Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(13.2.)Deň po školskej diskotéke, za deň jarné prázdniny, piatok 13., v škole Valentín, strašne husto dnes bolo.

 

Ráno som videla PoPo a ešte 1 spolužiačku vo valentínskom outfite, normálne, keby som sa lepšie nepozrela, tak by som ich nespoznala, hlavne PoPo, ktorá bola chlap :-D.

 

Chémia: Hyperaktívny Čvirik na začiatku hodiny poprosil učiteľku, aby sme napísali, keďže je zajtra ten Valentín. Podarilo sa mu to! Okrem toho sa učiteľka pýtala na to, odkiaľ berú rastliny energiu. ,,Čo majú lyžičku a ňou si naberajú cukor?", ,,Áno!", Haluzista súhlasí :-D.

 

Prestávka: Kopala som si s Hyperaktívnym Čvirikom a Najmúdrejším látkovú loptičku, samo o sebe to bola haluz. Spýtala som sa Hyperaktívneho Čvirika ,,Ako to robíš s tou učiteľkou(CHE)? A vedel by si vybaviť aj voľné hodiny?".

 

Angličtina: Bol dotazník, napríklad pýtalo sa na hudbu, či máme vlastný MP3 a aké je jeho meno (WATA FIMO?!). Alebo na zvieratká. Dozvedela som sa, že Múdra má koňa :-D. Najmúdrejšia hovorila o svojom psovi. ,,I fed up him at...", ,,Nemôžeš povedať fed up, to by nevyznelo, ako nakŕmila, ale že ho máš dosť.", upozorňuje ju učiteľka. ,,Možno aj to.", vtipkujem. Sedela som trocha ďalej od pani asistentky a Skazy. ,,Bojíš sa pani učiteľky?", pýta sa ma Skaza. ,,Teba.", ja na to. Po hodine som dala pani asistentke bonbonieru :-).

 

Prestávka: Spolužiačka mala šaty a merala si obvod pása ružovým metrom, ktorý vyzeral ako ,,Pekný opasok.", uťahujem si :-D.

 

Fyzika: Ko koncu hodiny som čosi rátala a Hyperaktívny Čvirik mi povedal ,,15,5 deleno banán.", ja som to bleskurýchle a bez kalkulačky vyrátala a povedala výsledok: ,,Jahody!" :-D.

 

Prestávka: Pani učiteľka mi tiež priniesla ,,bonbonieru"(čokoládky každá zvášť zabalená). Kvôli mne ich išla cez voľnú hodinu kúpiť :-). Ja som ich...

 

Matika:...rozdala triede. PoPo ešte potom pribehla a chcela si niečo pozrieť na obale. ,,Čo, kukáš kalórie?". Ona naozaj kukala kalórie, už je ako ja :-D. Ozaj, matika bola suplovaná bývalou CHE/FYZ učiteľkou, učiteľ jej dal úlohy s výsledkami, no učiteľku zaujímala fyzika v zadnej lavici, tak som výsledky úloh čmajzla, prepísala a na papier napísala ,,Ďakujem, anonym." :-D. Kecala som so Skazou, mala nervy na 1 osobu. ,,Ja, keď ho uvidím, tak!", zobrala hláškovník a natrhla ho :-DDDDDD, ja som ju s ním potom skoro zmlátila.

 

Prestávka: Haluzista dostal valentínku, kde mu nejaká dievčina vyznáva lásku, neónovou fixkou mu píšeako ho miluje, aké má pekné nohy a že ho chce v posteli :-D. Haluzista si myslí, že som to písala ja, ja som mu zo srandy trepla, že hej :-D.

