Škola, to je základ srandy 2014/2015

(4.5.2015, 17:02) Zakopla som o šk. tašku(dúfam), čo rozhojdalo zips na nej. Po chvíli učenia sa fyziky(aká irónia)a smiatia sa na hojdajúcom sa zipse som zistila, že aj po cca 10tich minútach sa ten zips stále mierne hojdal. Neovládam fyziku na toľko, aby som súdila, ale toto nie je normálne :-DDDDD.

 

 

 

 (viac statusov)

Ukáž status

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

8.9. Ráno som sa spýtala Brvu, že či chce byť terorista s nádejou, že odpovie že čo to na neho hovorím a ja mu potom na to poviem, že som myslela tenoristu, no Brva ma predbehol ,,Chcem!", ale i tak som sa akože opravila ,,Myslela som tenoristu, *Brva* chce byť tenorista!!!", ale i tak, mať takého spolužiaka...ale má to aj pozitíva, napríklad nemôžem z toho, ako dokonale vidím počas hodín na jeho mobil, dnes som napríklad nudné chvíle hodín krátila sledovaním, ako hraje nejakú skateboardovú hru, je to ako telka(ktorá mi stále nejde). xD Okrem toho ma kopla múza a napísala som báseň :-), neskôr pridám.

Angličtina: Po dlhej dobe som mala pocit, že je angličtina a nič viac, minulý rok som angličtinu skôr vnímala ako skúšky z lásky, výlet do raja atď...ale teraz, keď máme učiteľku, tak chápete...ale stále ma baví, nebolo to len kvôli bývalému učiteľovi(i keď z veľkej časti hej). Pani učiteľka je aj trocha vtipná, napríklad napodobňovala lietadlo a autobus, nešibe jej, iba ukazovala, ako by sme vysvetlili cudzincovi, ako prišiel atď., lebo sme čítali článok o chalanovi z Maďarska na návšteve v Anglicku. Celkovo je to celkom vpoho osoba...Len bývalá učiteľka AJ, ktorá ma na starosti objednávky učebníc, je dosť na money xD. Vraj chodí namatkovo(či jak sa to píše) po triedach a koho načape, že nemá obalenú knihu, tomu pripíše 1€ a na konci roka je zúčtovanie. Ale né, ona to myslí dobre, chce šetriť učebnice ale zas až €uro?!...Okrem toho sme na hodine preberali otázku ,,What does "xxx" spells?", učiteľka nevedela dať príklad, tak ja som jej dala ,,FIMO", ona počula že fímejl(female-žena). Haha, takže to je dôvod, prečo sa cítim konečne ako žena - FIMO žena!

Cez prestávku som sa spýtala Postiha, či je Maďar (lebo chalan z textu sa volal takmer presne tako, ako Postih). Chúďatá deviataci, majú to so mnou ťažké :-D.

Litika: Učiteľka čosi vysvetľovala, ,,Lorem ipsum bláblá *Haluzista*, čo tu fučíš?", Haluzista jej z ničoho nič začal fučat do výkladu xD, predtým krochkal na fyzikepuberta je tak ťažká(hlavne pre učiteľov) xDDD.
Potom sme preberali, že posledná strofa básne Mor ho! (Samo Chalupka) a Kráľohoľská (tiež Samo Chalupka), má rovnakú myšlienku. ,,Čo je to?", pýtala sa učiteľka. ,,Kradnutie nápadu!", povedala som si. Až neskôr mi došlo, že obidve básne napísal 1 a ten istý človek! ... Preberali sme umelecké jazykové prostriedky ,,Metafora, napr. hlava ti svieti na balkóne, to je keď sú na paneláku balkóny a nikde nikto nie je, len tvoja hlava na 6 poschodí svieti, ale ona v skutočnosti nesvieti...", vysvetľuje učiteľka Postihovi. ,,Čo vy viete?", pýtam sa jej, lebo Postih je schopný všetkého! Bola aj predčasná(pár hodín pred dejepisom) reč o vojnách ,,Keď sa budeš schovávať do bunkra, tak si so sebou okrem jedla a pitia zober aj učebnicu literatúry, alebo vieš čo, chráň si s ňou hlavu.", radí nám učiteľka. ,,No to určite, padne na ňu bomba, zničí ju a ja ju budem musieť platiť.", môj pokus o vtipnú poznámku.

Prestávka: Dávam PoPo na stôl lietajúce prasa z Cernitu a následne jej poťukám po chrbte ,,Choď do kelu!", zrušila ma. ,,Tak ja ti tu nesiem prasa a ty ma posielaš preč?", som urazená. PoPo sa nakoniec prasiatku potešila, ale to správanie...situácia by sa dala charakterizovať ako ,,Prasa pre prasa", sorry PoPo, ak toto čítaš, ja som to jednoducho musela napísať!!! Potom som šla za spolužiačkou, ,,Je to pravda?", šokovane som sa jej spýtala, ako keby som počula, že je mimozemšťan. ,,Čo?", spolužiačka bola tiež dosť vystrašená a prekvapená. ,,Že aj ty si chcela prasa?", dala som jej tiež prasa, odľahlo jej.

