Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Dnes bolo krásne ružovo. Všetci v triede(až na učiteľov) mali absolvenské tričká ružovej farby s nápisom Willy Wronka :-D To preto, lebo náš triedny má priezvysko Vronka, tak sme to skomolili (minúta ticha pre jeho anonymitu na blogu). Prv mi prišlo divné, že každého(aj chlapa) absolvenstké tričko bude ružové, predsalen, ružová nie je až tak univerzálna, ale nakoniec to bola radosť sa pozrieť po triede, ružová je moja obľúbená farba. Inak, podľa Drzej, sme vyzerali ako Ibalgin :-D.

 

 

Angličtina: Učiteľke som povedala, že všetko vidíme ružovo, preto také tričká. :D...Téma: TV program, ja som odpovedala po nemecky :-D. Potom i ona začala niečo vravieť po nemecky a to som bola v keli :-D. Nakoniec som v angličtine povedala, že najradšej kukám reklamy, lebo čakám na reklamu na Superstár 2015 s Martinom Chodúrom...fanynka...skôr fanatička :-D.Drzá mala odpovedať a nechcela. ,,*Drzá chýba.", povedela. ,,Dúfam, že máš ospravedlnenku.", vtipkujem. Došla reč aj na film. ,,4-5, koľko...Jáj, 50 odtieňov sivej.", učiteľka opakuje názov filmu, ktorý sa spomenul. ,,To som videla, stačí sa pozrieť na slovenské cesty.", žartujem. Inak Drzá myslím i kukala ukážky(neprístupného filmu) na hodine cez mobilneprístupný predmet na vyučku). Je to rebel!

 

Slovenčina: Žiak z inej triedy nakukol. ,,Slovenčina?", pýta sa. ,,Nie, sexulána výchova a počítače.", ironizuje učiteľka. ,,To chcem!", povedal a chcel byť na hodine :-D. Haluzista bol na WC a keď sa vrátil, bol nejaký šťastný a učiteľke to nešlo do hlavy. ,,Mal som radostné chvíle.", vravel. :-D Bola práca s textom. ,,Mám odpísať celý ten odstavec?", pýtam sa učiteľky. ,,Odstavec je prasiatko, ktoré je odstavené od svojej mamy...", učiteľka začína vysvetľovať a kreslí prasa na tabuľu. Spisovne je to odsek. ,,Vyfarbite ho na ružovo...pani učiteľka, vy nevidíte svet ružovo.", vyčítam jej, lebo nevyfarbila odstavca na ružovo. Tak som ho vyfarbila ja. Pribehol Haluzista, nakreslil tam oblúk a napísal odsek (akože odseknuté z prasaťa) :-DDD. ,,Prestav si, že by v texte bolo 10 odstavcov...", krúti učiteľka hlavou. ,,To by bolo ružové.", komentujem na záver. Ale späť k písomke/práci s textom. Bola tam foto Victora Huga, ja som mu nafarbila košeľu ružovou farbou, ,,Náš nový spolužiak.", som tam napísala. :-D Aj som celkovo farbila tú písomku do ružova,,Vidíme to moc ružovo, keď si dávame tričko absolventa a ešte nie je ani isté, či sa dožijeme Monitora.", konštatujem :-D.

 

Matika: Učiteľ nemal tričko. ,,Nepovedali ste nám veľkosť.", sa niekto sťažuje. ,,Mali sme si ju vyrátať.", špekulujem.

 

Biola: ,,Vyzeráme ako fenolftaleín...on, keď je ružový, tak je kyslý alebo zásaditý?", pýtam sa učiteľky. ,,Zásaditý.", odpovedá. ,,Takže sme aj sladkí."...Spolužiak zhasínal svetlá(kvôli prezentácií). ,,Zhasni aspoň kúsok sviece.", parodujem song. Niekto slopal na hodine. ,,Nie sme niekde na korheli.", pani učiteľka vraví. ,,Ak je Korhel na Slovensku, ukážte mi ho na mape.", vravím a dívam sa na mapu SR. ,,Korhel je pijan.", učiteľka vraví. ,,Piano?", ,,Nie pijan, taký čo plno pije.", ,,Pijak.", zamotal sa do toho Haluzista. ,,Kyjak na neho.", zase komolím :-D...Dýchanie - -uvoľnuje sa pri ňom teplo. ,,Dýchni si na ruku...si teplá, tak i ten dych je teplý.", ach, učiteľka asi ani netušila, aký dvojzmysel povedala :-D.

