Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

 

(Sám doma xD, zdroj)

,,Je tu matikár?", pýta sa niekto. ,,Hej, tu.", vravím a ukazujem na absolventské tričko, kde je skomolenina jeho mena. Skoro všetci to tričko mali dnes :-D.

 

 

 

Angličtina: Učiteľka sa pýtala, že kto chýba. ,,Víkend.", vtipkujem :D. Na angličtine sme mali samoštúdium biológie, tak nám dala učiteľka nakoniec voľnú hodinu, aby sme sa učili :-D. Ja som si kreslila.



Prestávka: ,,Nikto ma nedonúti učiť sa na angličtine biológiu, jedine pán *bývalý angličtinár praktické aktivity z rozmnožovania!", vtipkujem so Skazou :-D

 

Slovenčina: Dala som učiteľke knihu Testovanie 9, ktorú mi požičala. ,,Je tam skvelý recept na plnený baklažán.", vravím učiteľke. ,,Kuknite sa, či je tam niekde nalepený baklažán, ak hej, tak tú knihu mala Denisa.", vraví učiteľka :-D. Na hodine SJ sa tiež ukázal trápny zákaz mobilov. Spolužiak sa celú hodinu hral na mobile, dokonca aj učiteľka vyzvala, aby kukali žiaci s internetom v mobile na stránku školy pre overenie nejakej info. TRAPAS

 

Prestávka: ,,To si vážne varila baklažány podľa toho receptu?", pýta sa ma učiteľka. ,,Áno, a boli výborné.", vravím jej, síce klamem, neva, to kvôli haluzi niekedy človek musí. ,,Aj si ich niekomu ponúkla?", vyzvedá učiteľka. ,,Áno, rodičom.", ja na to. ,,A čo na to vraveli?" ,,Čudovali sa, že z akej kuchárskej knihy to mám."tlačím učiteľke do hlavy baklažány. :-D

 

Matika: Učiteľ prišiel v tom ružovom absolventskom tričku, všetci mu tlieskali ako nejakej hviezde. Normálne som si chcela vypýtať autogram :-D. Rysovali sme a ja som niečo hlúpo narysovala, že bolo jasné, že pri ďalšom kroku úlohy sa mi to do zošita nezmestí...keby ste videli ten učiteľov záchvat smiechu, že aký sadista :-D. Dozvedela som sa, že je v znamení panna. ,,Je v ružovom tričku a panna, čo si mám o tom myslieť.", zastával mi rozum... Počas hodiny učiteľovi zazvonil mobil, čo vo mne vyvolalo ďalšie špekulácie: ,,Ak učiteľ používa mobil cez hodinu, kto mu ho zoberie a dá do trezoru?" ,,Ja sám.", odpovedá so smiechom učiteľ....takže je aj masochista...ok...ok...

 

Biola: ,,Kvôli vám a vašej písomke nám učiteľka AJ dala voľnú hodinu.", vravím učiteľke. Nakoniec sa i tak odhlasovalo, že písomka dnes nebude. :-D...,,My s *Najmúdrejšou máme teraz niečo intímne.", vraví učiteľka, trieda sa smeje. /poďakovanie Kámoškostrofe, ktorá mi zopakovala hlášku, lebo som ju prv nepočula/. Najmúdrejšia šla k stolíku pred triedou a učiteľka jej tam naliala nejakú látku do kadičky. ,,Čo si idete pripiť? Štrngnúť?", pýtam sa. Bola to nejaká kyselina a Najmúdrejšia mala robiť pokus. Aj sme si z vedľajšej triedy zavolali kameramana. Šla som si sadnúť medzi spolužiakov a spolužiačka mi vraví: ,,Neboj, nekúšem...zatiaľ.". :-D...Natáčanie, a hlavne, prezeranie videa bola pre žiakov najväčšia haluz, zvlášť nepodarený záber...:-D. A nekončíme s intímnosťami. V PZ bola foto zipsu a zadanieVysvetli, ako obrázok súvisí s prenosom genetických informácií. (delenie DNA) Ja som tam napísala ,,Keď chcú mať ľudia potomka, tak sa musia vyzliecť, rozopnúť si zips.". :-D Kukali sme prezentáciu o genetike, ale v polovici zazvonilo. ,,Pokračovanie nabudúce", vraví učiteľka, mne hneď napadá: ,,Vezme si Chosé Isabellu, neodmietne ho? Prečo?" a podobné telenovelové výlevy :-D. Ešte aj na prezentácií bol zrovna muž a žena :-D

 

Dejepis: Opakovali sme na deň D (nemyslím vylodenie v Normandii).

