Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(zdroj obrázka)

Možno ste vo včerajšom článku čítali, že v škole zakazujú mobily(aj cez prestávku!). Niektorí sú na tom až tak zle, že sa pokúšali o samovraždu. Teda...keď som šla ráno do školy, dávajúc si pozor, aby som sa nešmykla, a videla som asi štvrtákov sa úmyselne šmýkať na ľade, nemohla som im pozdraviť inak, ako ,,Ahojte, samovrahovia!" :-D. Alebo môj včerajší smrtkovský výraz naozaj niekoho zabil - humor na vyučku, to né!!! Dnes ho bolo málo.

 

Slovenčina: Učiteľka sa pýtala, koľkí prídeme na doučko ,,7? To je ako 7 statočných.", vtipkuje učiteľka. Hej :-D. Potom sa zvrtla reč na to, že by som sa mala prihlásiť na bojové umenia. ,,Dáš si dole okuliare a nič sa ti nestane.", vraví mi učiteľka. ,,To nič neuvidím.", rozmazane v tom vidím problém. ,,Aspoň ich neuvidíš.", učiteka si vysvetľuje. LOL, ja chcem ešte žiť!

 

Matika: Mŕtvo...žiadne extra hlášky...len učiteľ vravel, čo bude na písomke a vravel veľa tém ,,Už by ste mohli prestať.", vraví mu PoPo.

 

Cez prestávku som konečne zistila podstatu zákazu používania mobilov - aby žiaci viac komunikovali medzi sebou,,Oni sa vôbec naživo nerozprávajú.", vraví pani asistentka. ,,Náhodou, cez hodinu sa dosť rozprávajú, ale vtedy ich zase zastavujete vy.", ja špekulujem. Učiteľom nevyhovieš.

 

Dejepis: Polovica triedy bola preč, na prednáške pre žiakov, ktorí pôjdu na priemyslovku a tak...

 

Angličtina: Keďže som mala hotové úlohy ešte včera na vyučku. Ulohy, ktoré sa mali dnes robiť na suplovanej hodine + DÚ, ktorá sa mala oficiálne dať dnes, tak som šla domov.

 

Cestou domov som videla, že aj škola má vyrážky, asi ovčie kiahne...žiadnu paniku. Žiaci sa guľujú a darí sa im trafiť aj múry školy, snehová guľa tam ostane rozplesnutá a to vyzerá ako vyrážka :-D

 

Doučko zo SJ: Rada: Po vyučku nechoďte na WC, ja som dnes vyšla z kabínky a videla som dvoch robotníkov ,,Ale toto je dámske WC.", vravím im. ,,My vieme, nám sa tu páči.", odpovedajú. Inak asi žiadni úchylovia, oni tam niečo opravovali a mysleli si asi, že po vyučku tam nikto nebude...Haluzista mi dal nálepku. Potom kecal so spolužiačkami. ,,Ty si mi neverný?", pýtam sa ho. Spolužiačky začali, že ony s ním chodili skôr. Casanova je to :-D. Kukali sme videá s jeho psom. ,,Ako sa volá?", sa ho pýta spolužiačka. ,,To hovorím iba dôverným osobám.", Haluzista na to. ,,Ale veď my sme tvoj hárem.", vravím mu :-D...Spolužiačka podplácala Haluzistu. ,,Poviem ti tajomstvo.", napla som ucho ,,Tebe nie." ,,Neva, *Haluzista mi ho i tak povie." a Haliuzista pohotovo ,,Choď preč!", vybuchla som od smiechu, keby ste ho videli. :D. Potom sa vetralo a spolužiačka si sťažovala, že je jej zima. ,,Ako ti môže byť zima, keď si pri mne?", Haluzista zase haluzí :-D. Potom bolo doučko. ,,Mám vás tak rád, že idem preč.", vraví Haluzista učiteľke. Doučovali sme sa...učiteľka otvorila dvere a kukala do vedľajšej triedy, kde bol Haluzista s nejakým dievčaťom. ,,Teraz sa tam rodí nový život?", pýtam sa učiteľky. ,,Neviem, mám také obavy.", učiteľka na to :-D. Po chvíli prišiel Haluzista a povedal: ,,Som späť." :-DDD Strašne je podarený :-DDD. Ku koncu hodiny som uvažovala ,,Učitelia vravia žiakom, aby si vyložili stoličky, no oni si ich sami nevyložia...ŠKOLA JE NESPRAVODLIVÁ".