 

Dejepis: Zase som kúsok bližšie k presvedčeniu, že moja, podľa Všetkolennieona, fotografická pamäť(jasné, čum do poznámok v priemere pol hodiny denne niekoľko mesiacov a potom vrav) na 1 z písomky stačiť nebude. Budú tam i také veci, ktoré nie sú v poznámkach, viem, mala by som byť na tú učiteľku nahnevaná a nemala by som ju dávať medzi obľúbené...ale, jednoducho, ona má niečo v sebe, čo jednoducho musíš mať rád...Inak Kámoškostrofa mi povedala, že som to s tým, že kašle na môj blog, nemusela dávať...juchú! Všimla si to!!! Nekašle na môj blog!!! Fanynka moja, pozdravujem :-).

 

Výchova umením: Zamilovala som sa...do piesne. Haluzista púšťal ako zvukové pozadie rôzne songy, ja som si pýtala názov, potom som chcela, aby zaznela aj moja dlhoročná hudobná láska - Martin Chodúr...ale som nedomyslela, že v tom hluku moju požiadavku nebude počuť...neva...

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(zdroj ilustrácie)

Chémia: Spolužiačky chýbali. ,,Ja im tú písomku neodpustím.", vraví učiteľka. ,,Odpúšťať by sa malo.", ozývam sa. ,,Ale nie písomky!", rázne(ale s humorom) odpovedá učiteľka...Takmer celú hodinu sme písali písomku na tému deriváty uhľovodíkov. Ja som písomku mala za chvíľu, potom som sa začala nudiť, tak som písala do písomky aj veci, ktoré neboli treba. Napríklad vznik disacharidu, rovnica fotosyntézy (stačilo napísať iba molekulový vzorec - glukóza) atď. 

 

Angličtina: Pozabudla som sa, že moja skupina odchádza z triedy a bola som chvíľu na nemčine, kde mali 2 angličtinárky písať test(2.jazyk nemčinu majú s tou nemčinárkou), no nakoniec nepísali. Na angličtine ale písali písomku :-D. Potrebovali ticho, ale aby sme nemali voľnú hodinu, tak sme mali robiť nejaké úlohy :-/, sabotáž voľna. 

 

Prestávka: Kámoškostrofa sa ma pýta, či neviem, odkiaľ sú poznámky z fyziky za druhý polrok. ,,Neviem, ale na blogu niekedy píšem niečo o preberanej látke školy...", uvažujem, konečne by tie články na niečo boli. ,,Kašlem na blog.", Kámoškostrofa nechápe...a ak ma v škole upozorní, že toto som nemala dať na blog, tak to bude znamenať, že na môj blog nakoniec nekašle :-D. 

 

Fyzika: Sabotáž suplovanej hodiny level 35,4! Učiteľka povedala, že buďto budeme preberať novú látku(ak bude suplovať fyzikár) a ak nie, tak máme robiť laboratórnu prácu. No nakoniec nám dala ešte k tomu 3 príklady, ktoré máme urobiť a potom tú labošku, však ok, 3 príklady...keby v každom neboli a), b), c) a aj d), keby v niektorých tých písmenách neboli aj 2 otázky naraz. HRôZA!!! Našťastie Najmúdrejší riešil tie príklady na tabuľu a i to vysvetľoval. Stokrát lepší ako učiteľka, bol milý a i keď polovica triedy ho mala i tak na salámovom syre, číslo 5 používal, iba ak bolo v príklade a nie ako vyhrážku.

 

Prestávka: I som sa mu poďakovala. ,,Keď nabudúce nebudem niečo vedieť, tak sa nespýtam učiteľky, ale teba.".

 

Matika: Triedny povedal: ,,Kým si ja vyriešim dochádzku, čítajte si úlohy 1 a 2, budem sa na ne pýtať.". Ďalšia sabotáž voľného času. Potom sme podľa grafov v úlohe zistili, že dievčatá majú horšie známky z matiky. ,,Feministky vás zabijú.", komentujem. ,,Môžeš.", neviem, či mi učiteľ nerozumel alebo mu už úplne kvapká na uhlomer...,,Ja nie som feministka.", nie, triedneho by som nezabila, teraz isto nie, ak hej, tak až po skončení šk.roka, nepokazím si to, veď som deviatačka.