 

Výchova umením: Prv učiteľka nešla, tak si tam spolužiaci púšťali songy, pinkali loptičkou a tak...potom sa dokončovalo divadielko...

 

Po vyučku sme ostali so Skazou samy v triede. ,,Myslím, že už niekto z našej triedy s niekym spal, teda nie spal, ale myslím s...", Skaza vraví. ,,Však S ako spánok, nie?". Potom mi Skaza zase pokazila bielitko, moja chyba, povolila som jej to, aj tak už bolo hendikepované :-D a bola haluz.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

*nákres interaktívnej tabule ešte zo 6. ročníka.

*článok z piatku 13.

Včera bola v našej triede namontovaná interaktívna tabuľa. ,,Keď už zvládli urobiť interaktívnu tabuľu, nezvládli by za nás urobiť aj Monitor?", pýtam sa pána zástupcu. No on hneď začal špekulovať nad tým, akoby ten Monitor od pána školníka vyzeral. :-D Inak tabuľu montoval aj triedny, takže aspoň matiku by som mala dobre.

 

 

Chémia: Učiteľka si všimla, aké netradičné vlasy má Biela pani(silno odfarbené vlasy vpredu zafarbené na modrofialovo). ,,Ako fenolftaleín.", vtipkujem. ,,Tie tvoje komenty nemôžu chýbať.", smeje sa Kámoškostrofa. Súhlasím. ,,Bez nich by nebol pekný deň", pochválila ma....Učiteľka má zvyk čítať dĺžne aj tam, kde nie sú, zvlášť pri priezviskách niektorých spolužiačok. ,,Prečo dávate dĺžne aj tam kde nie sú?", nedá mi pokoja. ,,Lebo sa tak zabávam, keby som to nerobila, zbláznila by som sa.", učiteľka vysvetľuje. ,,Stále lepšia zábava ako drogy a alkohol.", ja na to. Učiteľka skúšala, pýtala sa žiakov, či sa učili, ktorí povedali, že nie, tým dala 5(ktoré asi potom vymaže, keď sa naučia). ,,Učila si sa?", pýta sa ma učiteľka. ,,Áno.", povedala som inštinktívne, lebo učiteľka mala skúšať iba tých horších. Lenže väčšina triedy to vzdala, tak som nakoniec odpovedala. Moc som sa neučila na tému tuky a učiteľka mi musela napovedať, ešteže som mala naštudované články o zdravej výžive a začala som jej tam mlieť o tom, ako naše telo premieňa cukry na tuky, že z rybieho oleja sa chudne a podobné veci, na ktoré sa učiteľka vôbec nepýtala, až som to vytiahla na 1* a učiteľkine palce hore, ale neviem, či som si to zaslúžila.

 

Prestávka: Chcela som vyjadriť svoj názor na trápny zákon zakazovania mobilov aj cez prestávku - trápny preto, lebo ho i tak nikto nedodržuje a niektorí sú tak drzí ho vyťahovať i na hodine. No vkuse mi tam iní žiaci skákali do reči, najviac jedna, ktorá bola navyše chorá, čo ma dosť vytočilo, takže, ak ochoriem, viem koho po vyliečení nakopať a zakopať....