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

 

Ja skoro celá v čiernom(tmavošedom), do toho depresívny výraz, hotová smrtka, ale kosu som nemala v škole, maximálne mi bola kosa :-D.

 

Angličtina: Učiteľka povedala, že sa urobila na klasifikačnom dohoda, že sa nemajú púšťať žiaci skôr z vyučovania na obed, aj keď je už všetko hotové. Ja som ju omylom obvinila, že dala ten návrh :-D... Vravel sa rozdiel medzi ,,Can you help me - Could you help me" atď. ,,To can you help me je skôr ako sekírovanie.", ozýva sa PoPo. ,,Ona o tom vie....", podpichujem ju xD. Skaza sa dívala na môj outfit(ilustrácia) ,,To preto, lebo som sa bála, že neprežijem cestu do školy(šmýkalo sa), aby som už mala čierny outfit na pohreb.", vysvetľujem :-D. Inak dnes mi bolo divne (depka z učiteľov a celého systému), k tomu ja v čiernom, normálne, len kosu do ruky a...inak mamina konšpirácia je, že možno som dnešné emócie nezvládla aj kvôli novému outfitu. LOGICKÉ AKO ANANÁS!

 

Prestávka: Matikár vyháňal žiakov z chodby, čo mi leze na nervy, čo na tom? A Hyperaktívnemu Čvirikovi to prišlo vtipné, mne vôbec nie.

 

Fyzika: Písali sa príklady a učiteľka sa pýtala, akú hodnotu el. napätia má dať. Brva trepol že ,,666" a ona to normálne dala do zadania :-D. Učiteľka dala ako keby súťaž: Prví traja, ktorí budú mať poznámky a príklady, dostanú 1 + tí, ktorí sa budú baviť a nebudú mať, tak budú mať 5. Ja som to stihla neskoro, tak som sa spýtala, kto sa so mnou bude baviť, nikto nechcel. ,,Skontrolujete mi to aj bez porušovania šk. poriadku?", pýtam sa učiteľky. Učiteľka kukla a dostala som 1 ,,Rebélia je nebyť rebel!", vykríkla som. Síce som bola trocha rebel, lebo som bola 5. v poradí, neva :-D.

 

Prestávka: Videla som na 1. stupni, ako učiteľka hreší žiačku. Zase zle, zle, zle... potom som za tou žiačkou bežala a povedala, nech si z toho nič nerobí a nech si dáva pozor. 1. stupeň traumatické zážitky 4ever(nerátam 2. triednu, tá bola v tom období 1 z mála naozaj dobrých učiteliek na 1. stupni, narozdiel od tej prvej :-/).

 

Matika: Haluz začiatok. Učiteľ zakašľal, spolužiak zopakoval a spolužiačka spontánne a neplánovane kýchla. :-D Učiteľ vravel o nových ,,zákonoch", žiaci to začali prirovnávať ku komunizmu. Ja som mu chcela ísť povedať názor, ale učiteľ povedal, že až na triednickej (štv) a s úsmevom, hoci podľa mňa videl, že som nebola vpoho, ma poslal sadnúť si. V tej chvíli som ho...grr...keby pohľad vraždil...tak by som bola vrah asi xD :-/. Normálne som musela vypadnúť na chvíľu a ukľudniť sa :-(. Akože mne je prakticky jedno, či sa mobily môžu používať, alebo nie, ja nemám problém mobil používať iba v nevyhnutných situáciách, kedy to bude i tak jedno, ale ten jeho známy sadizmus(sorry, každý by to videl) mi naozaj ničí nervy. Inak cez hodinu bol veľmi vtipný(i keď podľa mňa nie, lebo som vôbec nemala náladu na haluze). Zadania čítal tým najdivnejším tónom, aký vedel, nechápem, ako môže tento blázon učiť xD. Keď niekto urobil chybu, tak zakašľal. ,,Vy máte alergiu na zle vyriešené príklady, keď vkuse, keď sa niekto pomýli, tak zakašlete?", pýtam sa ho, ,,A nie sú na to nejaké kvapky?". Rátali sme príklad s dvoma hviezdičkami(obtiažnosť). ,,A aký príklad je najväčšia obtiažnosť?", pýta sa Postih. ,,Vesmír.", ja na to. ,,Ty si najväčšia obtiažnosť.",,Nie, lebo ja som len 1 Hviezdička.". Koncom hodiny som šla k Skaze, ktorá sedí pri katedre a povedala ,,aspoň jej" svoj názor (sofistikovaná, keď nie je učiteľ ignorant alebo hluchý, isto to aspoň trocha počul), učiteľ sa pridal. ,,Prečo musíme mať vypnuté mobily cez prestávku, veď keď nebudeme chcieť, tak sa nepripravíme ani tak na hodinu.", pýtam sa ho. ,,Ale aspoň budeš komunikovať naživo.", učiteľ vysvetľuje. ,,A prečo sa už pri tej úprave poriadka nezakázalo chodiť do školy chorým žiakom?", pýtam sa ďalej. ,,Lebo nie som lekár, aby som to posúdil.", odpovedá učiteľ. ,,A prečo musíme chodiť do školy prezutí?", pýtam sa ďalej, to viem, aj učiteľ dal takú odpoveď, akú som čakala. ,,Kvôli zdraviu.", logika, akože chorí môžu chodiť do školy, lebo on nie je lekár, aby posúdil, či je niekto chorý a prezuvky musí mať čisté, akože on je OBUVNÍK alebo čo? Hrozný je niekedy tento školský systém.