 

Prestávka: Pýtam sa učiteľa, či bude doučko. Učiteľ nevedel, musel sa spýtať školníka, či nemá plány dať konečne interaktívnu tabuľu do našej triedy. Tak ho šiel hľadať, ja ho nasledujem, nasledujem. Keď už ide smerom do telocvične/dieľní/skladu..., tak chytám tichý záchvat smiechu. ,,Čo ma prenasleduješ ako tieň?", pýta sa ma. :-DDD

 

Slovenčina: Suplovaná. Obávaná a sľubovaná písomka písomka nebola!!! Zase si z nás učiteľka uťahovala! Ale dobre tak, lebo som si zabudla učebnicu a aspoň som to uhrala na to, že som si ju nezobrala preto, lebo som si myslela, že budeme písať. Tak si ku mne prisadol Haluzista. ,,Veď máš pôst.", niekto mu vraví. ,,Akože ja som hriech?", pýtam sa ho. ,,Hej, pre mňa hej.", odpovedá Haluzista. ,,Neviem, či to mám brať ako kompliment alebo ako urážku.". Cez hodinu sa ma pýtal na anglické výrazy a slovíčka, lebo si písal s nejakým angličanom. 

 

Doučko z matiky: Iba ja a Najmúdrejší sme mali na to nervy. ,,Už je to nuda, že vkuse sme len my dvaja najzodpovednejší.", vravím mu. Ale i tak, paradox: Dvaja najmúdrejší žiaci triedy chodia na doučovania. :-D

Rátala som dlhý príklad na kalkulačke a výsledok bol 0, myslela som si ale, že kalkulačka nechce vyrátať tak dlhý príklad. Skúšala som to raz, 2. raz...učiteľ sa na mne smial :-D. Bol príklad na tému nepriama úmernosť, kde bolo, že 4kuchárky pokrájajú 18kg zemiakov za 20 min, koľko kucháriek musia privolať na pomoc, aby stihli pokrájať 20kg za 12 min? Mne vyšiel výsledok číslo v zlomku. ,,Tak nejakej niečo urežeme.", smejem sa so zúfalstvom, lebo mám pocit, že skôr na tých doučkách degenerujem a to ma na ne núti chodiť viac a viac, aby som sa aspoň trocha ešte zdokonalila...

 

Cesta domov: Išla pani s malým dieťatkom, ktoré malo v ruke obal od cukríkov. ,,Som zvedavá, čo urobíš s tým papierikom.", vraví mu mama. ,,Prepáčte, ale podľa mňa je to skôr igelit.", prihováram sa k panej odveci :-D.

 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Slovenčina: Učiteľka ma volá k tabuli, kde mám niečo písať. No predtým tam spolužiačka ešte napísala oznam. ,,Mám ho vymazať, alebo nie?", pýtam sa, učiteľka vraví, že hej, no ja chcem povolenie aj od spolužiačky. ,,Radšej si choď sadnúť.", učiteľka trocha nahnevane. ,,Aspoň budem mať voľno!", falošne sa teším...Učiteľka dávala na tabuľu vety skoro ako z môjho života(preháňam). ,,Prečo ma sledujete?", pýtam sa jej zdesene. ,,Ja som sa na teba ani nepozrela.", jo, učiteľka ma zase nechápe, nikto ma nechápe, čím to asi je, sú oni všetci na hlavu alebo ja...ako kedy.xD Písali sme si učivo prívlastok(5). ,,Teraz bude mať každý v zošite 5.", učiteľka dvojzmyslí. ,,Ja nie.", Haluzista na to. ,,Tak budeš mať 5 v ŽK.", miešam sa do toho.

 

 

Prestávka: Raňajkujem, väčšinou mám raňajky doma a desiatujem v škole, no dnes to bolo naopak, keďže som raňajkovala po prvej hodine, mala som iba 4 hodiny, tak som si desiatu nechala na doma. Aj spolužiačky raňajkovali. ,,Vitajte v klube raňajkujúcich.", vtipkujem.