 

Slovenčina: Písali sme. Učiteľka povedala ,,Vytiahni si svoje šťastné pero...", ako vždy pred písomkou. ,,Ja som si ho zabudla doma.", vtipkujem, ale hej, dnes som písala iba čiernou(a zelenou), modrá bola doma. ,,Je koniec 9. ročníka a ty ešte nemáš svoje šťastné pero, a čo stredná a výška, nutne potrebuješ šťastné pero.", učiteľka lamentuje. Jasné, dovtedy sa mi to pero i vypíše xD. Ale k písomke. Tentokrát to ale nebola sľúbená písomka na umelecké jazykové prostriedky, ale sloh na tému čo je nešťastie,,Podľa mňa, keď prebehne čierna mačka pred auto, tak to znamená len jedno, že tá mačka niekam ide.", niekto napísal ,,Hej, na nejaké tajné mačacie miesto.", dodáva učiteľka. ,,Sledujme ju.", napadlo mi. ,,Dobrý nápad, ak nebudete vedieť, čo robiť cez prázdniny, sledujte mačku.", super nápad dala učiteľka :-D. Po zbieraní slohov Haluzista začal s valentínkou a obvinil spolužiačku, že to bola ona, čo to písala, aj učiteľka si myslela :D. ,,Chceš vrátiť papier a napísať tam, že nešťastie je mať *Haluzistu v triede?", špásuje učiteľka :-D.

 

5. hodinou sa končilo vyučko, teda dievčatá isto, TV odpadla. Potom už len ja a Skaza v triede až do doučka.

 

Viete čo? Skaza chce ísť na tú školu, na ktorú som chcela ísť ja pred gymplom!!! .... .... bodky.....viac k tomu netreba čo písať...

 

Cez 6. hodinu sme boli so Skazou samy v triede, robili sme haluze. Skaza robila akrobatické kúsky, chodila po laviciach, radiátoroch atď., bála som sa, že spadne a bude na mňa zle, lebo som bola jediná v triede s ňou. Ten nezmar to prežil. Kreslili sme rôzne veci na tabuľu:-D. Hrali sme sa na nemenovanú učiteľku a žiaka. Skaza bola učiteľka GEO a prikázala mi napísať na tabuľu všetky kraje na Slovensku a mohla som používať skratky, tak ja že ,,B.kraj, T.kraj, T.kraj...", Skaza chcela T.kraje odlíšiť, tak som pridala 2. písmenko, no TRnavský a TRenčianský kraj, nie moc výhra na rozlúšťenie, že ktorý je ktorý :-D. Skaza bola strašne drzá(keď bola žiak) :-D. Napísala na tabuľu KRAVA, potom prišiel do triedy Najmúdrejší a Hyperaktívny Čvirik, nechcela som, aby to vyznelo divne, tak som k nápisu nakreslila kravu...spomenula som si na tú ,,bonbonieru", čo som dostala, bola značky Milka ,,Podobá sa?", zobrala som obal a priložila ho k môjmu nepodarenému nákresu kravičky Milky :-DDDDDDDD

 

Chcela som ísť domov pred doučkom, najesť sa, ale Skazu som nechcela nechať samú, veď zajtra je Valentín. Tak som na doučku z matiky bola hladná,...Bolo 20 otázok, robila som TEST 7. Piatok 13. ukázal svoju silu niektoré veci som nevedela. Keď som si kontrolovala odpovede, mala som všetko zle...zistila som, že kontrolujem výsledky TESTU 1 :-D, potom som skontrolovala ten správny test a mala som správnych iba 50% :-/ (mávam okolo 80%). ,,Áhááá, už viem, prečo som nevedela ten test.", vykríkla som. ,,Piatok 13.?", učiteľ sa pýta. ,,Vy ste telepat?". Ja na to.