Matika: Učiteľ mal zase chuť kritizovať prácu týždenníčky a začal čítať zo zle zotretej tabule, čo tam bolo predtým napísané, na dôkaz toho, že je naozaj zle zotretá, i keď nechápem, ako mohol, keď podľa mňa tabuľa bola dobre zotretá a ja som na nej nič nevidela. ,,Pán učiteľ, máte super zrak.", vravím mu. ,,Nie, musím ísť ešte k očnému.", vraví učiteľ, ešte že je kritický aj k sebe, inak...,,Aj ja!", vravím pravdu, chcela som sa ho spýtať, že či by sme nešli spolu, ale nebola príležitosť xD.

Biola: Teraz sa dostávame k dôvodu, prečo som sa cítila ako IBA 2.najšťastnejšia žena. Učiteľka povedala Najmúdrejšiemu, že by bola najšťastnejšia na svete, ak by chodil na chemický krúžok(ktorý ona vedie). Najmúdrejší súhlasil a urobil moju učiteľku BIO/CHE týmpádom 1. najšťastnejšiu ženu na svete.

Dejepis: Ďalšia nová učiteľka. Príde mi sympatická a milá, len mi vadí, že bude dávať písomky, ale vraj to bude ľahké(možno je klamárka, neviem), uvidíme. Pýtala sa nás, ako sa voláme a aké predmety máme radi, Postih povedal ,,Varenie" a trieda sa začala smiať :-D. Potom nám začala vysvetľovať systém učenia, do obdobia pred prijímačkami sa budeme učiť. ,,To budeme priatelia.", dodala ,,A potom budeme nepriatelia?", spýtala som sa jej. ,,Potom budeme ešte väčší priatelia.", učiteľka sa nenechala zaskočiť :-). Na rozbeh sa nás spýtala, že či vieme, koľko momentálne prebieha vojen vo svete ,,Rátajú sa aj rodinné konflikty?", pýtam sa jej :-D.

Prestávka: Videla som tú najdivnejšiu vec na svete! Videla som triedneho v tielku(niečo robil vonku) :-DDD, povedala som mu ,,Pekný outfit.",,Však prečo nie?", spýtal sa. Ale mala som čo robiť, aby som sa nesmiala a ešte popritom som jedla makový rožok :-D.

Výchova umením: Zase nová učiteľka. Ale tá učila na škole aj predtým, ale nie nás. Vravela nám, že za každé klasifikačné obdobie urobíme 1 projekt, niektoré dá na súťaže. Okrem toho budeme preberať aj trocha teórie. Potom sa už nemalo čo povedať, tak sme šli na šk. dvor. Ja som ešte podpichla Brvu ,,Zaspievaj áriu ty tenorista, ty budeš spievať a *Haluzista* bude hrať na husle." :-D.

Vonku: A konečne sa dostávame k dôvodu, prečo som vlastne bola až tak šťastná žena. Boli sme s fotrom vonku. Foter išiel do obchodu, ja som ho čakala na lavičke, chcela som si trochu vychutnať skvelé počasie. Potom mi foter povedal, že sa chce ísť ešte na niečo pozrieť do obchodu a mám ísť s ním. Mala som tušáka, že to bude nejaká haluz a aj bola. Za sklom v zlatníctve som zbadala svojho bývalého angličtinára(najkrajšieho telepata). Keď vyšiel, tak sme trocha kecli. ,,Bez vás je škola prázdna.", vravím mu. ,,Nesmieš to tak brať, niekede je prázdnejšia, ale zase inde je plnšia.", povedal učiteľ angličtiny(učí na inej škole). ,,Nestala sa vám v poslednej dobe nejaká zvláštna vec?", pýtam sa ho opakovane, ,,Netuším, nič mi teraz nenapadá.", odpovedá. ,,Napríklad pošta?", narážala som na ten anonymný portrét v jeho schránke by me :-D. ,,Ďakujem, niekto mi dal zvláštnu poštu, ak si to bola ty, tak ďakujem.", vraví pán učiteľ. ,,Však vy viete, vy ste telepat.", bez problémov vravím. ,,Hej, však som niekedy telepat."HA HA HA!!! Konečne sa priznal!!! Ja som vedela že môj bývalý angličtinár je TELEPAT a konečne to aj priznal!!! Mala som pravdu!!! Konečne po toľkých rokoch(iba 1 rok ale i tak)!!!Ale to som sa vtedy cítila ešte iba ako 3. najšťastnejšia žena na svete. Pán učiteľ mi dal potom za úlohu pozdraviť triedu...môže dať učiteľ úlohu, keď už nie je môj učiteľ? Tak a prečo som sa cítila ako 2.najšťastnejšia žena na svete? Lebo keď som pozrela na náš balkón, videla som, že ho už konečne robia a to znamená že keď bude hotový, konečne sa zbavím toho lešenia a budem vidieť svet.

The Happyend.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(5.9.)Ja osobne mám rada mačky, sú to zlaté stvorenia a ten názov, že mačka...mačka...pomačkaj si svoju mačku :-DDD Do mačky! Fialová farba mi nevadí, tiež je to pekná farba (pokým nemusím graficky upravovať fialové výrobky, ťažko sa triafam do skutočnej farby výrobka). Ale smolu, tú nemám rada, dnes som jej mala dosť, teda, nebojte sa, nie je to žiadny depresívny článok. Ja len keď vidím o trošičku niečoho v škole viac, teším sa, lebo viem, ako pomenujem článok z daného dňa. A ešte k tej mačke. Dnes som bola ladená do fialova a mala som tričko, na ktorej bola tá čierna mačka, ktorá mi asi doniesla tú smolu.