 

Matika: ,,Vypočítaj Obvod...", učiteľ písal na tabuľu. ,,Prečo obvod s veľkým O?", pýtam sa ho. ,,Aby si sa mala na čo spýtať.", učiteľ na to, pekné, že na mňa myslí, potom pridal k O čiarku, aby vyzeralo, ako malé písané o, ale vyzeralo skôr ako ,,Prečo dlhé Ó?", nedám pokoj. Bolo učivo sústava súradníc. Robili sme si graf, ,,Prečo ho mám krivý?", pýta sa PoPo, učiteľ jej radí si kúpiť pravítko s ryskou, ,,Ale ja už také mám.", vysvetľuje. ,,Asi je to krivítko z ryskou.", vtipkujem. ,,Z FIMA.", PoPo vraví ironicky. ,,Ja ti také vyrobím!", ihneď kšeftujem. :-D

 

Prestávka: Zarobila som si 0,50€ za FIMO škrečka od žiačky z 1. stupňa, kde som dostala ďalšie zákazky :-). Okrem iného vonku sneží.

 

 

Dejepis: Nemenovaný chalan na mňa kašlal, akože očividne, predkláňal sa atď. aby som mala strach, že sa nakazím! Ja som mu (a vlastne aj zvyšku triedy, ktorá bola chúďa naozaj chorá a nemohla za kašeľ) vynadala za to a učiteľka sa ma pekne zastala...makové ,,Ešte slovo a pôjdeš von z triedy.", vraví mi. Jo, on ma provokuje asi xy krát a ja sa jasné že trocha nahnevám, veď to je psychická šikana...a nakoniec som aj tak v triede za najväčšiu hlupaňu ja. A najhoršie je na tom to, že tá učiteľka patrí medzi moje obľúbené...aj minulý rok sa mi to stalo, že ma spolužiačka naschvál provokovala na hodine AJ tým, že je chorá a učiteľ namiesto toho, aby ju riadne vyhrešil, tak povedal, že si z toho nič nemám robiť, že sa ma snaží iba vystrašiť. A tiež bol môj obľúbený učiteľ (už len z dôvodu, že som bola do neho xD). Akože vážne, je toto spravodlivosť??!?!!?!?!

 

Angličtina: Všetci boli v tom, že učiteľka chýba. Nakoniec však prišla ,,Naozaj prišla, nebol to prízrak.", vravím už i tak dosť zdeptano Skaze. Neviem, či to bolo tým, že sa učiteľka nečakane zjavila alebo čo, ale keď zazvonilo a 2. skupina odchádzala preč, tak tam niekto kričal ako keby ho z kože drali (nwm, nepýtaj sa radšej, čo to malo znamenať xD) :-DD Inak z dialógu so Skazou máme 1, 2, ja mám 1, Skaza 2. Spolužiak chcel zadara jednotku a keď to učiteľka zatrhla, tak chcel s ňou urobiť obchod, že mu dá 1 za kliky, no nešli mu :-D. ,,Nič si z toho nerob, ani ja neviem robiť kliky.", prihováram sa k nemu xD. Vonku už prší...

 

Šatňa: Niekto sa bavil o bielkovinách, čo mi pripomenulo mnou vymyslený vtip: ,,Keď vaječný bielok obsahuje bielkoviny, tak je potom v žĺtku žltačka?"

 

Znova šatňa: Niekto sa bavil tentokrát na tému cereálne tyčinky ,,Ja mám radšej nereálne tyčinky, sú menej kalorické.", trepem.

 

Doučko zo SJ: ,,Robte na tom, nemá zmysel tu byť 3 hodiny, radšej 20min, nech to má význam, nech niekto povie, aha, už to chápem.", učiteľka nás trocha náhli. ,,Aha! Už to chápem!", radostne jásam. ,,Čo?", zaujíma učiteľku. ,,Že má zmysel byť na doučku aby to malo zmysel." ja na to...Určovali sme vetné členy. ,,Najlepší priateľ človeka.", učiteľka nám radí: ,,Ak uvažuješ, či je najlepší priateľ človeka pes alebo kniha, tak ti doporučujem Pes Baskervillský, to je kniha."...Bola veta: ,,Peniaze sú problém, peniaze podmet, sú problém menný prísudok, dúfam, že je to každému jasné.", ,,Áno, je mi jasné, že peniaze sú problém.", vtipkujem. Bola tam aj holá veta. ,,Cenzúra na ňu.", jo, Dena Slušná Hviezdička sa ozýva xD. ,,Kľudne si určuj vetné členy v novinách a potom mi ich príď ukázať.", vraví nám učiteľka, no, má sa na čo tešiť :-D

 

Na záver sa mi podarilo stupiť do sušienky s náplňou. ,,TO NIE JE VTIPNÉ!", skríkla som na triedu, našťastie som tam bola sama :-D

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Zamilované priasiatko

(kúpiť prasa)

,,Nemám rada zimu. Slzia mi z nej oči", sťažuje sa spolužiačka, na čo ja reagujem: ,,Zima je dojímavá...ako cibuľa.". Kámoškostrofa ma upozornila, že som dala v 1 školskom článku mylnú info. ,,Toto je návštevníčka blogu, všetci by ste si od nej mali brať príklad! Dena.destra.sk", vykrikujem na šatňu a ukazujem na svoju menovku, kde je adresa blogu a moja hlava :-D.