 

Slovenčina: ,,Dobrý deň.", zdravím triedu a učiteľku. ,,Dovidenia.", zdraví mi Postih. ,,Aj tebe dobrú noc.", exotím :-D. Inak zo SJ mám 1, lebo som získala 3.+ :-). Čítali sa aj perly z minislohu o rannej rutine: ,,Ráno vstanem, som čarovný, oblečiem sa, zase zaspím..." :-D. Alebo ,,Zapnem PC a idem na WC.", alebo niekto popisoval bod po bode, čo sa deje ráno. ,,...23. Vidím školu. 24. Je mi zle.". Brva potreboval na WC a učiteľka mu povedala, nech si spraví uzol. ,,Alebo mašľu.", ja na to. :-D. Potom sa bavilo o tom, kto by komu napísal sloh a za koľko. ,,Ja začnem predávať slohy aj FIMO, ale triede zadarmo budem robiť.", napadlo mi. ,,Ja som robil *Najmúdrejšiemu sloh a ešte som musel platiť.", vraví Postih :-D. Učiteľka sa divila ,,Je problém napísať sloh?", ,,Môžem ísť na WC?", spýtal sa Brva odveci asi 5x cez hodinu. :-D Brva kukal hodiny ,,17...", komentoval(predpokladám minút), do toho začal Postih spievať ,,Má 17 a chôdzu ženy...", ja som nemohla :-D. Učiteľka vravela o tykaní a vykaní. ,,Napríklad v angličtine to nepoznajú, tak poveda Show me your leg rovnako aj kámošovi, aj prezidentovi Putinovi alebo aj pani riaditeľke, i keď neviem, načo by mi to bolo.". Učiteľka sa divila, prečo zabúdame. ,,Lebo vás máme radi.", povedal Haluzista. ,,Keby ste ma mali naozaj radi, tak by ste nezabúdali.", bráni sa zase učiteľka :-D. Učiteľka sa čosi pýtala a ja som dnes bola taká mimo, tak som zle odpovedala a ona hneď že ,,Denisa sa neučí...", hej, má to u mna, grr...a to mala dnes podobnú vestu ako ja a hlavne, náramok odo mňa :-D.

 

Prestávka: Spolužiačka šla na WC a keď sa vrátila, ostatné/partia jej zatlieskali a samy sa divili, prečo majú takú radosť z toho, že bola na WC...divná škola...

 

Geografia: Nič extra...

 

Prestávka: Haluzista sa ma pýtal, či ho milujem. ,,Áno.", ja na to z haluze. Potom ho zobral Brva na ruky, ,,Ty máš frajera!? Ty neverník!", kričím mu. Brva ho točil...a točil...a točil...,,To je nová svadobná tradícia?", ja.

 

Chémia: Učiteľka sa pýtala celej triedy rôzne otázky z učiva. Spolužiačka neodpovedala celou vetou ,,Povedz pekne celou vetou, lebo keby niekto tomu nerozumel, tak by nerozumel nič.", učiteľka jej vraví. ,,Ale vy tom rozumiete.", ozvala som sa :-d. Ja, Najmúdrejší a Srdiečko sme sa najviac hlásili(vlastne jediní z celej triedy), tak sme mali 1 :-). ,,Nevidím, že ste sa učili.", konštatuje učiteľka pre zvyšok triedy. ,,Lebo ste to mali počuť.", narážam na to, že všetko sme hovorili ústne. Bola reč o tom, čo sa dáva do nábytku(lepidlá atď.). ,,Teraz sa dávajú oveľa horšie veci...", vraví učiteľka. ,,Hej, ľudia si dávajú do skríň iné veci.", prekrúcam :-D. ,,Ty máš plastové skrine.", učiteľka neviem prečo si to myslí. ,,Ja mám drevotriesku.", opravujem ju. ,,O tej sa už vôbec nechcem baviť.".

