Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Chémia: ,,Máte opravené praktické aktivity?", pýtam sa učiteľky. ,,Nie, nestihla som, na svete sú aj dôležitejšie veci.", učiteľka ,,Takže praktické aktivity nie sú najdôležitejšie?!", nachytala som ju :-D. Spolužiak chýbal a mal mať prezentáciu. ,,Ale on ju má.", prihovára sa Srdiečko. Ten spolužiak je inak dosť lajdák. ,,Buďto tu nie je on alebo jeho práca.", vravím. ,,Múdro.", povedala učiteľka ,,A pravdivo.". ,,Hej, múdre veci sú väčšinou pravdivé", špekulujem. Nejako došla reč na...,,Jedli ste nugát? Kočkovská predajňa predáva výborné nugátky.", dávam učiteľke tip. Rozosmiala ju tá otázka, ale neje ich, lebo ,,Nemôžem, dosť sladkostí mi nosia deti.", zdôvodňuje. ,,Tak odteraz vám budeme nosiť nugátky a bude to 2 v 1.", dávam návrh. ,,Mne nechutí nugát.", učiteľka. ,,A rumové pralinky?", vyzvedali žiaci, čo chce učiteľka. ,,Nič.", odpovedá.(už toto zaváňa psychickým masochizmom) ,,1 nič tu zrovna mám." a dala som jej nič,,A teraz mám nič od celej triedy.", vraví učiteľka. ,,Vidíte, koľko toho máte, môžete to začať predávať.", radím jej :-D... ,,Čo pomáha na preťažené hlasivky?", pýta sa Drzá. ,,Byť ticho!", odpovedá učiteľka. Konečne jej to niekto povedal! Potom odpovedal Haluzista. ,,Máš tu dve 5, vlastne až tri.", vraví mu učiteľka. ,,Rozmnožili sa.", napadá mi. ,,Ale nie, tieto 5 sa nerozmnožujú.", učiteľka. ,,Čo sú neplodné, sterilné?", vyzvedám. ,,Spýtaj sa ho.", radí mi. Tak sa ho pýtam :-DD... 1 z otázok odpovede bola, že na čo sú citlivé bielkoviny ,,Na tento predmet."(chémia - chemikálie), vravím. :-D. Haluzista moc nevedel. ,,Čo by si si dal?", pýta sa ho. ,,Nugátku!", odpovedám za neho, dostal 3...,,Neviem, čo budeme robiť zvyšok roka, ak sa vám nechce učiť.", lamentuje učiteľka. ,,Jesť nugátky!", ozývam sa. ,,Choď si nejakú kúpiť po hodine.", vraví učiteľka. ,,Nemôžem, nepustia ma zo školy.", snažím sa byť podstivá. ,,Ja ťa púšťam.", učiteľka vraví. Tak som šla za dvere a vrátila sa po ,,Ešte peniaze...aj tak žiadne pri sebe nemám, možno nabudúce.". Keby ste videli učiteľkin face, ako sa tvárila, no zaskočene ale mala kútiky hore :-DDDD. Nakoniec som sa dobrovoľne ponúkla, že nabudúcu hodinu prinesiem fakty o ľudskom tele. Úloha navyše, masochizmus začína... Na konci hodiny som sa dozvedela, že pri škole rastie šafrán ,,Ale ten je vzácny, vytrhám ho a budem predávať.", špekulujem. ,,Prečo niekedy niečo nedaruješ?", pýta sa učiteľka. ,,Tak vám ho darujem." ,,Ja mám šafránu dosť.", ,,Tak, *Najmúdrejší(stál vedľa), máš šafrán?", ,,Nie.", odpovedá. ,,Tak ho darujem tebe.", nakoniec som sa rozhodla.

 

 

 

Prestávka: Drzá si i tak vyspevovalaja dnes ten masochizmus vidím na každom rohu.

 

Angličtina: Suplovaná pani asistentkou. Bola voľná hod. V triede sa 6 žiakov hralo na mobile a 1 sa učil geografiu. Jo, bola som to ja. Inak sprísnili ten trápny zákon o zákaze požívania mobilov cez hodiny a aj prestávky. Tým sa dosiahlo len to, že sa ten zákon stal ešte trápnejší, lebo každý na neho kašle. Pekne vidieť, že učitelia na nás nemajú. Ako keby si to robili naschvál, so masochistic...A okrem toho som dala úvahy: ,,Keď vytečie bielitko, tak sa vybieli a zmizne?" alebo ,,Sviatok práce sa oslavuje nepracovaním...logika..."