 

 

Prestávka: Haluzista zabával triedu púšťaním videa, kde sa ,,pária" gumené hračky, jedno z nich bolo myslím aj prasa(=doslovná prasačina). Tie zvuky :-DDDDDDDDDD Ešte polovička žiakov chýbala, bolo menej hluku, tak to bolo počuť na celú triedu. ,,To je rozhranie dospelosti a detstva, detstvo pre hračky a dospelosť vieš prečo.", komentujem.

 

Matika: Učiteľ sa tvári ako keby chcel plakať. ,,To čo sú za kone?!", vzlyká pri pohľade so spolužiačkinho zošita. ,,Však kone sú pekné zvery.", namietam.

 

Prestávka: Idem za učiteľkou SJ ,,Máte radi prasačinky?", pýtam sa jej. ,,Nie.", ona na to. ,,A čo toto prasiatko z FIMA? Záloha za knihu s cvičnými testami zo SJ.", obchodujem. Učiteľka ale povedala, že ona tie knihy už niekomu požičala....,,Vieš, čo to bolo?", pýtam sa Skazy, ktorá pri tom všetkom bola. ,,Úplatky prasačinkami."

 

Nemčina: Mala som voľno, čo som samozrejme musela originálne využiť a robila som si angličtinu, čo som....

 

...Cez prestávku pekne povedala mojej angličtinárke :-D.

 

Biola: ,,Môžem držať *Najmúdrejšiu za ručičky?", pýtal sa Haluzista učiteľky. ,,Môžeš.", učiteľka tentokrát povoľuje, asi by ďalšiu pusu psychicky nezvládla. ,,A dnes sa nebudeme bozkávať?", ozvala som sa. Učiteľka tentokrát ,,šla" po spolužiačke: ,,Mám tu pre teba Liebesbrief.", tým myslela písomku :-D. Potom odpovedala Skaza, ja som jej našepkávala. ,,Za našepkávanie 5!", napomína ma učiteľka. ,,To je nelogické, však predsa, keď našepkávam, tak to viem, a za to mám dostať 5?!", filozofujem. Potom sme kukali rozmnožovanie buniek. ,,Prasačinky.", komentujem :-D. ,,To nie sú prasačinky, je to náhodou krásna vec, ak si neberieš príklad od živočíchov, ale dávaš do toho lásku neberieš to len ako pud.", poúča ma učiteľka. ,,Ja by som povedala, že máme tieto veci vnímať ako človek, nie ako zver a už vôbec nie ako bunka.", dodávam a potom mi napadá ,,To by bola sranda, keby sme sa pri tom priečne delili.". :-D

 

Prestávka: Učiteľka si zavolala spolužiačku a Haluzista: ,,Ja s ňou ostanem, lebo ju mám rád.", čo vo mne vyvolalo žiarlivosť. ,,Ty záletník! Svadba v tom prípade nebude!", ja na Haluzistu.

 

 

Slovenčina: Učiteľka nám vraví, že zajtra bude písomka z literatúry. a vraví, čo máme mať na ťaháku, ja trocha nechápem. ,,Teba dnes chytá úplná mimóza.", uráža ma ,,Si mimo.",sorry, ja som musela jednoducho zareagovať: ,,Ja som FIMO!". xD ,,Si tatar?", pýta sa ďalej. ,,Tatárova je vo vedľajšej triede.", opravujem ju. Inak Tomáš Tatár je v jej rodine :D. Potom sme sa bavili na tému Európska únia. ,,Dali zákon, že nemôžu ľudia predávať krivé uhorky.", vravi učiteľka. ,,Ja ich mám i tak radšej krájané.", môj názor, ,,Ozaj, čo v prípade, ak sa predávajú krájané uhorky?". ,,Na to je špeciálny kontrolór, ktorý ich kontroluje.", učiteľka mi odpovedá. ,,Už viem, čo chcem byť v budúcnosti!", teším sa. ,,Super, buď kontrolórka rovnosti uhoriek." učiteľka na to xD....že uhorka xD...Bola reč spaľovaní toxického odpadu ,,Nesmiete vravieť, že sa vás to netýka...", učiteľka nám dohovára. ,,Tak sa nechám vystreliť na Mars.", vtipkujem. ,,Tam sú lepšie cesty.", dodáva Haluzista(narážka na Haluz na FB - fotka, na ktorej porovnávajú povrch Mesiaca, Marsu a slovenské cesty). ,,Môžem ísť na WC?", pýta sa Haluzista, učiteľka ho nepustila. ,,Môžem ísť na WC namiesto neho?", pýtam sa ja :-D