Chémia: Skaza mi vrátila fialovú pandu, vraj ju mám dať radšej malým deťom, nakoniec sme sa dohodli, že urobím ešte jednu pre ňu. Ale aj som si zarobila, od spolužiačky som dostala 1€ za tučniaka(so šálom tiež fialovej farby). Chalani - kutilovia na začiatku hodiny dali na stenu obraz Charllesa Darwina. Potom sa pani učiteľka spýtala, že kto to vlastne je. ,,Ten, ktorého práve chalani zavesili na stenu.", moja odpoveď. ,,Nechci na hlúpu odpoveď ešte hlúpejšiu...reakciu.", povedala učiteľka. Potom sme kukali animovaný film o Slovnafte, :-D dosť haluz a robili v PZ, opakovanie a ja som sa trocha zdesila, lebo Brva vedel ten pracák lepšie ako ja(!!!), však on sa to cez prázdniny aj učil, nemal na výber(reparát), našťastie ma učiteľka nevyvolala, ale snáď by som vedela.

Prestávka: Idem trocha neskôr za pani asistentkou. ,,Kde si bola?", divila sa. ,,Písala som hlášky zo záchodových dverí.", znela moja pravdivá odpoveď. Síce 80% hlášok bolo buď vulgárnych alebo nezmyselných, ale našla som aj také, ktoré pobavia: ,,Písanie na dvere ma baví.", alebo ,,PS: Porušovanie školského majetku." a podtým ,,PSS: Komu to vadí?" a ešte pod tým ,,PSSSSS: Toto je lepšie ako chat.". Alebo ,,Vianocé!" bolo napísané nad kľučkou a pod kľučkou bol nakreslený snehuliak. xD

Angličtina: Máme novú učiteľku. ,,Kto vám chýba?", chcela vedieť, kto nie je v škole. ,,Pán učiteľ...", povedala som si. Inak ako pani učiteľka je celkom vpoho, až na jej 3 pravidlá1. Nekecať a nadávať, 2.nehrať sa s inými vecami/písať, keď ona vraví, 3. držať všetky veci včetne končatín na svojom mieste(nerozťahovať ich po priestore určeného pre spolusediaceho). Teda, povedala to samozrejme inak, ale podstata rovnaká. Keď 1x porušíš pravidlo, ideš dozadu, 2x, ideš s učiteľkou za dvere kecnúť(o počasí asi ne), 3x idú rodičia kecnúť s učiteľkou, 4x ideš za školskou pedagogičkou, 5x ideš do riaditeľne. Ale má aj dobré stránky. Napríklad si pri nej nemusím písať do slovníka slovíčka, čo mi tiež zaberalo hodiny času. :-DDD...ale aj tak mi chýbal pán učiteľ. Do toho ma ešte začalo trocha bolieť brucho(nič vážne), ach jo, boli aj lepšie hodiny...Ale bola aj haluz: Chalani vraveli svoje mená a ja som do toho vravela ich prezývky ako Brva a Postih. :D Dozvedela som sa, že Čvirikov brat sa učí za učiteľa angličtiny ,,Môj nový objav!", vravím, ,,Neboj sa, nie je pekný.", ozýva sa PoPo. ,,Tak nič.", sklopím uši xD.

Prestávka: Dozvedela som sa, že okrem dvoch najkrajších učiteľov školy odišla aj celkom milá pani učiteľka. A hlavne, páčil sa jej Martin Chodúr. Však ja určite ešte na škole nájdem nejakú fanynku Martina Chodúra, len sa musím pýtať :-).

Fyzika: Pani učiteľka vravela, že budeme preberať elektrickú energiu a že potrebujeme zošit. ,,A musí byť ten zošit vodivý?", pýtam sa :-D. Neskôr sa začala pýtať, čo treba na vytvorenie elektrického okruhu. ,,Vodič, ešte?", ja som vykríkla ,,Vodička!" :-D Vodka najlepšie xD. Ale fyzika má aj temné stránky. Pani učiteľky sa bojím, lebo vraví, že bude dávať 5, keď sa nás niečo spýta kvôli tomu, že vyrušujeme a nebudeme vedieť. Alebo ak budú niektorí žiaci zlí, tak bude nabudúce písať písomku celá trieda písomku. Ale na druhú stranu bude dávať aj 1 za aktivitu :-). Také 1 bude určite dostávať najmúdrejší žiak, o ktorom som povedala pani asistentke, že si myslím, že mu voperovali do mozgu Wikipédiu.xD Inak pani učiteľka učí aj varenie, tak sa dohadovalo, že čo si tam máme obliekať ,,Nejaké biele tričká na varenie, čierne môžete nosiť na pracovné.", povedala. ,,Čierne tričká na pohreb!", napadlo mi xD. A ešte 1 haluz: Haluzista počas hodiny z ničoho nič začal krochkať ako prasa ,,Nech sa páči, môžeš ísť za dvere!", povedala mu učiteľka...ách, tí učitelia to majú niekedy tak ťažké...xD