 

Fyzika: Tiež voľná, boli sme vonku, ja som radšej zostala dnu a učila sa fyziku(dobrovoľne). Sýkorka povedala Haluzistovi, nech sa otočí, že má vzadu špinu a oprašovala ho. ,,Nič tam nemáš, ona len chce zámienku, aby ťa mohla obťažovať.", vtipkujem.

 

Prestávka: PoPo hrôzostrašne zotiera tabuľu, napriek tomu, že už bola od triedneho x krát upozornená, i tak to nevie, alebo je tiež masochista. ,,Ona to zotieranie tabule paroduje.", vravím svoj názor triednemu.

 

Matika: V učebnici bol príklad, ktorým som si nebola istá, že či ho vyrátať. ,,Šikovnejší môžu, ako napríklad ty.", vravel učiteľ. ,,Môžem, ale nemusím, ale i tak urobím.", ja na to. A padali divné slová ako napr. kosci (ti, čo kosia) alebo na 6 ixtín (6/x).

 

Prestávka: PoPo mala hrušku. ,,Vieš, kto je to Láďa Hruška?", pýtam sa jej. ,,Nie.", nevie! ,,Neva, i tak si kanibal." :-D

 

Litika: Zase mi bola zima, tak som, kým prišla učiteľka, cvičila. ,,Čo je to tam za nadskakujúcu sa opicu?", diví sa učiteľka. ,,Nie opica, ale pavián!", vravím jej, som si pomohla :-D. Potom sme mali z textu vypísať nejaké údaje. ,,Čo si nad tým tak zaseknutá?", diví sa učiteľka. Asi nechápe, že som ten text zrovna čítala. A bola i úvaha: ,,Keď sa zubný lekár volá zubár, očný lekár očiar, ako sa volá gynekológ?", zaujíma učiteľku. ,,Reproduktor!", hej, mala som pravdu, keď sa zaujíma o reprodukčné orgány, tak ako inak by sa volal? :-D..Spolužiačka odpovedala a 1 jej špatná odpoveď bola Ján Francisci. ,,Ja ti dám Ján Francisci, bodaj by ťa dnes o polnoci prišiel strašiť!", želá jej učiteľka.

 

Prestávka: Haluzistovi spadol mobil na zem. Ja som mu ho zdvihla a on namiesto toho, aby ho zobral, ukázal na zem na znak toho, že chce, aby som ho tam naspäť položila. Logické ako ananás, nechápem, ale pobavil, ako vždy :-D.

 

Doučovanie z matiky: Prišla som cca 13:40 Totál fiasko, keď som šla do triedy, už tam pani upratovačka upratovala. Nikde nikto. Myslela som si, že budem jediná a ani učiteľ nepríjde, no potom prišiel a divil sa, že je nás tak málo ,,Aj pani upratovačka prišla na doučko.", vtipkujem. Ešte jej triedny odkázal, že ak sa bude pýtať Najmúdrejší, že kde sme, že sme v dielni. ,,To je ten s dlhými vlasmi?", overuje pani upratovačka. ,,Hej, ten čo má veľa vlasov a rozumu.", vtipkujem. :-D. V dielni sme boli sami, riešili sme sústavy rovníc. 1 príklad som/sme vyriešili zle: ,,Prečo ste ma neupozornili, že som spravila chybu?", pýtam sa ho, ,,Ale čo ja? Dokým si nepožila kalkulačku, tak nám to išlo.", povedal triedny, ,,Tak sa dohodnime, že je to chyba kalkulačky.", navrhla som :-D. ,,Inak ja som taký trocha masochista, vôbec som tu nemusela byť, lebo asi na prijímačky nepôjdem, no som tu, masochistom je dobre, ak im je zle a mne je dobre, len je otázne, že prečo....", melem, a hej ASI NAOZAJ NA PRIJÍMAČKY NEPôJDEM!!!! Len to nesmiem zakríknuť. Pri rátaní príkladov som strašne často narážala na číslo 35 :-D. Jo, 35 ma vystihuje*. Na konci šiel učiteľ do zborovne, ja som sa zbalila, rozlúčili sme sa. Kukla som hodiny, 14:20, krátke doučko :-D. Cestou do šatne som ho stretla znova. Stretla som aj pani upratovačku a pani družinárku, kde bol rozhovor: ,,Ako sa máš?" ,,Zle.", ,,Ja sa mám tiež zle" a ja do toho ,,To som tu jediná, ktorá sa má dobre?". Asi tiež masochistky, načo sa majú zle, keď nemusia? Keď som vychádzala zo šatne, tak som triedneho stretla zase, aj som s ním išla krátku časť cesty domov. Doma som ho už našťastie nestretla :-D, ale zistila som, že mám zle nastaveného hodiny, lebo nebolo 14:20 ale 15:20Dobrovoľne sa učiť stredoškolské učivo na základke po vyučovaní v piatok 1:40h a mať pocit, že to bolo o hodinu menej, to naozaj dokážem len ja. 