 

V šatni sa ma dievčatá pýtali, či som chudobná ,,Pokiaľ je na FIMO, tak som na tom dobre.", vravím im, ony počuli, že pivo :-D. Potom sa ma pýtali, že aké náramky ešte robím. ,,Shamballa.", odpovedám. ,,Šampaňské?", jedna počula. ,,Vy ste normálne alkoholičky!", haluzím :-D.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno mi spadla taška z lavičky v šatni na zem, 2x! ,,Odpadla, už 2x! Nič nenasvedčuje tomu, žeby som dnešný deň prežila, neva, ak ešte niekto odpadne, tak dám názov článku Na odkvecnutie.", vravím a zakopávam o lavičku :-D. Nakoniec sa článok i tak volá inak.

 

Chémia: V prvom rade učiteľka skúšala...žiačku z inej triedy(ktorú si pomýlila s Drzou)...z iného ročníka...z biológie :-D. Potom sme začali preberať alkoholy :-D. ,,Budeme robiť praktickú aktivitu z účinkov alkoholu?", pýtam sa učiteľky :-DDD. Potom sme si písali definíciu alkoholov ,,Metla ľudstva.", trepla som, nikto to nepočul :-D. Učiteľka povedala, že sa diví, že môže niekto prežiť aj s vyše 3 promile v krvi, na čo som ja dala výstižný citát: ,,Niektorí ľudia sú ako nezmar, nič ich nezničí a nemajú mozog.". :-DDD

 

Angličtina: Skaza chcela, aby som si do zošita napísala srdiečko a dala tam meno môjho bývalého angličtinára. Ja som namietala, nech ona si prv dá do svojho zošita srdce a k nemu priezvysko matikára. Div sa svete, UROBILA TO! Tak aj ja :-D, čo som mala robiť. Viete, keď raz niekomu poviete, že ste Angličtinárová, angličtinár môže aj zo školy odísť a vy sa môžete medzitým xkrát zamilovať, v ich očiach už budete navždy Angličtinárovou, dávajte si pozor na svoj jazyk(a aj učiteľa jazyka :D)...Ale i tak, donútila som ju to napísať! :-D WIN! Učiteľka sa pýtala, že čo nás môže napadnúť. Niektorí vraveli, že pes atď. ja že ,,Žiak, učiteľ..."(v angličtine). Potom sa pýtala, že čo nás môže pohrýzť. Ja znova, že ,,Žiak, učiteľ..." :-D. Pýtala sa nás, čo nás môže trafiť, iní vraveli lopta atď. a ja že ,,Piano". Preberali sme aj, že čo znamenajú dané značky. ,,Beware of dog.". ,,Viete, čo majú Poliaci? Že UWAGA, DOBRÝ PJES ALE MA SLABÉ NERVY.", spomenula som si na haluz z netu. Učiteľka dala DÚ a keďže mne DÚ typu, ktorý dáva ona, vôbec nevoňajú, zase som začala tak trocha protestovať tým, že som si tú úlohu stihla urobiť na hodine :-D. Ale ku koncu dala ešte 1, spájačku, kde sme si mali vypísať aj texty, ktoré spájame. ,,Teraz ste mi to všetko pokazili, ja som chcela byť za rebela, že som si stihla urobiť DÚ už na hodine a vy dáte ďalšiu, toto už nestihnem.", ja na ňu. Potom povedala, že ja si to nemusím celé písať, stačí iba číslo a písmeno. ,,To stíham.", pustila som sa do toho pár minút pred zvonením a verím, že keby sa učiteľka neponahľala na poštu, tak by som to stihla do zvonenia, ale súrila ma. Do mačky! 1 písmeno...1 písmeno!!! 1 písmeno a mala by som hotové a bola by som za toho rebela. :-DDDDDDDD :-/

 

Prestávka: Debatovali sme so Skazou a prišla spolužiačka. ,,Ide sa niekto zabiť? Môžem sa pridať?", jej humor. ,,Inak máš pekné tričko.", chválim jej tričko, no ona neprestáva: ,,Idú padať hlavy? Môžem sa pridať?". ,,Ten jej morbidný humor...", komentujem. ,,Ona to myslí vážne.", myslí si Skaza. ,,Aj ja som myslela vážne, že má pekné tričko.", vravím a bežím za ňou jej vravieť, aký je svet krásny. :-D. Ale nakoniec som zistila, že ona to tak vážne nemyslela(že aké prekvapko...).