Matika: Zbierali sa kontrolné zošity, ja som ho mala obalený, ale pán učiteľ povedal, že nemá byť(aby sa mu na prednú stranu lepšie písali známky). ,,Jasné, však pri vás zošity obalené byť nemusia, vy ste obal sám o sebe.", povedala som tak, aby nepočul...Pán učiteľ sedel a dal sa do polohy ako keby chcel vstať, ale zamyslel sa ,,Pán učiteľ sa zasekol", povedal Brva. Potom si učiteľ zase vpoho sadol ,,Pán učiteľ to vzdal.", dodala som. Triedny nakoniec vstal. ,,Pán učiteľ to nevzdal.", opravila som sa :-D. Ešte Postih divne kýchol či čo, celá trieda sa začala smiať, potom po ňom hodili fľašku, z ktorej sa napil. ,,Dáš mi napiť?", začal sa pýtať Postih a potom aj Brva xDDD, ja som zasa vybuchovala od smiechu...

Prestávaka: Urobila som experiment. Postavila som sa ku dverám od pavilónu, kde máme triedu a rátala, koľko žiakov tade prejde a bude mať na ruke Rainbow loom. Narátala som ich 21! Boli tam aj takí machri, ktorí mali na ruke 5+ náramkov a aj takí, ktorí mali 5+ náramkov na jednej a to isté aj na druhej ruke(gumové rukávy), ,,Možno má aj na nohách.", povedala pani asistentka xD. Aj učitelia nosia tie náramky, sú jednoducho všade!!! Konkurencia!!! A najhoršie je na tom to, že keď sa ľudí spýtam, že či vedia, čo sú to Shamballa náramky(aké výrabam zase ja), tak nevedia, aby nakoniec nevznikla vojna medzi Rainbow loom a Shamballa náramkami.

Slovenčina: Brva aj Postich na začiatku hodiny po sebe kričali ,,Co jééé?", Brva ma ešte začal parodovať ,,Brva!", vravel vtipným tónom, čím ma úspešne rozosmieval. Keď sa toto deje na normálnej škole, neviem si predstaviť, čo sa deje potom na osobitnej xD. Prišla učiteľka a povedala niečo v zmysle ,,Kto má nejaký emocionálny záchvat, ten sa ukľudní.", ona nás tak víta xD. Učiteľka priniesla zoznam našich mien na zapisovanie + a -, povedala, že jej to vytlačilo aj s dátumami narodenia. ,,Budeme vedieť, kedy kto bude odpovedať.", ukázala sa jej škodoradosť v plnej kráse. ,,A tí, čo sa narodili cez prázdniny budú odpovedať v pondelok.", do mačky! Ja som sa narodila cez prázdniny...Potom nám dala úlohu premyslieť pár viet ne tému ,,Gramatika vs literatúra", ja som sa chcela spýtať na 1 otázku ohľadom úlohy ,,Nie, nepýtaj sa, teraz máš robiť.", ,,Ale to je k veci.", ,,Rob úlohu.", takto nejako znel náš rozhovor s učiteľkou, asi že potrebujem sa spýtať, aby som vedela tú úlohu čo najlepšie urobiť, neva, vynašla som sa aj sama. Keď som vravela svoj názor, učiteľka mi povedala: ,,Žiaci ťa nepočúvajú preto, lebo to hovoríš divne a dávaš divné a neprirodzené pauzy, ale už sme si zvykli." Pravda je, že žiaci sa bavili, lebo sú nevychovaní!(čo nevylučuje fakt, že dávam divné a neprirodzené pauzy, keď hovorím), no čo už, smola, díky mačka! Inak môj názor bol nasledovný: ,,Gramatika aj litika sú ťažké. Gramatika je ťahšia, lebo je jej viac a musí sa využívať v praktickom živote. Literatúra je ľahšia, ale človek má pri nej pocit, že ju v živote nevyužije tak ako gramatiku."...Niektorí trepli napr. ,,Na gramatike sa len učíme písať." xD. Potom sme čítali ukážku ,,Kamil Peteraj - Keď voda ľúbi.", Postih prečítal vetu ,,Je celá modrá(voda)" ako ,,Je celá mokrá". xDDD Pani učiteľka sa spýtala, koľko strof má báseň. ,,5", povedal Brva. ,,Neviem prečo, ale viem že 5.", úžas xD. Potom sa spýtala, aké sú tam rýmy. ,,Abab, čiže striedavé.", trepla som. ,,Správne, ale nabudúce hovor radšej ábéábéábé", dáva mi radu učiteľka. Haluzista sa spýtal na verš ,,Na zrkadle med". ,,Vieš, ako dať na zrkadlo med? To si zoberieš sklo medu, lyžicou neberieš med a frkneš ho na zrkadlo, alebo niektorí majú aj takých tých mackov, čo majú hore taký ako keby sosák...na domácu úlohu odfoťte med na zrkadle.", ona nie je normálna xD. ,,Ale môj mobil nemá foťák!", vravím. ,,To je zle!" učiteľka na to. Na záver nám dala úlohu nájsť pieseň na nete v mobile. Môj mobil nemá foťák, nie to ešte internet, tak som tam ako jedna z mála len sedela a zachytávala hlášky. Brva našiel nejakú rómsku pesničku. Potom to vzdal a surfoval si svoje veci (je v presne takej polohe odo mňa, že mu krásne vidím do mobilu >:-D muhaha!). Postih našiel niečo ,,s akýmisi Chi-ki-li-ki-tua", povedal to presne tak, ako je to napísané, pekne to skomolil xD. Jednoducho haluz.