 

Domov som prišla neskoro a rodičia sa divili, že kde som tak dlho. Foter sa ma spýtal: ,,Ty budeš v tej škole aj nocovať, čo chceš byť génius?", ja na to ,,Ja mám pocit, že tam skôr degenerujem.", dokonca som bola tak mimo, že aj to slovo degenerujem mi musel foter napovedať. Mama okomentovala: ,,Ja som myslela, že prídeš domov mŕtva.", jasné, logické ako ananás. :-D

 

Ale šiestaci sa mali fájn, boli v TV súťaži!!!...Ale i tak nemali dobrý piatok 13., lebo tam boli včera.xD Neviem sa dočkať, kedy to bude RTVS vysielať. :-D

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Po týždni a pol znova do školy. Všetci sa čudovali, že som predsalen na tie 2 dni do školy prišla. Dokonca by som aj mala konšpiráciu, že si vymýšľajú hlášky iba keď mám byť v škole, aby boli viditeľní na mojom blogu (to už je len výhra), lebo dnes ma nečakali a aj hlášok bolo málo...neva :-D

 

Spoznala som Skazinu mamu, strašne sa podobajú na seba :-). Aj je to celkom milá a vtipná pani, zavtipkovala, že prišla preto, lebo Skaza niečo vyparatila, to by som jej aj verila, ale potom povedala, že to bol žart.

 

Matika: Učiteľ chýbal, suplovala parťáčka školskej psychologičky. Postihovi vymetalo (ako vždy), mykal so sebou, spieval atď...,,Pani učiteľka, *Postih potrebuje odbornú psychologickú pomoc!", upozorňujem učiteľku. ,,Prichádzam za tebou ako odborná psychologická pomoc, napíš si poznámky...", dohovára mu učiteľka a Postih sa tlemí...

 

Nemčina: Bola som s pani asistentkou vo vedľajšej triede. Šla som si sadnúť na stoličku k nej, zistila som, že je prelomená...zobrala som si druhú, tiež bola prelomená...tretiu som nezobrala, lebo aj ona patrila do partie prelomených stoličiek, tak som si zobrala až štvrtú :-D. Divné...

 

Prestávka: ,,Tú fotku si zabila.", chváli mi Haluzista pohľadnicu, akú som mu urobila na narodeniny(fotomontáž). ,,Hlavne, že ty žiješ.", jo, ja doslovná :-D.

 

Biológia: ,,*Hyperaktívny Čvirik, pošlem ťa na Sibír.", hreší ho učiteľka, lebo vyrušoval :-D

 

Slovenčina: Bola minipísomka, úlohy boli nasledovné: 1. Napíš svoju obľúbenú farbu. 2. Napíš druhú svoju obľúbenú farbu. 3. Napíš tretiu svoju obľúbenú farbu. 4. Nevieme vybrať farbu na absolvenstké tričko.(urč slovné druhy). Nejako pri 2. úlohe sa spolužiačka otočila. ,,Neodpisuj!", vyznelo to komicky, vzhľadom na zadanie úlohy. :-D Učiteľka načrtla na tabuľu tričko. ,,To čo je za trojnožec?", pýta sa Haluzista. Potom učiteľka k tomu tričku nakreslila tvár, divnú tvár. Niekto povedal, že to je triedny. ,,Podľa mňa to je skôr *Haluzista.", vraví učiteľka. ,,Mne viac vlasy stoja.", haluzista namieta. ,,Tebe stojí niečo iné, len nie vlasy.", učiteľka namieta. Aj mne stojí...rozum sa mi nad tým zastáva...asi tak xD. Tú písomku nechala učiteľka tak a ,,To bola rozcvička, teraz ideme písať ozajstnú.", tá učiteľka si s nami robí, čo chce. Mne písomku učiteľka oznámkovala(mali sme si dať dobrovoľne, ale chýbala som), mám 2, ale zabudla ju zapísať :-D, možno ešte zapíše. 

 

Prestávka: Hádzalo sa papierové lietadielko, Najmúdreší ho hodil a vrátilo sa k nemu. ,,Bumerang.", To lietadielko bolo divné, naozaj ako bumerang xD, divne letelo. Trafilo aj Haluzistu. ,,Si príťažlivý.", vravím mu ako vysvetlenie anomálneho vychýlenia z dráhy.

 

Videla som triedneho/matikára. Hrozný pohľad, bol v športovom a tie obtiahnuté nohavice, :-D bol na lyžiarskom, keby bol môj inštruktor, tak si ho pomýlim s lyžiarskými palicami :-D. Jeho dlhé a úzke nohy by mu závidela každá žena :-D.