 

*Hlavné fakty o mne:

-Chovám doma žaby

-Fandím Martinovi Chodúrovi

-Milujem kreativitu a podnikanie (hláška FIMO)

-Hláška ,,Dám to na blog"

-35 :-D

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(chodiace myšlienky - myšlienkové pochody)

(súc - v poslednej dobe moje 2. obľúbené slovo, hneď po FIMO)

 

Mala som pravdu, Kámoškostrofa si to o tom časopise Kamarát, čo som napísala na blog, prečítala, chcela som vedieť, že či je kompletne priateľský typ, tak som sa jej ešte spýtala: ,,A dívaš sa na seriál Priatelia?". Nedíva, nevadí, i tak je priateľská, zvlášť, keď si myslí, že môj blog pôsobí antidepresívne. ,,Ak budem v budúcnosti psychologička, tak budem predpisovať povinne návštevy môjho blogu.", povedala som jej.

 

Matika: Dnes na matike boli chodiace končatiny (chodidlá) iba chvíľu slobodné, lebo potom hneď triedny posielal prezuť sa tých, ktorí neboli. Skvelú výhovorku dal spolužiak: ,,Mne vyrástla noha, ja keď si obujem prezuvky, normálne mi vytŕčajú prsty na nohách...". Som zvedavá, kedy si kúpi nové prezúvky, ak nie, tak mu ich kúpim sama a v slonej veľkosti :-D.

 

Prestávka: Stretnem pani asistentku a ona sa ma pýta: ,,Čo máš nové?". Poznáte ten moment, keď máte x vecí nových, no v zápätí, keď sa vás to niekto spýta, tak si neviete na nič spomenúť. Neva, i tak je tých x vecí súkromných, ale na 1 som si predsta spomenula: ,,Našla som skvelú stránku s pozadiami, normálne som jej vyznala lásku.". Jo, moja príčetnosť level -35 :-D.

 

 

 

Nemčina: Bola som u ôsmakov, pani asistentka suplovala, 1 chalan spadol zo stoličky a trieda? Začala mu tlieskať(včetne mňa) a standing ovation :-D. 1 pošahaný chalan mi podal ruku, ktorá v tom momente rozhodne slobodná nebola. Poviem to takto, určite by dokázal rozlúsknuť orech aj zaliaty v betóne. ,,Ja nemôžem písať, lebo mám stlačenú ruku!", využívam toho a vravím pani asistentke. Bola reč o obľúbenom seriáli a ja som mala v PZ že Divoké kone, divila som sa, isto mi to tam Skaza napísala, keď som jej ho požičala :-D. Nič som o tom nevedela napísať, lebo z Divokých koňov sa dívam iba na upútavky(nič v zlom, ale nemôžem kukať všetko). ,,Wilde Pferde ist eine Serie alebo Programme" (Divoké kone sú seriál alebo program). ,,Program, to je slušnejšie.", jo, ja slušňáčka :-D...V učebnici bol projekt na tému Lieblingsstar(obľúbená hviezda), kde bol Dolph Lundgren, ktorého som ja predtým nepoznala a použila som slovnú hračku a v úlohe, kedy som mala o ňom niečo podľa toho projektu napísať, som dala: ,,Er hat lustige Name wie Delfin."(má vtipné meno, ako delfín). Konečne došla reč na moju Lieblingsstar. Ja som to prv prepísala na Lieblingssuperstar a potom na Lieblings1.ČSsuperstar. Jo, začali sme sa baviť na moju obľúbenú tému: Martin Chodúr. O ňom sa vždy rada bavím, aj keď v nemčine, ktorá mi ide asi ako...však posúďte. Učiteľka sa spýtala v nemčine, že aké ma oči ,,...*ticho*...Ja neviem ako sa povie po nemecky nádherné!" :-D. A zistila som, že o ňom veľa neviem, neviem jeho výšku ani váhu!!!(hejo, aj toto sa tí nemeckí exoti pýtali v učebnici). S mojím dnešným výkonom na nemčine nie som moc spokojná, nie len, že neviem po nemecky, ale ani neviem, čo mám povedať po nemecky :-D. I keď ma učiteľka chválila, že som rozumela, na to som jej oponovala ,,Jasné, keď ste mi to potom prekladali.".