Na záver som sa Haluzistu ešte spýtala 1 veľmi dôležitú vec - či tiež vypletá z gumičiek. ,,Nie, som rebel, že?", odpovedal. ,,Sme rebeli spolu!", ja na to. Konečne niekto s imunitou xD.

 

P.S.

Zdroj obrázka: VectorMarz.com (upravila som pozadie)

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(3.9.)On bol(vlastne stále je) blogér na Blog.sme.sk, kde sa články hodnotia dobrou karmou. Dnešok mi prišiel dosť karmický(a aj komický :-D).

 

Ráno som videla, ako niekomu spadol náramok. Nevedela som komu, tak som ho zaniesla na sekretariát, moja 1. návšteva tento rok xD. Potom som sa dozvedela, že triedny predsa len je v škole.

 

Na 1. hodine, keď nás zbadal, skonštatoval ,,Vy ste ale vyrástli či čo". Potom zapracovala karma a ja som zistila, že som tiež niekde stratila svoj náramok, jo, karma sa trocha niekedy kopne, zvlášť tá z blog.sme.sk. Ale našťastie som sedela na mieste, tak som vedela, že stačí pozrieť iba pod seba a že ho tam nájdem. Okrem toho musel triedny kecať(však hej, keď sme sa pýtali), ako bolo na dovolenke v Albánsku ,,Ja som vás chcela dostať do Afganistanu", skonštatovala PoPo. Triedny kecal o tom, aká bola teplá voda ráno, večer, aká hlboká voda bola každým metrom, kde bolo čisto, kde špinavo, ako ,,štrikovali" autobusom medzi kopcami (pohyby jeho rúk pri znázorňovaní štrikovania mi pripomínali pletenia Shamballa náramokov, že či to nebolo aj nejaké woo-doo xD...)...z toho som rozumela iba polovicu, lebo žiaci kecali...no, keby to nebola prvá hodina po dlhej dobe, normálne by som ju zo svojho života vystrihla, ako ostatné. Nuda...občas hláška...nuda...

 

Triedny nám dal nový rozvrh, ten predošlý, čo som sa dozvedela ako prvá na začiatku, už neplatí, možno nebude platiť ani tento, preto nám povedal, že si ho máme písať ceruzkou, ale aj tak si ho väčšina (včetne mňa) písala perom - sme rebeli!!! Rozvrh:

Po: Anglina, slovina, matika, biola, deják, výchova umením (6h)

Ut: Anglina, fyzika, matika, slovina, geoška, chémia (6h)

Str: Slovina, matika, dejepis, anglina, telina, občianská (posledné 2 hoďky nebudem, tak iba 4 :-)

Št: Matika, nemina, biola, slovina, svet práce 2 hoďky (svet práce nebudem mať, tak iba 4 hoďky!)

Pia: Chémia, anglina, fyzika, matika, slovina, telina (telinu nemám, tak iba 5 hod.)

 

Utorok najhorší, streda/štvrtok najlepšie.

 

Potom ukazoval aj nové ,,klasáky" - tablety v obale. ,,Máte aj ružový pre mňa?", pýtala som sa :-D. Ukazoval aj druhý, už klasický klasák na pochvaly a poznámky, s ktorým trepol PoPo po hlave(vyrušovala), celá trieda bola zaskočená. Zaslúžila si xD.

 

Cez prestávku prišla ku mne Skaza a mala na sebe tričko s takým okatým psom. ,,Podobá sa na teba.", podpichujem. Bavili sme sa o tom, že či bude Skaza so mnou na nemine. ,,Musím sa ešte spýtať pána zástupcu.", vraví pani asistentka. ,,Aj Skaza by mala ísť, akože ,,Môžeme byť spolu na nemčine? Prosím!" A ukáže psie oči na tričku.", napadlo mi.

 

Počas hodín som si kreslila návrhy na náramky/kľúčenky, trošku sa učila, sledovala siamské dvojčatá 21. storočia - jedny slúchatká, 2 uši, 2 hlavy, 1 zdroj hudby...Išla som na WC či kde, otvorila som triedu a zrovna šla Drzá. ,,Ja som vedela, že príjdeš!", vravím jej, klamala som. Ale potom mi to karma telepatie vrátila, lebo Drzá mi odhalila Wi-fi(suseda) a spýtala sa, že či by som jej nedala heslo. ,,Tak to ty si mi ťahala dáta!!!", zhrozila som sa(wi-fi sme mali predtým nezabezpečenú)

 

Cez desiatovú som bola za bývalou pani asistentkou a trocha sme kecli, zajtra im tam prinesiem nejaké vecičky na predaj. Zarobím xD.