 

Fyzika: Nič extra, čo by mohlo zaujímať čitateľov.

 

Matika: Učiteľ vravel výsledky písomky a ktorý príklad bol za aký bod. ,,ČO?! Príklad 3 bol iba za 1b?", diví sa Hyperaktívny Čvirik. ,,Aj tak si ho mal zle.", komentuje učiteľ. Učiteľ dal možnosť robiť aj opravný test a robil ho Najmúdrejší, aj napriek tomu, že mal plný počet bodov :-D. Tak divné a inteligentné zároveň...

 

Prestávka: Ten moment, keď si v takej situácií, že máš pocit, žeby to aj s nezmarom zamávalo a príde za tebou Haluzista s dôležitou otázkou ,,Miluješ ma?", ,,Ja mám teraz iné veci v hlave.", mu vravím roztržito. 

 

Slovenčina: Žiadne hlášky som si nezapisovala(lenivosť?), možno boli, ale zabudla som ich.

 

Doučko z matiky: Učiteľ upratoval Skazinu lavicu. ,,Ale nie je tam nič cenné? Nezahodíte to?", pýtam sa ho. ,,Neviem!", odpovedá. ,,Ale to sú jej veci.", bránim ju. ,,Mala sa o ne lepšie starať.", vraví odmerane a prísno triedny. Nakoniec povedal, že tam mala iba nedojedený chlieb so salámou a že či ho nechcem :-D. Na papieri som mala doškrtané veci, tak som si šla pre bielitko ,,Poď sem, môj kamarát...", vravím si, spolužiačky sa čudujú, ku komu sa to prihováram. ,,K bielitku, moje prvé.", dávam normálnu odpoveď. A zistila som 2. funkciu bielitka, keď nezakryje škrtanice, tak ho jednoducho na tie škrtanice polož, aby si sa necítila trápne pred učiteľom. :-D Ku koncu doučka prišla aj spolužiačkina sestra, ktorá sa na ňu neskutočne podobala (6.roč.), tak som si z nich robila haluz :-D. Vraj po nej triedny hodil kriedu, ktorá ju skoro trafila, lebo nevedela malú násobilku. ,,Mali ste si vyrátať, akou dráhou bude krieda letieť.", vtipkujem :-D. 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(zdroj: Knowyourmeme.com

(26.1.)Ráno som trocha meškala do školy(ale napísať na naše auto FIMO som stihla :-D) ako aj Najmúdrejší. Najmúdrejší vravel, že si zobral špatné topánky, lebo zabudol, že nasnežilo ,,Taký lyžiar a zabudol, že je vonku sneh?", divím sa. Nakoniec som sa v škole odpípla(príchod do školy) asi 5 sek po zvonení, keď som to vravela ostatným, cítila som sa ako rebel :-D.

 

Angličtina: Brva sa pýta učiteľky, či môžu ísť von (ja že či môžem ísť domov, ľutujem učiteľku) guľovať sa. ,,Do teba by som hodil guľu ako do prvej.", vyhráža sa Brva. ,,Však ja som už snehová, musela som sa ešte opáliť, aby som sa aspoň trocha roztopila.", narážam na svoj outfit - mikina s vločkami a na to, že som sa v sobotu opaľovala na horskom slnku. ,,To ma netrápi.", vraví Brva. ,,Ani mňa, to je super :-D.", vidím to optimisticky...V učebnici bol obrázok dvoch chalanov, ako si hádžu frisbee tanier a malé dievča medzi nimi. ,,No, aké je tam nebezpečenstvo? Ten tanier ju môže uderiť.", vraví učiteľka. ,,Ten tanier letí dosť vysoko.", špekulujem :-D. Učiteľka nám zase natrepala DÚ, grrr, dosť školy máme v škole, nepáči sa mi moc jej štýl, tak som sa rozhodla protestovať a aj jej to povedať ,,Ja protestujem proti DÚ! Robím si ich na hodine!". Moc toho nezískam, ale zase si ani neublížim.