 

Prestávka: Klopem pri zborovni, prichádza učiteľka BIO. Prv vraví Drzej: ,,Z tej písomky máš 4, nič si nevedela.". A potom prichádza na radu môj dotaz: ,,Prosím si pani *dejepisárku, potrebujem sa jej niečo spýtať ohľadom knižky(ročníková práca).", ,,Pani učiteľka teraz nemôže, musí dýchať.", povedala učiteľka a zabuchla dvere.

 

Biológia: Učiteľka sa pýtala PoPo, že kto chýba. ,,Mne nechýba nikto.", odpovedá, nikto v triede nechýbal. Učiteľka sa za to podanie odpovede nahnevala, ja som komentovala: ,,To je krásne, že všetko, čo potrebuje, má v triede.". Rozdávali sa výsledky písomiek. Drzá nemala 4. ,,Ja som to vedela od začiatku, lebo keď ste povedali 2 rôzne veci, že dostala 4 a zároveň nič nevedela, tak mi bolo jasné, že klamete, lebo keby nič nevedela, tak by dostala 5.", jo, je zo mňa hotový Sherlock :-D. Učiteľka jej dala rozdať písomky a niekto protestoval: ,,Nie, ona ubližuje ľuďom!" Potom mala prezentáciu Kámoškostrofa, parádna bola, mne by sa toľko nechcelo tvoriť, obdivujem jej trpezlivosť v tomto smere,,Môže hovoriť hlasnejšie?", pýta sa PoPo. ,,A čo keby ste sa vy stíšili?", dávam jej návrh :-D. Učiteľka mi dala za pravdu :-D....V prezentácii bol obrázok a na ňom jesienka obyčajná, ktorá je krásna, ale jedovatá. ,,Ako niektoré dnešné dievčatá.", komentujem :-D. Alebo tam bol drop fúzatý, no ja som nevidela žiadne fúzy ,,Asi sa oholil.", moja idea. :-D... Dievčatá z vedľajšej triedy priniesli učiteľke zákusok, ona si ho nemala čím podložiť, tak si ho podložila... ,,Vy si podkladáte zákusok písomkou?!", divím sa. ,,Nie, však na tom papieri nebola písomka, je čistý.", učiteľka namieta. ,,Tak písomkou nejakého lajdáka.", špekulujem, špekulujem...ach, nikto nevie(ani ja), z ktorej planéty pochádzam...

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

fimo

Zistilo sa, že zajtra, na Deň zeme, kedy si bude celý 2. stupeň užívať, budú deviataci tvrdnúť v škole a učiť sa SJ + MAT, našťastie budú iba 4 hodiny, lebo kebyže 6, tak asi niekomu...