 

Potom sme na hodinách čítali hororové texty, oficiálne nazývané ,,Školský poriadok". Ale predstav si, aj tam sa diali haluze:

,,Učiteľ nesmie vykonávať na žiakovi fyzické tresty.", povedal triedny a trocha silnejšie pobúchal Čvirika po chrbte. ,,Za čo ste ho potrestali?", pýtam sa. ,,To nebol trest, to bolo len také priateľské pobúchanie.", povedal a potom Čvirik pohladil triedneho po hlave a do toho sa Brva spýtal Čvirika, že či ho ľúbi(Brvu)...komédia xD.

,,Nesmú sa používa mobily. Nie ako moja dcéra ťuká do mobilu a je mimo.", vraví triedny. ,,Nám to zakazujete a jej nie.", namietol myslím Postih.

,,Žiak musí udržiavať sociálne zariadenia(asi wc xDDD) v čistote, ale nebojte sa, naše WC sú dosť čisté, keď tam desiatujú.", triedny mal pravdu xD.

 

Okrem iného ešte Brva(ktorý sedí v lavici vedľa mňa) ukazoval triednemu pero ktoré sa nezlomí. V momente ako to ukazoval, mu to prasklo(ten džindžik, ktorý zastrkuješ do zošita, aby nevypadlo), ja som vybuchla od smiechu. Hlavne, že ja som si na začiatku hodiny strkala svoje perá na prsty a nezlomili sa, asi mám dobrú karmu. Ale jeho pero malo zasa samozasúvací ťahák.

A videla som na vlastné oči, ako najmúdrejší žiak poskladal rubikovú kocku!!! :-O Potom si tam robili také srandy ako napr. že okraje kocky boli rovnakej farby a stred inej.

 

Na záver som ostala so Skazou sama v triede, požičala som jej igelitovú tašku, ktorá ani neviem, či bola moja(niekedy mi rodičia podstrčia do tašky igelitku na niečo), ,,Teraz pomáham krádeži...", do mačky, naozaj tá taška nebola moja, neva, snáď ju potom Skaza vráti. Na tabuli bol ešte napísaný rozvrh, fyzika bola ako F, tak ja som dopísala na FIMO a šlo sa domov :-D.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

(4.4.)Ráno som sa dozvedela brutálnu vec, ešte som ani nevošla to budovy školy: Znova som videla toho fešného otecka, ktorý mi padol do oka na začiatku šk. roka. Šiel s dcérou aj manželkou do školy, hej, predpokladala som, že má manželku, ale to, že jeho manželka bude učiteľka, ktorá učí na našej škole, to ma naozaj zaskočilo. Ďalší brutálny zážitok do zbierky! :-D

 

Pred zborovňou som čakala ešte s nejakými žiakmi. Oni čakali na neviem koho a ja na pani asistentku, zaklopala som, aby som sa spýtala niekoho v zborovni, že či už prišla. Prišla pani učiteľka za žiakmi, vybavila, čo chceli a mňa si nevšimla a odišla. ,,Chcete počuť vtip?", pýtam sa tých žiakov, ,,Prosím vás, mňa ľudia ignorujú. Ďalší prosím!". Chvíľku im trvalo, kým im to docvaklo, ale potom sa zasmiali. ,,To nebol vtip...", dodala som potichu.

 

Matika: Cestou na matiku som zistila, že som si zabudla na sedačkách peňaženku, musela som ísť po ňu. Stretla som pána zástupcu ,,Kde máš triedu? Máte teraz BIO?", pýtal sa. ,,Nie máme matiku.", divím sa, čo to zas za anomálie. ,,Jáj, ty si už deviatačka!", uvedomil sa. ,,Ja som neprepadla!", povedala som mu, ,,Nedpodceňujte ma!". Na matike sa preberalo, že kto potrebuje nový zošit na kontrolné práce ,,Denisa, ty nepotrebuješ, ty máš dokonca ešte zo 6. triedy.", vravel učiteľ. ,,Často som chýbala.", zdôvodňujem. Spolužiačka sa niečo spýtala učiteľa a on jej odpovedal, teda skôr zaspeval ,,V pohode, v pohode". Dala som facepalm, až ma hlava rozbolela xD. ,,Pán učiteľ, ale mne ste nedal zošit.", vravím neskôr. ,,To preto, lebo si si ho zobrala.", povedal, ale toto jednoducho...brutál, ako z hororu, ten face, tie svetlá v pozadí, aký je vysoký...brutus!!! xD Potom nám ten triedny ako z hororu začal vravieť tak, aby to vyznelo čo najviac desivo(plno vecí), aké veci budeme v matike preberať. ,,Pán učiteľ, vy ste pedagóg, mali by ste vedieť, že žiaci sa budú lepšie učiť, ak ich nebudete strašiť.", povedala som mu. Triedny poďakoval za upozornenie a potom si všimol Brvu, že nemá prezúvky. Začala sa reč o správnej obuvi a ako pri ktorej zapáchajú nohy. Vyvrcholilo to, keď si triedny vyzul topánku a ukazoval, že má priedušnú obuv či čo ,,Pán učiteľ, obujte si to, štípu ma oči.", povedal Postih. ,,Dajte to preč!", odsúvam sa od polovyzutého matikára čo najďalej. :-DDD To je ešte väčší brutus!