 

Diskotéka: Hej, čítate správne, bola školská diskotéka. Triedny bol bodyguard, aj som s ním stihla prebrať písomku z matiky :-D. Vo vesťáku dozorovali učiteľky a školská psychologička, ktorá sa tiež divila, že už nie som chorá. Hopsalo sa tam, púšťali na nás rôzne dymy xD. Moja prvá skutočná diskotéka, na ktorej som bola dlhšie ako 5min. No potom som zistila, že mamička sa mi hackla na FB a v mojom mene písala do chatu našej triedy, písala tam, že je Denin administrátor, potom sa i priznala, že je to ona (moja mama), no Brva jej to neveril. Tak som šla domov to vybaviť. 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

 

(ty jo, dokonca aj to Wonka sa foneticky podobá na priezvysko triedneho, dosť kecom, zdroj obrázka)

Dnes plno žiakov jedlo sladké :-D. Aj ja som mala od mamy pribalený k desiate plnený rožok, no nechcela som ho zjesť, viete, krásna línia sa ťažko udržiava, obzvlášť, keď ju zatiaľ nemáš :-D.

 

Kámoškostrofa mi povedala, že skoro infarkt chytila, keď čítala môj blog a videla moju fotku vyretušovanú na smrtku (xDDD) :-D. Mama sa jej pýtala, že či ju ešte ten blog baví čítať a ona povedala, že áno :-) Ďakujem :-).

 

Chémia: Učiteľka povedala ,,Koláč(ten, čo žiaci piekli na varení na podplatenie) som nejedla, ale našla som si odkaz od Kubka...a Maťka.", nehrabalo jej, naozaj mám v triede spolužiakov s týmito menami :-). ,,Maťko a Kubko!", napadla mi táto... ,,Pekná rozprávka.", komentuje učiteľka ,,V realite je ešte krajšia.", ja na to :-). Znova sa pýtala otázky na celú triedu a hlásili sme sa iba ja a Najmúdrejší, až mi to bolo komické :-D. Na tabuli boli ešte úlohy z doučovania z matiky a učiteľke sa páčilo písmo triedneho. ,,Má pekné písmo, škoda, že sa nedá čítať.", komentujem :-D

 

Angličtina: Suplovaná bývalou učiteľkou, ako staré časy zo 7.ročníka typu ,,Miluj svojho angličtinára, nie každý ho má! Ja mám angličtinárku...a angličtinára i tak milujem!"-(Dena Hviezdička, 2013). Mali sme vymýšľať vety, čo by sme (ne)robili v určitých sitáciach. ,,If my friend won a lot of money, I would not kill myself.", bola moja veta ,,And I would not kill himself." ,,To máš zle nemôžeš zabiť himself, to môže iba on, ty môžeš zabiť iba him.", vysvetľuje učiteľka reflexívne zámená. ,,Vy ste práve povedali, že ho môžem zabiť! To sa povie!", beriem to doslovne. ,,Toto na mňa neskúšaj.", učiteľka :-D. Potom sa písalo na tabuľu perom a ja som si sťažovala, že tečie atrament, na tom by nič nebolo, keby to nebola interaktívna tabuľa. ,,Aj perá killuješ.", vraví mi učiteľka. Ešte si teátralne umyť interaktívny atrament a môžem si sadnúť :-D.

 

Prestávka: ,,Chceš sa so mnou zahrať?", prišiel ku mne do lavice Haluzista. ,,Áno, môže byť, ako?" ,,S prstami.", povedal ten na prvý pohľad nevinný človek. Mne napadli rôzne dvojzmysly, tak som to rýchle ukecala na ,,Ťap-ťap-ťapušky?". :-D

 

Fyzika: Opakovali sme príklady a museli sme ampére premieňať na miliampére. ,,Milý Ampér, on moc milý nebol, bol skôr divný.", zase ja slovné hračky :-D. Haluzista vytiahol mobil. Učiteľka mu ho chcela zabaviť. On jej ho nechcel dať,,Tak píšem poznámku!", učiteľka sa mu vyhráža. ,,Kľudne.", Haluzistom to ani nehne...je to rebel!