 

Angličtina: ,,My sme na tom najlepšie, lebo ako sa vraví, všade dobre, v triede najlepšie.", môj optimistický pohľad na to. ,,Hovorí sa všade dobre, doma najlepšie.", opravuje ma PoPo. ,,Však trieda je pre nás ako keby 2. domov.", namietam. Zistila som od učiteľky, že obyvatelia mesta Dubnica nad Váhom hovoria ,,Choď pri okno.", to je divné, lebo ja som to nikdy nepočula a to tu bývam. Došlo na tú tému tak, že učiteľka sa hádala v Anglicku s kámoškou o tom, či sa hovorí on bike alebo by bike. ,,Vy ženy, prečo sa hádate o takých nezmysloch?", ja na to :-D

 

Prestávka: Hraje melódia na zvonenie: The Little drummer.... Som so slovenčinárkou, ktorá dozoruje. Okolo idú 2 dievčatá(pravdepodobne jej žiačky) a niečo s nimi vybavuje. ,,Nevieš náhodou ich rodné čísla?", pýta sa ma :-DDD Zas až taký telepat nie som xD.

 

Fyzika: Na dverách bol projekt s nápisom METEROLÓGIA, niekomu to vkuse liezlo na nervy, tak na povolenie učiteľky to Najmúdrejšia prepísala na METEOROLÓRIA, ,,Povzbudzujte ma pri tom.", vraví, keď tam násilne píše o. :-D, Tak som jej zatlieskala na povzbudenie...Pýtam sa učiteľky: ,,Môžem rozbiť sklo?", učiteľka sa diví a ja ukážem na vtipný doplnok na stene: ,,V prípade potreby rozbite sklo" a tam zasklených 5000 sk :-D... Vyťahujem starú učebnicu FYZ, lebo sa chcem spýtať, či ju mám nosiť do školy, lebo sme z nej asi pol roka nič nerobili. ,,Dobre, že ju vyťahuješ, práve som sa chcela do nej pozrieť, či je tam učivo o jadrovej energii.", učiteľka v zápätí, takže ja raz za pol roka vytiahnem knihu, kedy sa chce do nej pozrieť aj učiteľka, iná telepatia. xD Učiteľka kontrolovala spolužiačke zošit, ktorý mala dotrhaný a mal zlú úpravu. ,,To je teraz taká móda, nedbalá elegancia, roztrhaný džínsy a aj zošity.", ja na to xD.

 

Prestávka. Počuť ako keby zvončeky, žeby naozaj boli tie Vianoce? Nie, to iba šialený žiak nesie kadičky, ktoré sa mu trocha trasú :D. ,,Santa prišiel!", vravím mu

 

Matika: ,,Čím to je, čím to je...", nôti spolužiačka. ,,Čím to je, že *PoPo bude naďalej týždenníčka?", dokončuje triedny :-D.

 

Slovenčina: Smrkám na chodbe a ide učiteľka so slovami ,,Nesmrkaj mi tu a poď do triedy.", ,,Soplík musí von.", vravím jej v triede, ,,Tak ste nás to naučili na doučovaní" (kto pravidelne číta blog, pochopí).... Učiteľka sa pýtala, že čo chceme zajtra preberať(hurá, aspoň na prijímačky sa cez ten prašivý deň pripravím, na príjímačky, na ktoré možno ani nepôjdem). Chcela som povedať, že čítanie s porozumením, no niekto ma predbehol, telepatia! Učiteľka sa pýtala, že čím chceme byť, ak vyrastieme. ,,Ja budem prezident.", ozýva sa Haluzista. ,,A ja prvá dáma", ja na to. :-D.

 

Cestou domov som stretla moju bývalú pani asistentku, ktorá vraví, že si tento týždeň púšťala Martina Chodúra. ,,To je telepatia, aj ja!", vravím, no, ani ne, ja si Martina púšťam 7 dní v týždni :-D

 A aby tej telepatie nebolo málo, Skaza sa dnes išla strihať, aj ja :-D

 

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Ráno som videla väčšinu učiteľov v športovom oblečení, čo bol dosť zážitok :-D. Polovicu učiteľov som skoro nespoznala. Zvlášť učiteľka BIO, vyzerala v tričku zvláštne, vždy ju vidím len v dlhej rifľovej sukni a elegantnom svetríku :-D. Išlo sa na Deň Zeme. Takmer celý 2. stupeň, a ako som kukala, tak aj nejaký 1. stupeň, šiel. Len deviataci trčali v škole a učili sa na prijímačky. :-/. Isto mali kanibalistické chúťky a najradšej by učiteľov od zlosti zjedli aj s pravítkom a Pravidlami slovenského pravopisu. Keď som vošla do triedy, boli okná otvorené dokorán. ,,Čo si robíte prírodnú atmosféru", pýtam sa žiakov, ,,či chcete zdrhnúť cez okno?".

