ona do mňa hodí kus tej tyčinky, ktorý jej dala učiteľka. :-D

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(zdroj)

Ráno som bola asi jediná (Najmúdrejší nebol v triede), ktorá mala DÚ zo SJ a z MAT. Dala som spolužiakom ju odpísať...ktovie, kto všetko to využil.

 

 

Matika: ,,Obidve týždenníčky v škole a nie je zotretá tabuľa.", vraví učiteľ. ,,To je ale smola...", ja na to :-D. DÚ z matiky bola vypísať veľké tlačené písmená a určiť, akú súmernosť majú. ,,A vieš abecedu?", pýta sa učiteľ Dlhej :-D. Potom niekto špekuloval, či si spolužiačka napíše písomku...,,Viete čo, stavte sa.", radí nám triedny :-D. ...,,Viete, čo ma na rysovaní najmenej baví?", pýtam sa učiteľa. ,,Zaostrovanie tuhy do kružildla."

 

Prestávka: Skúšame sa z BIO so Skazou, c. Ja spomínam Skazin mozog :-D. ,,Ty aspoň nejaký máš.", aj zo seba si robím srandu.

 

Nemčina: Random nám otvoril dvere žiak z inej triedy a zapískal nám :-D. Učiteľka sa nahnevala. ,,Boli by ste schopní také niečo urobiť?", pýta sa nás. ,,Ja nie, neviem pískať.", ja na to :-D.

 

Prestávka: ,,Ty truba!", nadáva 1 žiačka. ,,Keď ty si truba, ona by mohla byť bubon, ešte treba gitaru, klavír...mohli by ste byť kapela.", mecem sa do rozhovoru.

 

Biola: Písomka. Učiteľka nám prv prikázala, aby sme ukázali dlane, či tam náhodou nemám ťahák. Je to trápne...Počas písomky nás upozorňovala, nech sedíme rovno, čo mi pripomínalo, že sa hrbím. ,,Ty nemusíš sedieť rovno, ty sedíš sama, kľudne si môžeš aj ľahnúť.", vraví mi učiteľka, keď vidí, že som ju poslúchla. Veru to vravieť nemala, hádajte, čo som urobila. Ja som si na tú lavicu aj ľahla, keďže som sedela(vlastne ležala) za katedrou, tak to pekne celá trieda videla :-D...Potom bola prezentácia/kvíz. ,,Z tohto budem skúšať a za každú chybnú odpoveď známka o stupeň dole, a týmto znížim pri každej 1 chybnej odpovedi na 4!", učiteľka sa hnevá na žiakov, ktorí vyrušujú. ,,To je nespravodlivé!", ja na to. ,,A to, čo oni robia, to je spravodlivé?", učiteľka na to. ,,To je pomsta?", ,,Odplata.", ,,To je synonymum, učili sme sa to na SJ.", ja tú učiteľku jednoducho musím podpichovať :-D...Kvíz ďalej pokračoval: ,,Dedičné informácie sa prenášajú...", niekto povedal, že ,,Z potomka na rodiča.", učiteľka na to ,,Plačem!", ja zase rýpnem ,,Od smiechu."...,,Veď je to logické.", vraví učiteľka názor na učivo. ,,Ako ananás.", zase moja hláška.

 

Slovenčina: ,,Mňa to prejde.", vraví spolužiak. ,,Len aby teba niečo neprešlo.", učiteľka žartuje, načo on reaguje. ,,Mňa už v detstve prešlo.", a učiteľka ,,To vidno.". Celá trieda výbuch. Niekto slopal na hodine. ,,Buďto si ulievajú alebo sa ulievajú.", komentujem...Haluzista bol...,,Si nechutný!", vraví mu učiteľka. ,,Ďakujem.", Haluzista na to. Drzá mala so sebou na hodine spevník, učiteľka doň kukala. ,,Ženilo sa motovidlo...to si daj zahrať na svadbe.", radí učiteľka spolužiakovi.

 

Prestávka: Ukazujem slovenčinárke svoju podložku s Martinom Chodúrom. Učiteľka začala, že Martin nejako pribral a že je ho dokonca 2x viac atď.(asi sa ten obrázok vytlačil so zlým pomerom výšky a širky)...vidieť, že učí slovinu a nie matiku, lebo o učive objem nemá ani paru. A najviac, že dnes som čítala komenty k jeho koncertu, kde mu písali, že bol krásny a štíhly ako nikdy predtým...takže slovenčinárka aleže totál odveci...Potom ma požiadala, že či by som jej niečo nevyrobila z FIMA a začala vysvetľovať svoju predstavu. ,,Pod jednou podmienkou.", ja na to. ,,Že odvoláte to o Martinovi.". Učiteľka to neodvolala, tak mi neostávalo nič iné, iba zrušiť objednávku so slovami ,,Martina mám radšej ako FIMO a to je dosť čo povedať.".

 

Cestou domov som videla snehovú vločku v tráve - nálepku xD. Na chodníku bol kúsok musli tyčinky zo včera, čo som strčila Skaze do tašky :-D.

 

Doučko z matiky: Drzej vymetalo. ,,Mne z nej prepne.", vzdychám. ,,Mne preplo z teba.", ona na to. ,,A mne z teba...taká symbióza.", ja na to. (symbióza = vzájomná pomsta xD). Najmúdrejší bol na olympiáde z fyziky, nedávno bola olympiáda z geografie, všade bol, obdiv, že sa mu chce a potom na doučko...,,Budem 1. až 3.", vraví. ,,Lebo viac žiakov ani nebolo.".