 

Matika: Písali sme, učiteľ rozsadzoval. Hyperaktívny Čvirik si mal sadnúť k spolužiačke, ale nechcel, sadol si radšej ku mne :-D. Boli sme vzadu, tak mohol pekne odpisovať, a viete čo? Odpisoval, mala som to všetko dobré(aspoň výsledky, písala som si popísomkový ťahák na kalkulačku a výsledky sa zhodovali s tým, čo vravel učiteľ) a i tak mal dobre iba 1 z troch príkladov :-DNeviem, čo si mám o tom myslieť. :-D. Asi nakoniec neodpisoval, iba tak špásoval, slušňák :-). Ale spolužiačky vpredu nemali to šťastie ,,Daj spolužiačke viac priestoru na pracovanie.", naznačuje učiteľ spolužiačke, aby sa odsunula, aby neopisovala. ,,Ona najlepšie vie, koľko priestoru chce.", prihováram sa :D...Učiteľ dal opraviť písomky PoPo, Najmúdrejšou, Múdrou a Dlhou, pýtal sa triedy, kto si chce nechať nimi opraviť písomku, ja som súhlasila, nech je haluz snáď nebudem mať 5, trocha sa bojím hodnotenia PoPo :-D, ale ostatné dievčatá na ňu dohlialdli :-). Ku koncu hodiny nás upozornil, že cez prestávku nebudeme môcť ísť na obed, až po vysvedčení, Srdiečko si sťažovalo, že má hlad. ,,Ja mám ešte 1 desiatu.", ozvala som sa. ,,Vidíš, Denisa si s tebou rozdelí desiatu.", vraví učiteľ. :-D

 

Prestávka: Skutek utek! Srdiečko rohlíček nechcela, tak som ho ponúkala celej triede. ,,Nie je to otrávené!", vravím. Aj triednemu som ho ponúkla. Niekto mi poradil, nech skúsim v iných triedach. Šla som v tom zápale s vypnutým mozgom do 9.a, nechceli, šla som do 9.c, tam bolo dosť ticho a keď som tam len tak vtrhla s tým, či niekto nechce desiatu, tak to bol dosť ehm....trapas? xDDD

 

Vysvedčenie: Vonku sa roztrhlo nebo a snežilo ako o život, romantika. :-) Učiteľ vravel znova aj o zákone proti mobilom v škole a to, že ak uvidí nejaký mobil, tak ho dá do trezoru a vyzdvihnú si ho až rodičia. ,,A to budú chcieť rodičia tak často chodiť do školy?", pýtam sa :-D. Potom sa rozdávali vysvedčenia a Drzá chýbala, tak chcela Dlhá pre ňu zobrať vysvedčenie ,,Mám od nej SMS, že môžem.", vraví, ,,Tak ukáž!", učiteľ na to. ,,Nemôžeme používať mobil.", obrátili sa žiaci proti učiteľovi. Dobre mu tak! Siedmi žiaci mali samé jednotky, dosť, nečakala som až toľko, hlavné je, že som medzi nimi :-). Niektorým aj tlieskali, keď im učiteľ dával vysvedčenie. Najviac to asi prežíval Postih, ktorý zakaždým tlieskal ako taký postih. Najväčší potlesk získal Brva, čo je logické ako ananás, lebo mám pocit, že aj prepadá. :-DDD A to vysvedčenie je vlastne len výpis, nikde sa nemusí dávať, je tam iba bezcenný podpis triedneho, žiadna pečiatka atď...originál je inde.