 

Prestávka: ,,Prečo vykrikuješ cez hodinu?", pýta sa ma učiteľka. ,,Lebo ma nevyvolávate.", dávam logický argument.

 

Povinné doučovenie z matematiky: Mali sme riešiť celý test(20úloh), riešili sme len polovičku a len polovičku som dokázala vyrátať ÚPLNE sama(1úlohu som mala zle a niektoré na ňu naväzovali)...zbohom mozog xD...lepšie sa mi pracuje, keď je nás menej. A bola aj haluz: ,,Pán učiteľ!", volal niekto. ,,Pán učiteľ!", volal niekto iný. ,,Pán učiteľ!", volám i ja, učiteľ ide ku mne. ,,Ja nič, len som chcela zapadnúť do davu." :-DD

 

.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno bolo divné...snežilo xD...a to bolo minimálne 5°C lebo som šla v ľahkej bunde.

 

Drzej sa pýtali, že či vie učivo. ,,Neviem.", povedela. ,,Si v keli.", ja na to. Znova sa jej niečo pýtali a nevedela. ,,Si v dvoch keloch.", ja na to. 3.krát sa jej spýtali, nevedela. ,,Si v kelovej polievke.".

 

Angličtina: Mali sme trénovať dialóg vo dvojici. ,,Pracujte, ste jediná dvojica, ktorú nepočujem, aby trénovala.", napomína nás učiteľka. ,,Skaza hovorí potichu, navyše, nechceme nikoho rušiť.", ja na to, stavím sa, že keby sme trénovali ale že poriadne nahlas, tak by nás tiež upozornila, že sme hluční, ach, tí učitelia...Náš dialóg bol o tom, že dievčisko muselo postrážiť svojho brata, lebo rodičia idú von, ale zároveň bola pozvaná na párty, tak sa nakoniec rozhodlo, že si urobí párty doma. Rodič(ja) s tým bez problémov súhlasil. ,,Ale to je divné, to vyzerá, ako keby skôr ona tebe rozkazovala.", vraví učiteľka svoj názor. ,,Ja mám so svojou dcérou priateľský vzťah, nekecajte mi do výchovy!", ja na učiteľku :-D.

 

Prestávka: Vidím z okna chalana z vedľajšej triedy. ,,Vyliezol z okna, lebo im vyletela loptička.", vraví Kámoškostrofa. Dotyčnému potom podali cez okno ešte stoličku, aby vyliezol naspäť do triedy a, samozrejme, stoličku nechal vonku. :-DDD ,,By ma zaujímalo, či by to urobil aj keby sme neboli na prízemí, ale na 3. poschodí.", vtipne komentujem. ,,Vieš, čo?", pýtam sa Kámoškostrofy, ,,Dám to na blog!".

 

Fyzika: Odpovedali tí, čo dostali za nekompletný zošit päťky(obľúbené slovo učiteľky asi). ,,Ďalší pán na holenie.", vraví a vyvoláva Bielu Pani, ,,Ona je pani!", bránim ju, náhoda xD...,,Mám ťa poprosiť, aby si bol ticho alebo vyšmariť?"(presný text neviem), dáva učiteľka na výber Haluzistovi. ,,Vyšmariť!", ozývam sa. :-D

 

Matika: Zase nič.

 

Prestávka: ,,Dobrý deň!", zdravím učiteľku SJ s desiatou v ruke. ,,Máte chren?", pýta sa ma. ,,Mám plátkový syr.", ja na to. :-D. Potom sme šli kuknúť do triedy(dozorovala), spolužiak žužlal šnúrku z mikiny. ,,Asi je hladný.", komentujem. ,,Daj mu zvyšok desiaty.", radí učiteľka. ,,Chceš?", pýtam sa ho teda. ,,Daj mi pokoj!", on na to, desiata bola teda odmietnutá. ,,On chce pokoj.", vravím učiteľke.