 

 

Slovenčina: Preberali sa číslovky. Vysvetľovali sa radové číslovky,,Stojí siedmy v rade na obed.", no mne nedali pokoj tie vyššie číslovky. ,,A ako napíšem 1914.? Napríklad v rade na obed.", dala som divný príklad, neviem si predstaviť tak dlhý rad na obed :-D... Spolužiačka písala na tabuľu ,,Na obed išli ako prvý družinári.", no učiteľke sa to nezdalo, tak to spolužiaka opravila na ,,...prvý družináry.", ,,Dám to na blog!", ozývam sa. ,,Kľudne by sme ju mohli aj takto pri tej tabuli odfotiť.", navrhuje učiteľka. ,,Môj mobil nemá foťák.", zúfam. Učiteľka nám dala tabuľky, kde bol pravopis čísloviek ,,Mohli by ste si ho dať na absolvetnské tričko.", vraví nám. Potom sa písala veta, kde boli spomenutí pasažiéri ,,To je divné slovo, to je ako keby sa niekto zároveň pásol a žral, neviete niekto synonymum?", špekuluje učiteľka. ,,Cestujúci...", ozývam sa, ale v zápätí mi napadá tiež podobná súvislosť, ,,ale to je zase, ako keby jedli cesto.".

 

Prestávka: Pozorujem, že cez prestávky je menší hluk ako cez hodiny, aspoň dnes, ako keby to robili tí žiaci tým učiteľom naschvál.

 

Matika: Tá to aj potvrdila, zvlášť pri búrlivej debate o delikatesách ako je hmyz, slimáky, muchy...Dokonca som zistila, že má aj recept na jedlo s myšacím mäsom :-D. A muchy?: ,,Keď idem na Vapeč, ako ho prezývam ja, Muší vrch, tak tam normálne plno múch, vytiahneš si chlieb s paštikou a muchy ti na to sadajú, tak čo, zješ ich...", vraví učiteľ. Zrovna mucha letela okolo, chytila som ju(ne) a šla za učiteľom so slovami: ,,Chytila som muchu, desiata pre vás...(nič)...uletela." :-D. Alebo mu vravím: ,,Pán učiteľ, vy môžete ísť do Faktoru strachu, budem vám držať palce.". Jo, Faktor strachu, tam mal radšej ísť, ako s nami rátať príklady o prírode, ktoré trápne nahrádzajú a priam parodujú Deň Zeme. Ale okrem matiky som sa naučila, že na výrobu 1t papiera treba 250 000 l vody, za to na výrobu 1t recyklovaného papiera iba 1500 l vody.(dúfam, že tá slovná úloha neklamala) Ľudia, recyklujte!



Prestávka: Kámoškostrofa sa sťažuje slovenčinárke, že sme preberali na matike kanibalizmus. ,,A čo ti odhryzli?", pýta sa jej :-D. ,,Tebe nebolo zle z tých rečí?", pýta sa ma Skaza. ,,Ja som kvôlu hluku polovicu nepočula.", odpovedám. Inak celý pavilón pratril túto prestávku len deviatakom, ktorí sú na prízemí, tak som vybehla až na 3. poschodie a zhodila odtiaľ kapesníky :-D. To bola haluz: ,,Nabudúce zhodím lavicu.", vravím, no neprestávam vtipkovať. ,,A Kámoškostrofa má nového Kamaráta, ona má každý mesiac iného.", vtipkujem, samozrejme, myslím časopis Kamarát. Ešte šťastie, že ma nepočula, neva, i tak si to isto prečíta na blogu, pozravujem :-).

 

Slovenčina(zase): Preberali sme písanie veľkých písmen. Konkrétne Nový rok(1.1.) a nový rok(celý). ,,A čo keď niekomu budem chcieť zaželať šťastný iba ten 1 deň.", ach, zase špekulujem :-D. Alebo veta ,,Díva sa na Panelák.", ,,To musí byť jasné z textu, ak je tam spomenutý nejaký herec alebo že je to strata času...", vysvetľuje učiteľka, ako zistíme, aké p napísať. ,,A čo ak je to tak, že niekto sa díva na panelák budovu, že je to strata času, ale díva sa na ňu preto, že tam býva jej obľúbený herec?", špekulácie Denu dokonale vystihujú :D.