 

Po vysvedčení sme boli so Skazou samy v triede, trocha sme kecali. Skaza predvádzala pri oknách akrobatické kúsky: Držala sa kľučky okna a liezla na parapet/radiátor, až sa okno otvorilo, našťastie bola zábana a neotvorilo sa celé a Skaza nespadla a nezabila sa. ,,Tie vločky vyzerajú ako perie.", povedala. ,,Ja mám antialergickú perinu, tá vyzerá vo vnútri asi inak.", jo, celá ja. :-D. Chcela vidieť moje vysvedčenie, tak som jej ho ukázala, uvažovala, či si ho nezoberie domov a neukáže rodičom :-D. Potom sa ma pýtala, či som niekedy...jemnejšie povedané...sa zbavovala panenstva,,A keď nie?", odpovedám. Ona to potvrdila moju odpoveď. ,,Len aby.", podpichujem ju a ona začala, že som to oné s Brvom...to bola naháňačka po celej triede :-D. Ona mi čmajzla pero a chcela ho vyhodiť von oknom. Ja som jej čmajzla celú tašku a bežala na WC sa schovať, nevedala som, že tam budú spolužiačky, tak sa isto divili, čo to :-D.

 

Doučko z matiky bolo celkom ok, cestou domov už bola vonku kalamita a za pár minút mi zasnežilo peňaženku, ktorú som držala v ruke, ale najväčšia sranda sa udiala až doma (Domov, to je základ srandy!)

Mama chcela vidieť polročné vysvedčenie a ja som zistila, že som ho stratila. LOL xDDD, len mne sa môže stať, že stratím polročné vysvedčenie!!! :-DDD. Asi si ho zobrala Skaza, samozrejme, omylom. Asi ho zabalila medzi svoje dokumenty(lebo vtedy som ho naposledy videla), tak, keď ho už má, môže ho pekne ukázať svojim fotrovcom, ale nech mi ho potom láskavo vráti...alebo nie, nech je haluz.

 

A plnený rožok? Ten dám fotrovi, nech aspoň sladkosť má, keď už nie vysvedčenie, on si nemusí strážiť líniu(aj tak mu to nepomôže) :-D.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Selfie v paneláku, reklama na cirkus :-D, snáď nemysleli náš byt :-DDD

Toto nebude tradičný školský článok. Celý týždeň som doma, ale i tak sa haluze dejú. Píše sa mi celkom v pohode, v porovnaní s mojím hlasom...čo už, aspoň máme voľno, že? Som doma až do stredy, potom 2 dni do školy a prázdniny (načo tie 2 dni?). V utorok (1. vyučovací deň po polroku) som využila 1 deň voľna, na ktorý má žiak právu raz za pol roka, hneď na začiatku polroka.. bravo mi xDDD. Ale dnes u doktorky ma doktorka vypísala od utorka, takže možno mi tá dovolenka ešte zostane :-D. A aby bol tento článok aspoň trocha o škole, poviem haluz: Keď sme pri tých snoch, dnes sa mi snívalo, že sme mali za triednu znova tú istú učiteľku, čo na 1. stupni, ale tú druhú, tú čo nás mala 3-4ročník, tá o ktorej vravím, že bola taká super(narozdiel od prvej :-/, nepozravujem). Snívalo sa mi, že sme mali v triede 2 Kámoškostrofy :-DDD(tú už pozdravím, lebo na môj blog chodí pravidelne :-). A teraz, ver, never, realitné haluze(a nemyslím nehnuteľnosti): Foter zaniesol Hyperaktívnemu Čvirikovi prácu, ktorú som mu robila, no keď mu ju dával, na Hyperaktívnom Čvirikovi boli vidieť, že má z fotra smrtelný strach v očiach :-D. Totižto v nižšej triede som mala trocha problém s chalanmi(aj s ním) a foter išiel za nimi.(a nie, nebol to milostný problém :-D). Asi si to zapamätal, alebo jednoducho foter navodzuje strach od prírody...A ešte 1 hlášku, ktorú som čítala na blogu môjho bývalého angličtinára. Tiež bol chorý(ako ja, sme si súdení) ,,Pán učiteľ, zakašlite na mňa, chcem byť chorý.", povedal mu 1 žiak. On to spomenul v článku o tom, že si máme vážiť zdravie, to je pravda, no nebola som tam, tak to možno(dúfam) ten žiak nemyslel vážne. 