 

 

Slovenčina: Preberali sme vetné členy, priamy a nepriamy predmet. ,,Vodičom udelili pokutu...vodičom nepriamy predmet.", vysvetľuje učiteľka nepriamy predmet. ,,A aj pokutu je predmet.", vravím jej. ,,A udelili je prísudok, ale to nás teraz nezaujíma.", vraví učiteľka. ,,Tak čo nás zaujíma.", vyzvedám. ,,Predmet.", odpoveď učiteľky...hmm...ale veď práve o tom som vravela...celkovo dnes bola nejaká divná, často sa mýlila atď...,,Podmet niečo robí, predmet iba je.", vraví učiteľka a ticho. ,,A pije!", dodávam. ,,Čo?", učiteľku zaujíma. ,,Vodu...a sirup.", odpovedám. ,,Sa nedivím, že si taká divná, keď polievaš kura vodou a potom aj sirupom.", učiteľka narážala na svoju obľúbenú vetu pri vetných členoch - Babka pečie kura. Kontrolovali sme PZ, bola tam fotka dvoch ťuťmasov na skalách a mali sme k ním písať vety s príslovkovým určením. Dlhá tam napísala nejaké citáty o marihuane xD.

 

Prestávka: ,,Nesmiete ma tak ponižovať, keď sa pýtam, aj keď sa pýtam samozrejmé veci, opakovanie je matka múdrosti.", okrem hlášok som sa cez hodinu pýtala aj ohľadom učiva, veci, ktoré sú učiteľke samozrejmé a asi nevie dobre pochopiť, že ja, žiačka, ich ešte nemám úplne v krvi. ,,Ja viem, ale potom mám strach, že si na to všetko zabudla a na Monitore budeš mať správne iba 2 odpovede.", učiteľkin pohľad. ,,Meno a priezvysko...a ešte možno pohlavie.", napadá mi, čo pobavilo učiteľku :-D.

 

Geografia: Písomka. ,,Času máte, koľko chcete.", vraví nám učiteľka. ,,Takže celú hodinu...nie, dorobíme si písomku na 2. hodine.", špekulujem....Zase chorľavé obdobie, každý posmrkuje, čo pekne počuť, keď je ticho. ,,Prečo všetci plačú?", pýtam sa učiteľky, vyznelo to tak. :-D Alebo sa niektorí žiaci začali pri písomke len tak z ničoho nič smiať...Po zozbieraní písomiek vravím učiteľke ,,Vidíte, akú majú radosť, že ste im ju dali, aj vy sa tešíte?" ,,Choď si sadnúť.", učiteľka nereaguje na moju otázku. ,,Beriem to ako nie!", vravím ani neviem prečo nadšene. Potom sme riešili PZ. Bola otázka, aký štát je pre Slovensko najdôležitejší obchodný partner. ,,Uzbekistan!", napadá mi odveci :-D.

 

Chémia: Svetlo bolo zažaté iba vpredu. ,,Spravíme si čiernu hodinku?", pýtam sa učiteľky. ,,Nie.", odpovedá. ,,Ste rasista!"...jo jo, uťahovať si z BIO/CHEmikárky, sedávam na hodinách prakticky za katedrou, tak mám x príležitostí xDDD...Učiteľka rozsádzala, Haluzista mal sedieť pri Najmúdrejšej. ,,Môžej ju držať za ručičky?", pýta sa učiteľky. ,,Nie," učiteľka nesúhlasí, ,,jedine, žeby si prišiel ku mne, my sa môžeme držať za ručičky.". Haluzista k nej pribehol a chytili sa za ručičky. Samozrejme, ja sedávam s učiteľkou, takže som z druhej strany pribehla tiež a tak sme sa všetci traja držali pred celou triedou za ručičky. Učiteľka dala Haluzistovi pusu na líce a potom sme si išli sadnúť, trieda sa pýtala, že prečo som ja nedostala pusu. ,,Lebo Deniska by odo mňa nechcela.", vysvetľuje učiteľka. ,,Ale chcela.", namietam, som pre každú haluz, tak mi učiteľka dala pusu na líce a trieda nám tlieskala :-DDD Prečo sa mi toto nemohlo stať na angličtine minulý rok?!