 

Matika(zase): ,,Tomuto hovoríš tabuľa?", pýta sa učiteľ PoPo, ktorá lajdácky zotrela tabuľu. ,,Však tabuľa by to bola, aj keby nebola zotretá vôbec.", podpichla PoPo triedneho. Nebola som jediná. Triedny písal na tabuľu veľa príkladov. ,,Aby ste mali stále čo robiť, pohyb.", vraví nám. ,,Väčší pohyb by sme mali vonku.", reagujem vyčítavo, on sa preto trocha rozčúlil, lebo vedel, že mám pravdu!!! A podpichovala som ďalej. ,,Môžete prosím zatvoriť okno?", pýtam sa(hej, zase mi bola zima). ,,Veď sa tu nedá dýchať.", sťažuje sa PoPo. ,,Vidíš, to preto, lebo sa vetrá, keď zatvoríš, tak sa tu dýchať bude dať.", chytám sa slovo. Ach, táto hodina bola eňo ňuňo :-D. Podpichovačky...cítim sa ako šijací stroj hore nohami....A som rada, že sa nešlo von(i keď by som mala deň voľna), aspoň som sa naučila na prijímačky, pri ktorých doteraz neviem, či na ne pôjdem alebo nie.

 

Po hodine mi Skaza vraví, že ide na návštevu. ,,K frajerovi?", pýtam sa. ,,Nie, k nemu by som išla inak oblečená.", odpovedá Skaza. ,,A šla by si vôbec k nemu oblečená?", jo, zase ja. Ale i Skaza ma podpichla. ,,Si kanibal!", vraví mi. ,,Nie som, kanibalizmus je, ak sa je ten istý druh, čo si ty.", vysvetľujem na úrovni vysokoškoláka. ,,Ty ješ zvieratá a SI ZVIERA!", ha, Skaza ma úplne vystihla. :-DDDDDDDDDDDD

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

...lebo dnes hral dosť veľkú úlohu čas.

Zdroj fotky

Angličtina: Nemčinári boli v triede, čo by malo logicky znamenať, že moja skupina šla do jazykového laboratória. Tak som sa tam vybrala hlava nehlava. Zamknuté. ,,Neviete, kde sú angličtinári?", pýtam sa dvoch učiteliek, čo tam boli. Predstavte si, oni povedali, že sú pred triedou. A ja som si ich nevšimla :-D. V triede: ,,Kde je Denisa?", spolužiak robí prehľad o tom, kto je v triede. ,,Tu.", ja na to. ,,Tak vypadni." on. Na hodine mi Skaza random vrátila zošit z dejepisuktorý bol mesiac nezvestný :-D. Čítali sme text o rope. ,,Všetko, čo máte na sebe, je z ropy.", vraví učiteľka. ,,Ja mám bavlnu.", namietam. ,,Ale tie rifle sú určite farbené umelo." ,,Nie, to sa používa na to výťažok z chobotníc.", pletiem ,,Žeby to bolo až tak bio? A tvoje hodinky, sú z plastu?", nedá pokoj ,,Sú kožené." ja na to.... Zase dala učiteľka DÚ - PZ strana 50. Hlavne, že ja som zase mala urobené po str. 52. Bol nejaký čas do konca hodiny, mali sme robiť tú 50, namiesto toho som šla robiť ďalej dopredu :-D.

 

Prestávka: Múdra bežala po triede, pridala som sa a bežala som za ňou. ,,Nezastavuj.", vraví PoPo.