 

Angličtina: Niekto mal písať test, no nechcel. ,,Aj na chémii sa vzdávali, všetci mali 5.", komentuje Drzá. ,,Ja nie.", ozvala som sa. ,,Ty sa nerátaš.", Drzá na to, LOL, ,,Beriem to ako kompliment" :-). Mali sme si pustiť nejaký song, ale učiteľka ho nevedela nájsť, ach, krása, keď k učeniu treba elektroniku, no úplná krása je, keď tá elektronika nefunguje a sabotuje vyučko. ,,Tak to zaspievajte.", vtipkujem, no Drzej vadia moje hlášky...Písali sme si cez hláškovník so Skazou, ona mi tam napísala slovo, ktoré som nepoznala. ,,Vygooglim si to.", vtipkujem. Skaza mi ešte napísala hlášku do hláškovníka ako reakciu na moje nervy z chorých ľudí v škole,,Bojí sa ako včela, že sa nakazí.", úžasne prirovnanie, práve som pochopila, že nič nechápem. xD

 

Prestávka: Došla s triednym reč na to, že Kámoškostrofa sa môže niekde zašiť(v dobrom). ,,Nemôže, lebo nemá ihlu.", vtipkujem a Kámoškostrofa má záchvat smiechu. ,,Ale môže, na WC.", triedny na to. ,,Ale tam nie je ihla.", uvažujem. ,,Nájdem to na blogu, že?", Kámoškostrofa má pravdu. :-D

 

Fyzika: Suploval zástupca, niečo sa pýtal a ja som bola moc múdra. ,,Nechceš ma zastúpiť, ja si sadnem a ty budeš učiteľka.", dáva mi návrh, ktorý prijímam. ,,Tak a teraz máme voľnú hodinu.", využívam moc. ,,Ruším voľnú hodinu.", pán zástupca si to rozmyslel :D. Potom sme rátali príklad, kde vyšlo 66,6periodických. ,,Diabolské.", komentujem. ,,Diabolské periódy.", pán zástupca na to, ,,Ja dávam diabolské príklady." :-D

 

Prestávka: ,,Poslala som ti SMS.", vraví spolužiačka druhej, úžasná dnešná mládež xD.

 

Matika: Učiteľ straší, že minulý rok na prijímačky na gymnázium nebola povolená kalkulačka. ,,Čo?", šokovane sa pýtam. ,,Kalkulačka.", učiteľ opakuje...no, dúfam, že tento rok bude zakázazaná kalkulačka iba na slovenčine :-D.

 

Litika: Čítali sme ukážku František Hečko - Červené víno. Marek si tam získaval priazeň učiteľa. ,,Vínom.", špekuluje Haluzista. ,,Nie, inak.", učiteľka vraví a naša zvrátaná trieda sa smeje. Učiteľ z ukážky mal prezývku Uhličitan Vápenatý,,Predpokladáme, že to nie je jeho občianske meno...", vysvetľuje učiteľka. ,,Len aby!", ja na to. :-D

 

Doučko z matiky: Zistila som, že niektoré typy príkladov z knihy na prípravu Monituru ani na Monitore nebudú, ,,Dá sa nejakou sústavou rovníc vyrátať, prečo tam dali tie mnohouholníkové hlavy príklady, ktoré ani na Monitore nebudú?", pýtam sa učiteľa. Odpoveď je taká, že kedysi sa žiaci toho učili oveľa viac.

 

A aby som totálne potvrdila to, že technika je super, pripisujem ešte, že večer som si na FB našla krásnu správu - Martin Chodúr mi odpísal :-)...

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Dnešok sa ani inak volať nemôže, bolo málo hlášok (ako je málo sušeného ananásu), a navyše boli i tak logické ako ananás :-D sušený ananás.

 

Ráno mi foter priniesol mobil, lebo som si ho zabudla. ,,Mobily sa nesmú používať, foter je spolupáchteľ.", vravím okoloidúcej šk. psychologičke.

 

Slovenčina: ,,Guten tag, ms. teacher!", zdravím učiteľku ,,To je aký jazyk?", pýta sa. ,,Aký chcete.", ja na to. Skaza sa hlásila na odpoveď, no učiteľka ju nechcela od nej počuť. ,,Som rada, že to vieš...", učiteľka i tak komentuje. ,,Nevie, len chce ísť na WC.", podceňujem ju.

 

Matika: Mala som to krivo narysované ,,Keby si mala pravítko s riskou...", vyčítavo vraví učiteľ. ,,Keby som to pravítko niekomu nepožičala, tak by som ho aj mala, ale ja mám dobré srdce.", vykrúcam sa z toho.