 

Slovenčina: Písali sme minisloh na tému ,,Ranné vstávanie." ,,A žiadne intímnosti ako napríklad fľaky na posteli, také tam nepíšte, jasné, *Postih?", učiteľka kvázi obviňuje Postiha :-D. ,,Niekoho možno vyťahujú z postele na zem, keď nechce vstať.", učiteľka špekuluje. ,,A keď niekto spí na zemi, tak ho vyťahujú na posteľ?", na moje špekulovanie nemá :-D. Potom sa čítali hlášky z tých slohov. ,,Buďto dúvam Internet, alebo surfujem na Internete." :-D. Prišlo sa na to, že Hyperaktívny Čvirik sa zobudí až na 3. budík. ,,Ak bude mať sviatok, viete, čo mu máte dať za darček, budík, možno raz bude mať zbierku.", vtipkuje učiteľka. Niekoho prichádza olízať pes na zobudenie. ,,Len aby ťa neprišla olízať sova.", vraví učiteľka. Ak sa pýtate, čo tým myslela, tak poviem len toľko...NEVIEM!!! Ďalšia psíčkarka napísala ,,Ak stíhnem, tak ráno vyvenčím psa.", učiteľka sa zamyslela nad tým, že čo ak nestihne, či to ten pes bude celú dobu držať. :-D Spolužiačka(neviem, či aj nie Skaza) raňajkuje kakao a jogurt. ,,To potom ide veľmi rýchlo do školy.", komentuje učiteľka. ,,Však, aby stihla.", uvažujem. Potom sme čítali Rosendo Álvarez: Deň, keď čas plynul naopakArthuro zisťoval, že s časom nie je čosi v poriadku, včera mal bradu a dnes nie atď. Pri čítaní sme zastavovali a špekulovali. Ja som sa prihlásila. ,,Tebe sa niekedy stalo, že si mala 1 deň bradu a 2. nie?", pýta sa ma učiteľka, ja som povedala, že ,,Nie, teda vlastne raz, ale..." a povedala som svoj dotaz. V texte sa spomínalo, že si Arthuro od šoknutia aj zabudol zafajčiť. Trieda sa smiala a ja som sa ozvala k Brvovi :-D. Ku koncu hodiny Postih vytiahol desiatu - chlieb, maslo a paprika, čo vyzerala ako istý orgán a poradím, ruka ani noha to nebola :-D. Celá trieda na tom výbuch, ten Postih má dnes úchylnú smolu :-D. Všetci mali z toho haluz, no len ja, keď som sa lepšie pozrela na čudne tvarovanú papriku, tak som tam videla...papriku, ale takú divnú, vyzerala ako uvarená :-D.

 

Prestávka: Zarobila som cca 1,90€ na výrobkoch.

 

Matika: Smola pokračovala: Ja mám tak tupo urobené lavice, že sedím vpravo, Brva tiež, ale v lavici vedľa. Mne bolo horko, tak som si dala tú mikinu s vločkami na vedľajšiu stoličku vľavo zrovna vtedy, keď Brva robil niečo neslušné(nič extra hrozné), potom na mňa upozornil Postiha a smiali sa na mne, len dúfam, že si nemyslel, že som sa chcela pozrieť bližšie, okamžite, ako mi napadla táto konšpirácia, som si povedala ,,Idem si vypláchnuť mozog.", čo ich rozosmialo :-D. Inak celú hodinu bolo kvázi voľno, písali sa opravné písomky a ostatní sme mali kukať nejaké učivo v učebnici, ja som ho mala skoro prečítané, tak som si kreslila veľkonočné vajco :-D.

 

Biola: Praktická aktivita, boli sme v triede a PoPo namiesto zošitov z praktických aktivít z biológie 9.b priniesla zošity z praktických aktivít z chémie 8.a :-D. Učiteľka povedala, že Hyperaktívny Čvirik je trdlo makové ,,Orechové.", pretáčam haluz.