 

Slovenčina: Niekto sa pýta, aký bol najdlhší deviatacky sloh. ,,300 strán.", odpovedá učiteľka. Alebo čítala spolužiakovu ŽK ,,5,4,5,4,5,4,4,1." :-DDD Bola reč o slohovke o triede, ja som sa rozhodla zapisovať hlášky a učiteľka to vie. Potom sa špekulovalo, že či PoPo nie je tehotná. ,,Keby mal dotyčný otecko nad 18, šiel by do väzenia, a keď nie, dostal by iný trest.", vraví učiteľka. ,,Odsekli by mu prsty.", niekto sa ozval. ,,Podľa mňa niečo iné, prsty v tom nehrajú až takú úlohu.", učiteľka vysvetľuje a potom sa ku mne prihovorí: ,,Denisa, zapisuj, ,,na hlúposti by nás bolo"." :-D. Čítal sa text a PoPo čítala iné slová, ako boli v učebnici. ,,Možno má halucinácie.", ozývam sa :-D...Bola reč na tému telesná výchova. ,,Ja milujem telesnú.", vravím, ,,Však na ňu nechodíš.", ozýva sa spolužiačka. ,,Preto, aspoň mám voľno." ja. ,,Urob klik.", ozýva sa spolužiak, chcem urobiť, no učiteľka mi to zatrhne. ,,Nie, lebo ťa ešte sekne.". Aj spolužiačka chce urobiť klik, ,,Jej seknúť môže.", vraví učiteľka na spolužiačku. :-D. Ešte som sa spýtala učiteľky na to, ako mali vyzerať nejaké úlohy. Povedala mi, že sme to ešte ani nemali robiť a že podrobnosti upresní, no, keď chýbaš, tak máš menšie odchýľky v čase.

 

Prestávka: Idem vybavovať zákazky aj so Skazou, ktorá mi pekne asistuje a zapisuje objednávky. Ďakujem :-).

 

Matika: Mali sme rysovať a spolužiačka si vzdychla. ,,Ja som...." ,,Zabudla si si rysovacie pomôcky?", pýta sa jej učiteľ. ,,Nie.", odpovedá, ,,Tak prečo si tak náhle povedala, že Ja som....?". Do toho som začala ,,Ja som, ty si...", triedny dokončil ,,On je, ona je, ono je....", mne na to napadlo ,,Byť či nebyť?" a učiteľ? ,,Súc." :-DDDDDDD Na šk. dvore bola telesná a Skaza kukala von oknom. ,,To sú šiestaci, majú telesnú, mám ti povedať niekoho meno?", triedy sa pýta. Do toho sa pýta PoPo na chalana v modrom tričku, ona, spolužiak a ja sa nad ním rozplývame :D.

 

Biológia: Písomka. Rozdali sa papiere a ja som zistila, že je z druhej strany vyhodnotenie, čiže odpovede. Boli ale prepísané fixkou, ale ani to mi nezbránilo sa pozrieť na ne proti svetlu a vyhlásiť: ,,Sú tu výsledky, presvitajú!". ,,Ešte 1 slovo budem počuť a beriem písomku!", nahnevala sa učiteľka, že som ju prekukla :-D. Potom mala mať prezentáciu Skaza, no interaktívna tabuľa ukazovala všetko zväčšene. Však aj učiteľke radili, nech stlačí ctrl a mínus, no nechcela nás poslúchnuť. Jej chyba.... Haluzista sa ozval ku Kámoškostrofe a niečo jej povedal, na čo sa ona rozosmiala. ,,Nad čím sa smeješ?", chcem vedieť, Kámoškostrofa prv nechce povedať. ,,Nad ničím.". ,,Vieš, že blázni sa smejú bez príčiny.", ja na to, muhaha :-D.

 

Dejepis: Haluzista šuchol k mojej lavici vložku. ,,To je tvoje." ,,Ja používam inú značku.", vravím mu. V tom vchádza učiteľka. ,,Pani učiteľka, môžem si ísť zahodiť túto menštruačnú vložku neznámeho pôvodu?", pýtam sa jej, zamietla to :-/ :-D.

 

Výchova umením: Predstavte si, tí žiaci stále nedokončili to divadielko :-D. Mala som ísť domov, lebo by som i tak nemala, čo robiť. No Skaza ma ukecala na to, že si budeme kukať Martina Chodúra :-). Neodolateľná ponuka, tak som zostala!

 

A vo vestibule, čo je tá TV, tak tam dávajú spomalené zábery našich šiestakov v programe Daj si čas!, kde nevyhrali nie len celú súťaž, ale ani 1 kolo...