 

Prestávka: ,,Chutí jej moje jablko, že?", pýta sa spolužiačka Skazy. ,,Ona mi dáva jablko a ja jej dávam za to sladkosti.", Skaza sa priznáva, že je ozaj Skaza aspoň v téme zdravá výživa. Došlo reč na obľúbené ovocie, kde som spomenula i môj sušený ananás :-D

 

Dejepis: Monitor 2(písomka z dejepisu, učíme sa na ňu skoro ako na oné Testovanie 9) nebude v pondelok ale v stredu, ešte budeme opakovať...

 

Angličtina: Písali sme dialógy. ,,Prosíme, aby ste láskavo písali zrozumiteľnejšie.", hučí do mňa Skaza. ,,Prepáčte, servis vám nemôže vyhovieť.", vtipkujem. ,,Tak servis dám na záchod.", Skaza na to. ,,Na záchod alebo do záchoda?" ,,Do záchoda!". Túto hlášku som si písala do hláškovníka, pričom Skaza začala ,,AZET AZET..." :-D ,,Prosím, omluvte moju poruchu.", a zapísala do hláškovníka ,,Ide necvičiť.", lebo ďalšia hodina bola TV a ona nemôže cvičiť kvôli malíčku.

 

Prestávka: ,,Si na občianskej?"(dnes po TV), pýta sa ma spolužiačka, ktorá dobre vie, že na OBN nechodím. ,,Nie, nikdy niesom.", odpovedám. Ona sa začne hnevať: ,,Nebudem môcť sedieť s tebou na písomke, nemám od koho odpisovať." ,,Ja by som ti i tak moc nepomohla, keďže nechodím, nič by som nevedela.", ja na to. Naozaj...logické ako ananás

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Matika: Celý týždeň sa preberá osová súmernosť a podobné haluze, pri ktorých je kalkulačka iba na okrasu. No dnes sme preberali aj výrazy, môžete hádať, kedy som si zabudla kalkulačku. Začala som si tlieskať. ,,...a zrovna dnes som si zabudla kalkulačku, to si zaslúži potlesk.", komentujem.

 

 

Nemina: Voľná hoďka pre mňa. ,,Keď vám volá neznáme číslo, tak sa predstavíte...", učiteľka vysvetľuje. ,,Ja som tak osamelá, že mi ani neznáme čísla nevolajú.", reagujem. Potom sa ešte učiteľka pýtala, či vieme, že čo je to die Fete ,,Fetovanie?", ja na to xD. Počas hodiny som si odbehla pre kalkulačku a zošit s nákreskami, ktoré mi foter priniesol, vďaka mu, bol po nočnej, spal a kvôli mne sa zobudil a šiel tých 30m do školy, aby mi to priniesol. :-)

 

Prestávka: Ja a Skaza vs...jablko xDD Skaza sa snažila rozpoliť jablko, nešlo jej to, skúšala som aj ja, s vynaložením všetkých síl sa mi to nakoniec podarilo, čo spôsobilo záchvat smiechu.

 

Biola: Suplovaná. Téma: genetika. Učiteľka vravela, že mala psa, ktorý sa krížil s hocikým. ,,Láska bez predsudkov.", komentujem....,,Nemôžu sa gény druhov kombinovať, nemôže človek porodiť mačku...", učiteľka vysvetľuje, na čo ja na celú triedu ,,LEN ABY..."xD...ešte vravela, že človek sa nemôže skrížiť so psom, chcela som sa učiteľky spýtať, že ako to vie, či to skúšala, ale radšej som mlčala :-D.