 

Dejepis: Učiteľka povedala, že si s nami niekedy zasúťaží v hre rozprávaní vtipov z obdobia 20.storočia. Ten, kto vyhraje, tak ten dostane čokoládu. No s dnešnými tínedžermi(zvlášť dievčatami ako ja) je práca veľmi ťažká ,,Ja držím dietu.", trepla som :-D. ,,Ja mám pre teba vtip.", povedal Brva. ,,Denisa je hlúpa.". ,,To nie je vtip, to je pravda.", dorazila som ho. Hovorili sa aj nejaké vtipy, niektoré na môj vkus až moc drsné, ale však čo, učiteľka nás vyzvala ich hovoriť :-D...Počas hodiny si na nás pripravil Postih plynový útok. Na celú triedu to vypustil. ,,Pani učiteľka, otvorte okno, ja sa dusím.", vtipkujem :-D.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno som sa trocha rozdiskutovala s mamou o tom, že či budem písať školské články každý deň, alebo iba raz za týždeň, kde budú naozaj iba najlepšie hlášky. Mama si myslí, že ma to vyčerpáva, hej, to jo, ale viac by ma vyčerpávalo, keby som si to takto nedokumentovala, prípadne celý týždeň si opakovala, čo všetko a ako napíšem na blog. Rada: Keď idete diskutovať o niečom, kde hrozí hádka, robte to predtým, ako pôjdete do školy/práce, nevypukne až taký oheň na plafóne a keď sa vrátite, budete to mať obaja už premyslené. Skoro celý deň som nad tým uvažovala, či by som to bola ochotná urobiť...výsledok prezradím na konci článku, nechám vás v napätí(aj tak si to každý zroluje). Okrem iného sa aj dozviete, či sa mi tento polrok tiež podarilo vytiahnuť vysvedčenie na samé 1 (pravdepodobne)

 

Ráno prišiel Haluzista do triedy. ,,Čaute!", zdravil dievčatám. ,,Čaute.", zdravím mu. ,,Zdravíš moje tenisky?", pýta sa ma :-D. ,,Áno,", kukám mu na nohy, ,,ty klamár, veď máš kroxy!". :-D. Pozdravila som aj Postihovi ,,Čau, kukulienka!", lebo mal kapucňu :-D.

 

Matika: Bola polročná písomka. Okrem iného sa rozdávali výsledky KOMPARA, ktoré som už vedela (80%). Pri výsledkoch zo SJ bol obrázok Ľ.Štúra, nemohla som odolať, tak je ilustráciou tohto článku. Navyše to nie je prvý krát dnes, čo sa s Ľudkom stretávam :-D

 

Prestávka: Šla som so Skazou do zborovne, kde sme sa chceli spýtať, že či budeme mať nemčinu s pani asistentkou. Zvonilo a pani asistentky nikde.

 

Nemčina?: Nikto, nič sa nedialo, tak sme šli k učebni, kde máme nemčinu. ,,Ja som si myslela, že tam bude, ale chcela som zdržovať.", priznávam sa. ,,Zabite ma niekto.", Skaza si sťažuje cestou po schodoch. ,,Môžem, prosím!!!?", prosím ju o to, aby som ju mohla zabiť(aj tak by som to neurobila). ,,Na 1. alebo 2. poschodí?", Skaza sa pýta, kde je učebňa. ,,Na 3., odtiaľ bude isté, že sa mi to podarí.", morbidná myseľ. Pani asistentka tam nebola. Ale bol tam obraz Ľudovíta Štúra, tak som začala k nemu že ,,Ahoj sexy Štúr! Ahoj sexy Štúr!", s pospevom a rytmom v tele som k nemu prišla. Skaza zo mňa skoro odkvecla :-D...Potom sme šli do triedy, kde bola originál učiteľka nemčiny. Ostatní písali test a keďže som ja bola pozadu, mala som čo? Voľno!!! :-D ,,Koľko je hodín?", bola otázka na preklad. ,,9:10.", odpovedám. ,,Ale to sa nepýtame naozaj, to je na preklad.", vysvetľuje učiteľka, ,,Nevadí.", ja na to. flegmaticky :-D Potom si ku mne prisadla Skaza a dokreslila mi detaily(telo) na dievčati, ktoré som kreslila. ,,Dokonči to.", povedala mi. Ja som domaľovala šnúrky na topánkach a bolo akože ok :-D. Aj som ju podpichovala, že jej hodím bager za krk :-D.