 

P.S.

Mimochodom, nezvestné polročné vysvedčenie sa našlo, naozaj ho má Skaza :-D.

 

P.S.

Zistila som, že Najmúdrejší bude reprezentovať našu školu v krajskom kole geografickej olympiády, gratulujem :-)

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(zdroj obrázka)

Matika: Len ja a Najmúdrejší sme šli za učiteľom s tým, že sa nám podaril vyrátať príklad, ktorý dal na DÚ, síce je to divné, lebo výsledky sme písali aj do FB skupiny našej triedy, spolužiaci sú asi aj leniví to opísať :-Dalebo sa nechcú chváliť cudzím perím. Dostali sme 1 :-). Pán učiteľ, keď vysvetľoval postup, ako som na výsledok prišla, tak vravel, že je to chvályhodné :-). Byť jedinečná v dobrom slova zmysle je super :-)...Na hodine sme rátali slovnú úlohu o kanáli, ,,Ako mestský kanál, keď sa vypustí...", časť vysvetľovania učiteľa. ,,Sú v ňom autá.", Postih dopovedal :-D.

 

Nemčina: Šla som za pani asistentkou, ktorá suplovala piatakom. ,,Choď radšej do triedy a povedz učiteľke, nech ti dá nejaké úlohy.", vraví mi. //A Denička, drž zobák, lebo nebudeš mať voľno//, jasné, svoj vnútorný hlas som neposlúchla. ,,Podľa toho, čo mi povie.", upresňujem. ,,Nie, povieš jej, nech ti dá nejakú robotu.", vraví pani asistentka. ,,Nedám si gól vo vlastnej bránky!", ja na to, lebo som pozadu, lebo som často chýbala, tak moc nerozumiem tomu, čo už preberajú žiaci. Nakoniec som to v triede učiteľke odkázala a učiteľka mi dala na hodine napísať o svojom dni. To som mala za chvíľu, tak som sa učila chémiu. Potom som šla za pani asistentkou a keď som jej dala ten text, čo som napísala...,,Ak by ste potrebovali, mobil mám v triede, viem, nemá sa využívať, ale ak by ste z môjho textu chytali infarkt, už by to i tak bolo jedno.", vtipkujem :-D, pani asistentka ma krotí. Nakoniec to dopadlo tak, že som tie nemecké vety musela pani asistentke prekladať do slovenčiny, lebo moja nemčina je tak divná, že hoci pani asisntekta vie parádne nemecky, nerozumela môjmu textu :-D, jedinečné xD. Povedala mi, že mám dať viac časov do textu, že o koľkej sa učím a tak. ,,Ale ja sa každý deň učím inokedy, však žiaci, kto z vás sa učí každý deň v rovnakú hodinu?", obraciam sa na triedu, teda pokúšam sa, ale asistentka ma zastavuje, aby som ich náhodou nerozdivočila a nerozptyľovala v učení...grr...neva xD

 

Bioĺógia: Iba ja, Najmúdrejší a Srdiečko sme mali tabuľku z praktických aktivít. Minireferáty nemala ani Srdiečko. Ja by som i bola jedinečná, ale Najmúdrejší je tiež...mali by sme sa dať dokopy xDDD...dobre, dosť! :-D Preberali sme živočíchov, ktorí vydržia byť potopení aj 5h bez nadýchnutia. ,,To dokážu aj ľudia, ak umrú.", špekulujem :-D. Niekto viackrát po sebe kýchol už niekoľkýkrát dnes. ,,Čo je to tu dnes?", divím sa. Haluzista sa otočil a povedal ,,Chrííípka.", xD, keby ste ho videli :-D. A žiaci sa snažili podplatiť učiteľku koláčom, ktorí dnes varili na varení, aby nepísali :-D, jedinečné podplácanie :-D.