 

Prestávka: Úžasný rozhovor medzi mnou a triednym: ,,Budeme sa doučovať matiku celé 2 hodiny(namiesto PVC)?", triedny prikývol hlavou. ,,A máte dosť kníh?", triedny pokrútil hlavou. ,,Takže si budem musieť k niekomu sadnúť...", triedny prikývol hlavou ,,Viete aj niečo povedať?", triedny prikývol hlavou! xD ,,Moc ste to nedokázali.", triedny pokrčil ramenami...super sa s ním kecá xD

 

Slovenčina: Podarilo sa mi podplatiť učiteľku FIMO výrobkami, aby mi požičala knihu Testovanie 9 :-D

 

Doučovanie z matiky: Anonymne: Žiačka 1 písala príklady prišla k nej žiačka 2 a začala si odpisovať. Takáto situácia sa isto stala aj vám. No vrchol lenivosti je, ak žiačka 1 musí lenivej žiačke 2 písať osobne tie poznámky do zošita, lebo ona je tak lenivá si ich nie len vyriešiť, ale i odpísať. :-D.

Inak doučko - hrôza, tie úlohy na výber odpovede mi aj šli, ale tie ostatné, normálne ma to deprimuje...prečo nemôžu byť na Monitore iba úlohy testového typu? Navyše mám pocit, že tam ani také ťažké príklady nebudú, nech už je ten Monitor za mnou!

 

Doučko zo SJ: Už som bola tak zúfalá, že som jednoducho musela trepať odveci, lebo by som sa asi rozrevala. ,,Ahá.", nadšene som si vzdychla ,,Práve som si uvedomila tú úlohu z matiky, čo sme mali.", vysvetľujem čudujúcej sa učiteľke. ,,Ja normálne citím, ako z tých príkladov šediviem.", ,,Tak použi farbou na vlasy.", ona na to. ,,Nie, ja nemôžem také chemikálie čuchať.",. Alebo ,,Prídavné meno dvojposteľový sa nedá stupňovať.", učiteľka vysvetľuje. ,,Ale dá, však tá posteľ má stupne.", vtipkujem. Alebo spolužiačka vyrátavala, koľko dní je do Monitoru. ,,35, ak rátame aj tento.", na čo som reagovala ,,35! Moje obľúbené číslo! Presnejšie povedané 35,4.". Inak je to moje obľúbené číslo preto, lebo je dosť originálne a odveci mať obľúbené čislo presné na desatiny. :-D Takže 35 dní prežiť...a potom hurá na stres z prijímačiek(možno) ,,Kľudne si ten dej zakresľuj do testu, papierov bude dosť.", radí nam učiteľka. ,,A dám to na blog.", komentujem, inak asi naozaj cvaknem papiere z Monitoru a dám ich na blog :-D.

 

Idem do triedy, kde mám veci a tam sa montuje interaktívna tabuľa. Opatrne okolo tých drátikov prechádzam. ,,Žijem, žijem, prežila som, najväčší úspech dňa! Ďakujem!", vravím školníkovi.

 

V šatni sa učiteľka čuduje, že mám toľko vecí so sebou ,,Nedivte sa, že potom iní nemajú zošit, keď majú tak málo vecí. Ja si beriem všetko, potom sa postavím na váhu a rozčuľujem sa, že som pribrala 5kg, no zistím, že mám tašku, dám si ju dole a nakoniec zistím, že som ešte schudla.". Inak podľa učiteľky som tak chudá, že by som mohla ešte pribrať, jo, vravievajú mi to, teda dobre, okrem učiteľky iba mama, ale tá pre mňa znamená svet xD... Bola reč aj o mojich odveci dotazov cez hodinu. ,,Ja presne viem, kedy chceš povedať nezmysel.", učiteľka na to, ,,Nie, vy nie ste telepat, vy to neviete jediný telepat, ktorý bol na škole bol pán *bývalý angličtinár."

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Čawce mravce! 

Skaza má zlomený malíček na nohe, ešte jej dnes brali krv, ona je taká moja malá hrdinka...ja som tiež malá hrdinka, tak som jej povedala ,,Ty moja malá hrdinka malej hrdinky Martina Chodúra.", jo, komplikované :-D. Chcela som jej pripraviť prekvapkoísť za učiteľkami s prosbou, aby sme nešli do učební (2. a 3. poschodie), ale boli v triede, nepodarilo sa, neva.