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Žiacka knižka a v nej ďalší unikát :-D

Angličtina: Učiteľka vravela, že si máme urobiť nejaké úlohy z PZ a že zajtra si urobíme tie ďalšie. Hej. Obidve úlohy už mám hotové...,,Som jediná?", pýtala som sa. Bola som (jedna z mála určite). Hahu, učiteľka síce dáva plno DÚ, ale vkuse tie isté :-D.

 

 

Prestávka: Zisťujem, že v 7.ročníku som mala 2 dvojky na vysvedčení, z GEO a SJ, hoci som si myslela, že mám iba jednu 2 - z matiky. No, minulosť neviem dobre odhadnúť, narozdiel od budúcnosti. Spolužiačky si odo mňa v triede pýtali lepidlo alebo obojstrannú pásku. ,,Mala som nutkanie si ju dnes zobrať, asi som veštica.", som trocha prekvapená.

 

Fyzika: Ako jediná som mala vyrátané príklady, ktoré sme ani nemali rátať. Aj tak sme ich rátali až dnes. Ja som ale dostala 1, do ŽK som si napísala Veštenie :-D. Učiteľka zistila, že mi ešte 1 jednotka chýba, tak mi ju tam pripísala, nikto nevie, za čo, tak som si tam dala ??.?(dátum) a Záhada :-D. Načo to tu píšem, je to na ilustrácií :-D.

 

Matika: Zase nič vtipné...nejako podozrivo často...

 

Slovenčina: Žiaci sa bavili, učiteľka ich napomenula a Drzá sa bavila ďalej. ,,To si naozaj až taká drzá?", pýta sa Drzej. ,,Ona je Drzá! Na blogu má také meno.", napadá mi hneď...Dostala som 1 za určovanie umeleckých jazykových prostriedkov :-)...Pýtala som sa učiteľky: ,,Aký je rým AAAA?", spolužiak začal, že ,,AAA Auto." :-D. Dnešná hodina bola dosť komerčná, lebo sa určovali vetné členy, 1 nich bol 5N (nezhodný prívlastok) a mne napadlo: ,,NN...ING NN"(viete, tá reklama s tým američanom s podozrivo peknými očami, čo sa snaží hovoriť po slovensky a česky)...,,Pozrite sa, čo sa deje pri tom strome!", ukazuje učiteľka, časť triedy ide k oknu. Je tam žiak, ktorý práva vykonáva pri strome potrebu. ,,Feťák!", kričí mu spolužiak cez okno, ja mu kričím ,,FIMO!" :-D. Potom ten istý žiak beží po dvore iba v kraťasoch. ,,Obdivujem, aký je otužilý.", na čo ja nemyslím, ,,Keby si ty takto bežala, tak by si bola chorá.", spoužiak reaguje na moju citlivosť na chlad. ,,Keby Denisa takto bežala, tak by ju asi chytila záchytka, ale ona je natoľko inteligentná, že by to neurobila...", učiteľka mi lichotí, i keď...Spolužiačka používala mobil cez hodinu. ,,Mám ti ten mobil hodiť tam, kde *žiak nechal svoj moč?", pýta sa nahnevane učiteľka. ,,On si ho potom zoberie.", haluzím...A aj tu bolo veštenie. Učiteľka povedala: ,,Urobte si stránky 31-33, myslím, že už ste ich raz mali robiť. Zajtra si dokončíme ďalšie.". Áno, hádate správne, ja nielenže mám stránky 31-33, ja som už aj 2,5 stránky popredu :-D.

 

Geografia: Dostala som dve 1*, keď som kukala do písomky, tak som zistila, že mi učiteľka opravila Bojnice na Vojnice, pýtala som sa že prečo, nakoniec sa zistilo, že to malo byť Vojany. Tak som jej povedala ,,Ja si tú 1* nezaslúžim.", ona na to: ,,To je jedno.", ja ju musím chytiť na slovíčko: ,,To je jedno s hviezdičkou.". Inak včera som si robila PZ dopredu, tak som si pekne ponaťahovala ruky - hlásenie, keď sa učiteľka pýtala, že akú úlohu sme ako vyriešili online, ja som to už mala hotové. A dostala som aj 1 za dobrovoľnú úlohu(jedná z triedy, ktorá ju mala). ,,Napíš si...Deniska zo žiackej...", učiteľka uvažuje, čo si tam mám zapísať, tak som si tam zapísala Deniska do žiackej - cvičenia. :-D

 

Prestávka: Spolužiak sa na mňa usmieval, ale zuby neukázal, vyzeral úplne ako: ,,Pekný úsmev, ako žaba.", vravím mu. 

 

Chémia: Bielkoviny. Na prezentácií bola fotka decka s zeelektrizovanými vlasmi(nerozpustné bielkoviny). ,,Majster N zamlada.", vtipkujem a dodávam: ,,Alebo Šmajda, však oni sú dvojičky..."(nič v zlom :-D). Ja dávam učiteľke otázku: ,,Keď sú v bielku bielkoviny, je v žĺtku žltačka?", ,,Nie.", odpovedá rázne...Vitamíny. Drzú zaujímalo, či majú černosi viac vitamínu D ako belosi a či môžu černosi ešte viac sčernať, keď sa opaľujú :-D...Učiteľka vravela: ,,Mali by sme chodiť na čerstvý vzduch...", no mne napadá. ,,A ako zistíme, či nie je po záruke?". Na záver došla reč na pre mňa srdcu blízke - FIMO. ,,Ak nájdeš vzorec a rovnicu, ako vzníká, dám ti 1.", vraví učiteľka, no ja ho neviem nikde nájsť.