 

Slovenčina: Brva si chcel sadnúť ku mne, no Hyperaktívny Čvirik ma pozval do svojej lavice, tak som sedela úplne vpredu. ,,Hlavne to urob rýchlo, toto nie je hodina sťahovania.", napomína ma učiteľka. Hyperaktívny Čvirik je ten typ človeka, pri ktorom nemusíš ani kecať a o zábavu máš postarané, ako sa na mňa díval :-DDD. Nevedel učivo, ktoré bolo 2 metre od neho na tabuli. ,,Nevidíš tam alebo čo?", pýta sa ho učiteľka. Ja som mu požičala okuliare, LOL, keby ste videli, ako v nich vyzeral vtipne :-D, len rozmazano, poprvé, čo som niekomu požičala svoje okuliare!(Hyperaktívny Čvirik sa tým stal jedinečným človekom xD) :-D Potom odpovedala spolužiačka, ktorej som trocha našepkávala. ,,Prečo si trafila správnu odpoveď až na 6. pokus?", pýta sa jej učiteľka. ,,Lebo až vtedy som jej začala radiť.", ozývam sa. Dnes má meniny Alfonz, tak chce Hyperaktívny Čvirik, aby sa volali jeho deti. ,,Dámy, pozor na neho, on už plánuje, ako sa budú volať jeho deti.", učiteľka haluzí. ,,A chcete vedieť, ako sa budú volať moje?", pýtam sa jej. Nechce, ale Hyperaktívnemu Čvirikovi som to i tak povedala ,,Mahulena a Jáchym.", ,,A Alfonz.", doplnil ma, buďto chce vychovať generáciu Alfonzov, alebo chce mať so mnou dieťa, neviem, čo ma desí viac :-D. Bola veta ,,Neďaleko chalupy...", ,,Zakopali psa.", dopovedal Haluzista. ,,Tak tam je pes zakopaný!", ozývam sa. ,,Sa stala vražda.", dopovedala PoPo, všetci sa na ňu pohoršene pozreli :-D.

 

Prestávka: Bola haluz. Brva fotil Selfie so mnou :-D, potom aj z diaľky a ja som sa mu vkuse pchala do záberu :-D. Potom sme sa začali podpichovať a on ma naháňal a divne pri mne dupotal. Skaza sa čudovala, že prečo sa musíme podpichovať a že je to láska, ale našťastie to povedala až na chodbe, kde to nepočul. Začala som ju naháňať. :-D Začala ma volať jeho priezvyskom, ja ju priezvyskom matikára, mňa volala priezvyskom (bývalého)angličtinára atď. Okolo šla PoPo ,,*PoPo nevyzerá moc nadšene.", vravím Skaze. ,,Čo to si vravela o mne?", ajaj, PoPo ma počula. ,,Že dobre vyzeráš, som z teba nadšená.", klamem, muhaha :-D. Učiteľka nás upozornila na zákaz mobilov. ,,Toto je posledná hodina pred triednickou!", bránili sme sa...A vyriešila sa aj záhada Postihovho plynového útoku na dejepise, zvuky robil rukami. ,,To je hrozné z tebou, že nevieš ani poriadne vypustiť vetry a musíš iba napodobňovať.", uťahujem si z neho :-D. Jedinečné :-D.

 

Triednická: Kým prišiel učiteľ, Brva ma vyzval, aby som šla štvornožky ako pes. ,,Prv ty.", vravím mu a on to normálne, teda skôr nenormálne, urobil. Robil krátke a rýchle kroky, podivín :-D. ,,A teraz ty.", Brva trvá na svojom. ,,Ja som inteligentný(jedinečný) pes, ja chodím po dvoch.", dostala som ho. Potom prišiel triedny a začal vravieť o jedinečných zmenách v šk. poriadku - zákaz mobilov...

 

A ako to vlastne končí všetko jedinečné? No predsa skončí to na blogu :-D