 

 

Angličtina: Učiteľka chýbala, zabudla poslať úlohy (zvonky štěstí...), tak sme my, angličtinári, mali voľno. Keby sme to vedeli skôr, možno by nám 1.hod odpadla, neva. Kreslila som si, nemčinári robili pracák. ,,Kto to ešte nemá napísané?", pýta sa učiteľka. ,,Ja.", ozývam sa :-DDD. Skaza sa učila GEO, až dnes sa dozvedela, že píšeme, vlastne som ju zachránila.

 

Prestávka: Ten pocit, keď ti niekto odveci povie, že to nemáš nikomu povedať a ty nevieš čo, hej, treba to využiť, i keď zisk nie sú peniaze, ale pikoška, stojí to za to. ,,Ale ja neviem, čo nemám povedať, povedz mi to prosím, ja to nikomu nepoviem, len aby som vedela..." ja na to :-D. Takto sa to robí :-D.

 

Fyzika: Aj fyzikárka chýbala. Suplovala chemikárka. Pýtala sa, či chceme mať chémiu, žeby 6.hod. odpadla, nechceli sme, hej, všade dobre, v škole najlepšie xD. To je jedno, kresliť si môžem aj doma, aj v škole. A robili sme si lab. prácu, ktorú som už mimochodom mala hotovú. Okrem toho som si všimla učebné osnovy, kde nebolo napísané prvky ale prky,,Pekné.", skonštatoval Haluzista.

 

Matika: ,,Aké vlastnosti má štvorec?", pýta sa učiteľ spolužiačky, no ozývam sa ja: ,,Je empatický, milý, chápavý..." :-D

 

Prestávka: Slovenčinárka dozorovala, ja som na chodbe rozbaľovala desiatu - rohlík, nemala som si ho kam položiť, tak som si ho položila na radiátor, učiteľka si myslela, že si ho ohrievam a opekám. ,,Je to ekologické, uvarte si tak obed...ja som si tak raz upiekla zmrzlinu...mňam."

 

Slovenčina: Výsledky práce s textom Victor Hugo - Bedári. + perly ,,Nohy mala zdivočené od omrzlín."(malo byť znivočené)...Haluzista sa podpísal ako Vajco 2 minúty varené :-D. ,,Používajte hlavu, nie je na okrasu, nikto tu nie je taký pekný...", komentuje učiteľka výsledky. ,,Ja hej.", ozývam sa. Inak bola som 1 z mála, ktorá mala 1 :). Spolužiak mal známky ,,45454, teraz ti nevychádza ani 4, ani 5.", sťažuje sa učiteľka. ,,To je 1.", on na to...,,Pani učiteľka.", chcem niečo. ,,Nekrič, Denisa.", ona na mňa, ,,Ja nekričím, vravím normálnym hlasom.", jo jo, chytanie za slovíčka.

 

Geografia: Písomka, Skaza vďaka mne toho dosť vedela, no, ona je možno skrytý génius, ja som vedela, že v hlave má aj niečo iné ako acidofilné mlieko s ovsenými vločkami(mňam, som ako zombie, zjedla by som jej mozog xD).

 

Chémia: ,,Postavíme sa...a aj sa posadíme.", pozdrav učiteľky. ,,A aj si ľahneme.", dodávam xD...Písali sme...,,Teraz škodia ľuďom plesne, všade je vlhko.", komentuje učiteľka. ,,Treba použiť Cerezit - stop vlhkosti.". Potom sa rozhodovalo, že kto urobí na akú tému prezentáciu. ,,Ja chcem pivo!"(výroba piva), niekto kričal :-D. Alebo ,,Ja chcem FIMO.", dodala som odveci. ,,Ja chcem zdravú výživu!", chce spolužiak. ,,Ja chcem drogy!", Haluzista chcel prezentáciu o drogách ,,Máte drogy?". ,,Áno.", učiteľka odpovedá. ,,Hej? A aké drogy máte v tých šuflíkoch?", pýtam sa jej xD. ,,Že to dáš na blog?", ozýva sa Kámoškostrofa - moja verná a asi aj jediná fanynka (po mojej famílii). :-D Keby nás niekto počul xD. Odhalili sme svoju pravú tvár :-D.