 

Cez prestávku spolužiačka jedla hrozno ,,Dobrú chuť!", povedala som trochu hlasnejšie, zľakla sa a skoro sa zadusila :-D(ale nezabehlo jej). Bola som na chodbe a prišla Skaza s Katastrofou, ktorá skonštatovala, že je jej zima. ,,Chceš zahriať?", pýtam sa jej, dosť sa zdesila :-DDD.

 

 

Na nemčine sme boli spolu samy s pani asistentkou a Skazou. Pani asistentka/učiteľka čosi povedala ,,Rozumela si niečo?", pýtam sa Skazy, ktorá krúti hlavou. xD Ale bolo dobré. Bola otázka, že kedy mám narodeniny. ,,Mám narodeniny na moje narodeniny, narodila som sa na moje narodenina.", zaperlila som. Dosť sa na tom smiali ,,Smejete sa, dám to na blog, bude to mať úspech." Moji kritici :-)...A nemina bola hádam jediná hodina, kde sa dnes riadne učilo...do kelu!!!

 

Biola: Všetci presviedčali učiteľku, že chcú ísť na exkurziu do Osvienčima. Ona sa vyhovárala, že bola 10x a že pôjde už iba so svojou triedou (7.a). ,,Tak nemohli by ste ísť s nami po 11x?", prosíkal niekto alebo ja že ,,A čo keď niekto 2x prepadne...aha, vy máte áčkarov...", špekulantka. Potom som so Skazou ukázala pani učiteľke výrobky z Cernitu, ktoré som mala pri sebe, ona ich ukázala celej triede, rozdávali sa visačky, znova som vyvolala davovú psychózu :-D.

 

Prestávka: Bola som za bývalou pani asistentkou pôvodne rozdať výrobky, ale boli fofry, tak sa nestihlo, pôjdem neskôr. Pomohla som jednej žiačke so zaseknutým zipsom na taške, wow, keď som sa zohla, normálne som cítila, ako keby som mala vedľa ucha radiátor. Mne vždy v tých triedach, kde sú malé deti príde také teplo...asi je to tým, že sa na teba dosť lepia.

 

Slovenčina: Brutus pokračoval, tentokrát brutus zvaný Brva. Poviem vám, je určené len silným povahám sedieť tak blízko tak divného človeka. Trepol brutálnu hlášku(radšej nezverejním) a potom začal žužlať nejakú visačku xD. Zistila som, že to pero, čo malo ťahák nemá ťahák ale kalendár :-D. Prv si ho priložil ku ústam a vcucoval ho, ako keby ho bozkával. Začala som sa smiať. On si toho všimol, zobral pero(z ktorého bol ten kalendár) a začal do neho robiť diery xDDD, potom okraje utrhol a hodil do mňa, zvyšok kalendára dokrčil xD...Prihlásila som sa ,,Môžem to ísť zahodiť?", ,,Trápny dotaz, ale môžeš.", povolila mi učiteľka. Riešilo sa, kedy bude krúžok-príprava na Monitor, prijímačky. Či streda, alebo štvrtok. ,,Streda, lebo na štvrtok sa musíme veľa učiť.", povedal Postih. ,,Ty sa aj tak učiť nebudeš!", povedal mu niekto. Potom sa učiteľka naposledy spýtala, že kedy, žiaci zborovo vykríkli svoju odpoveď. Ja som trocha neskôr vykríkla ,,Štvrtok" a Brva, že ,,FIMO!", ďalší výbuch smiechu na svete!!! Pani učiteľka nám aj dala úlohu pripraviť si príbeh o nejakom zážitku z prázdnin. Brva povedal, že už 1 nápad má. ,,Tak poď, bude prvá známka, aspoň vyskúšame, ako sa píšu do elektronického klasáku známky.", Brva nechcel ,,Mám 1 slovo: Učil som sa!", LOL, to sú 3 slová ,,Zložený slovesný tvar.", upresnila učiteľka :DDD. Brva sa ešte prihlásil, že či môže ísť na WC ,,Vypil som veľa vody.", ,,Ale to nie je normálne, keď máš problém, choď k doktorovi.", učiteľka na to, ,,Však pôjdem.", Brva. ,,Kedy?", pýta sa učiteľka. ,,Neviem.", LOL Brva. Alebo cez tú dieru v kalendár začal vyplazovať jazyk...pomocná škola je oproti tomu normálna!...,,62 dní je poriadne dlhá doba, nechce sa mi teraz rátať, koľko je to hodín a minút...", pokračuje učiteľka o úlohe. Za chvíľu sa hlásim aj s počtom hodín, ktorý som vyrátala na kalkulačke. ,,Tak môžeš začať svoj príbeh tým, že si zistila, koľko hodín trvajú prázdniny.", vraví učiteľka. ,,Ale to som vyrátala už cez školský rok.", namietam. Inak aj Čvirikovi poriadne vymetá. Pani učiteľka mu povedala, že jej má pripomenúť, že mu chce niečo povedať, o tom potom. Bola reč aj o dramatizácií, že či bude, nebude, iba dobrovoľná, vravela, ako robili dávnejšie deviataci dramatizáciu. Sotva dorozprávala učiteľka, Čvirik sa spýtal ,,A bude dramatizácia?" :-DDD Celá trieda výbuch! A na záver hodiny bolo voľno. ,,Rozprávajte sa, ale aby to nebolo moc nahlas.", povedala učiteľka a privolala si Čvirika, aby mu povedala to tajomstvo. Samozrejme trieda bola tak ticho, ako niekedy na hodinách nie xD. Asi som prišla na taktitku, na to, aby boli žiaci ticho. Akože učiteľ ,,Poviem vám tajomstvo.", začne šepkať, všetci stíchnu a on začne vysvetľovať novú latku. Ale to je už mimo témy(hlášky zo školy), tak asi končím.