 

Prestávka: Skaza bola exot. Videli sme zošity bez dozoru(matikár mal dozor) a povedali sme si, že to sú opravené písomky, boli to ale písomky z vedľajšej triedy, neva :-D. Skaza povedala, že ma vraj bývalý učiteľ angličtiny(lomeno najkrajší telepat lomeno anděl medzi tuceti čertů) príjde na Valentína navštíviť do školyak bude mať voľnú hodinu. ,,A to sám, alebo si mu niečo povedala?", pýtam sa jej. Ona zdrhla. Potom povedala, že mu povedala, že som blázon. Naháňačka pokračovala. Vyhrážala som sa jej ,,Ak nepovieš, čo si mu naozaj povedala, poviem triednemu, že si vtedy po ňom chcela hodiť mobil!", neplatilo to na ňu :-D. Inak Valentín je v sobotu, kukala som mu do rozvrhu a nemá tam vôbec zapísané, či má v sobotu voľné hodiny, to ako prečo? Ako keby sa vôbec nešlo v sobotu do školy...xDDDDD

 

Biológia: Tiež celkom voľná hoďka, dievčatá odpovedali, ja som trocha našepkávala, ale ako na potvoru boli tie múdrejšie bližšie pri mne...neva. Bola reč o vylučovacej sústave. ,,Čo vylúčis pred školou?", učiteľka sa pýta. ,,Učivo.", trepla som :D. ,,Si si istá, že *nejaké učivo*?", pýta sa učiteľka spolužiačky. ,,Áno.", odpovedá. ,,A si ochotná sa o to aj hádať?", učiteľka ďalej. ,,Nie, lebo ste rovnakého názoru.", zasahujem do rozhovoru :-D. Trieda dávala otázky a Hyperaktívny Čvirik dal otázku, ktorá už bola. ,,Je jasné, že ju nepočul, keď hladkal spolužiačku za ruku.", komentuje učiteľka. ,,Nabudúce aj vás.", Hyperaktívny Čvirik exotí :-D. ,,Daj otázku, Denisa, ty nemáš koho hladkať po ruke.", vraví mi učiteľka. *forever alone* Sedela som za katedrou a videla celú triedu. ,,Keby ste sedeli pri mne.", tiež haluzím. Dala som jednoduchú otázku a učiteľka dávala podotázky. ,,Ja dávam jednoduché otázky a vy ich komplikujete!", vyčítam jej. Inak spred katedry som pekne videla na celú triedu. Okrem Hyperaktívneho Čvirika, ktorý držal spolužiačku za ruky, som videla aj Brvu a Skazu sediacich vedľa seba, to bol pohľad :-D. Obaja mali položené čelo na rohu lavice a pod lavicou som videla, ako ťukali do mobilu :-D, možno spolu chatovali.

 

Prestávka: Dostala som spŕšku, umývadlo bolo poruchané a okrem rúk mi trocha strieklo vody do tváre, to by som mala nahlásiť...kašlem na to :-D. Zisťovalo sa, akú som dostala známku z matiky...tipujte alebo použite periférne videnie, ale dostala som 1!!!! :-D Takže bude aj na vysvedčení. Len slovenčinou som si nebola istá...

 

Slovenčina: Žiak z vedľajšej triedy prišiel vrátiť kalkulačku(niečo) spolužiačke, vypadla mu z ruky. ,,Pekne papaj, nerosýpaj!", vravím mu. ,,Dobre.", on na to :-D. Rozoberali sa známky. Všetko nasvedčuje tomu, že mám...1 na vysvedčení aj zo SJ, čiže pravdepodobne budem mať samé 1 :-D. Podarilo sa mi to!!!(len ešte prežiť piatok) :-DDD.

 

Prestávka: Slovenčinárka mala dozor, tak som sa jej pýtala na nejaké hlášky. Vraj Hyperaktívny Čvirik chcel oprašovať ježkov :-D.

 

Ešte som sa spýtala spolužiačky, či má niečo s Hyperaktívnym Čvirikompotvrdila to. ,,Takže ťa budem volať Sýkorka.", vravím jej :-D

 

Potom mali žiaci techniku a varenie. Ostala som sama v triede a kým som sa zbalila, prišla tam iná trieda aj s pani nemčinárkou, ktorá chcela preskúšať Skazu, tak som ju šla hľadať, nakoniec Skaza nechcela, chcela byť na technike(s triednym, asi je do neho xD, Matikrárová&Angličtinárová bez angličtinrá 4ever!, tak sa to nechalo na potom.

 

Keď som prišla domov, mali sme už chladné hlavy, všetko premyslené a mama uznala, že predsalen je blogovanie moja vec a že ak budem písať krátke články zo školy(čo toto asi moc krátke nie je) a nebude ma to moc zaťažovať, tak môžem písať bez obavy, že bude mať o moje psychické zdravie obavy :-D.

Takže nakoniec všetko dobre dopadlo :-)