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

nes išlo plno ľudí do školy. Ja do svojej starej, na posledný rok. Pán angličtinár išiel do novej, dokonca aj Martin Chodúr má zrovna dnes vystúpenie na charitatívnej akcii s názvom ,,Zpátky do školy". Všetci idú do školy, až na dejepisára...:-/, naozaj...odišiel! :-( Neva, čo už, ale keď dvaja najväčší fešáci(bývalý angličtinár a bývalý dejepisár) odídu zo školy, to človeka dosť...

 

Hneď ráno som sa ešte doma dozvedela 2 správy: 1. nejde internet, ide iba ten z prenosného modemu, ale ten je obmedzený dátovo a mojím fotrom(pracuje na ňom), ale vieme, kde je príčina(meníme firmu, ktorá nám poskytuje internet), tak to môže spôsobiť také výpadky, snáď čoskoro naskočí. 2. rozoberajú leštenie, i keď pri mojom okne ešte nie :-/, ale hlavne, že sa ,,škatule hýbu".

 

Cestou do školy som stretla 3 spolužiačky a začala som sa správať ako babička. ,,Jéj, vy ste vyrástli!". Deviatačky ako ja! :-)

 

Zrovna, keď som vošla do budovy, hrala hymna, tak som ostala tam len tak stáť, iní sa možno divili, ale ja si uctievam našu vlasť(aspoň na oko xD). Potom som zbadala 1 fešákahranica bizárnosti a haluznosti sa znova posunula! V 2. triede sa mi páčil spolužiak(normálka). V 7./8.triede učiteľ(trocha nenormál) a dnes sa mi skoro zapáčil...ani žiak, ani učiteľ, ale sadni si...otecko jednej prváčky xDDD. Trocha mi pripomínal pána angličtinára. Dúfam, že bude chodiť často do školy...Muhaha!!! xD. Stál dosť blízko nás, ale spolužiačka Katastrofa bola bližšie ,,Zostáva aj pani *nemčinárka*?", spýtala sa, pani asistentka odpovedala kladne, ju to moc nepotešilo a ja som podpichla ,,Gratulujem!" :-D. Potom k nám prišla Skaza ,,Ahoj, ale som sa zľakla!", som jej povedala. Inak aj ju prepadla gumičková mánia. Ja som jej zasa ukázala Shamballa náramok. Potom sa nás najmúdrejší žiak triedy(školy?), sa spýtal, že či sa bude zajtra učiť(nebude) ,,Ale tebe nikto nebráni sa učiť. Aj ja som sa učila cez prázdniny.", vravím mu.

 

Po zahajovacích rečiach, ktorým sme aj tak nerozumeli(zlá akustika), začala hrať hudba, nevedeli sme, že či tam je nejaké vystúpenie, ktoré nevidíme(boli sme vzadu) alebo čo. ,,Tancujúci duch!", napadlo mi. Potom už takmer všetci šli domov, iba prváčikovia(aj fešný otecko), učitelia a ešte nejakí žiaci ostali v škole, napr. ja.

 

Šla som s pani asistentkou k zborovni, kde bola pani učiteľka, už mamička s maličkým synčekom (Jakubko, včera mal 10 mesiacov), zlaté. Neskôr som sa musela spýtať pani asistentky, že či je nejaká nová učiteľka tehotná. Vraj sa žiadna učiteľka ešte nepochválila. A dozvedela som sa, aký mám rozvrh(aj keď sa možno bude meniť). 1. z celej triedy!!! Je lepší, ako som si myslela. Napíšem ho tu:

Po: Anglina, slovina, matika, biola, dejepis, občianska(asi nebudem chodiť)

Ut: Slovina, fyzika, anglina, matika, geografia

St:Slovina, matika, dejepis, anglina, biola, chémia

Št: Matika, nemina, fyzika, slovina 2hoďky pracovného(neviem, či budem chodiť) telina(nechodím)

Pia: Matika, chémia, anglina, telesná(asi budem mať občianskú), slovina, výchova umením

 

Sranda je, že podľa tohto rozvrhu je štvrtok najlepší deň v týždni a streda najhorší(minulý rok to bolo naopak). Som rada za to pracovné, budem mať o 2 hodiny menej učenia, ako som si myslela :-D. aj to veľmi poteší. :-D

 

A poteší aj to, že triedny nebol v škole a asi celý týždeň bude chýbať :-DDD, treba sa tešiť aj z maličkostí, i keď pravda je, radšej by som bola, keby chýbal počas vyučovania, najlepšie niekedy začiatkom júna, to už bude po príjmačkách a matika bude prakticky už zbytočná pre tento šk. rok.

(3.9.2014)